43.

974 132 27
                                    

Jungkook következő hetei embert próbálóak voltak. Még egy felnőttnek is nehézséget okozott volna a hirtelen változás, nemhogy egy mindössze tizennyolc éves gimnazistának. Ezelőtt az apja mindent megadott neki, a fekete hajúnak semmit sem kellett egyedül csinálnia, most viszont magára volt utalva. Vagyis lett volna, ha nincsen ott neki Xion, a barátai és természetesen Jimin. Nekik köszönhetően sokkal könnyebben ment Jungkooknak a beilleszkedés a nagy betűs életbe. Ugyan munkát nem sikerült azonnal találnia, de több helyre is beadta a jelentkezését növelve esélyeit. Beom és Dongju, amikor csak tudott Jungkooknál volt, hogy addig se kelljen egyedül lennie. Jól elszórakoztatták a fekete hajút, akinek egyre kevesebbszer volt rossz kedve. Hiába nem szerette a Jeon villát és nem állt közel a családjához sem, azért néha csak rátört a honvágy. Viszont sok időt töltött Jiminéknél is, ugyanis Dowon többször is meghívta magukhoz. Volt, amikor több napot is a Park családnál volt, olyankor sikerült minden rosszról megfeledkeznie.

Péntek estefele révén Jimin és Jungkook haveri társasága kitalálta, hogy elmennek közösen bowlingozni. Két pályát béreltek ki, egyiknél volt Jungkook, Beom, Dongju és Jinyoung, a másiknál pedig Jimin, Arin, Alice és Yesung. A hely nagyon hangulatosra volt kialakítva. Mivel egy neon témájú bowlingpályára esett a választásuk, így mindent sötétség borított, csak a különböző neonszínek világították be a helyiséget. A bowlinggolyók és a bábuk is különféle színekben pompáztak, ez pedig kifejezetten tetszett a társaságnak. A hely szerencsére hajnalig nyitva van, így nem kellett kapkodniuk, mert ők már hétkor javában játszottak. Közben mindannyian rendeltek maguknak innivalót, majd később különféle ízesítésű pizzákat is. Szilveszter óta ez volt az első alkalom, amikor a két társaság együtt volt, előtte nem volt alkalmuk találkozni. Persze Arin és Beom tartotta a kapcsolatot, illetve a srácok a kosáredzéseken is találkoztak, de olyan nem igazán fordult elő, amikor mind a nyolcan jelen voltak. Ezért pedig most mindenki jól érezte magát. Nem akarták, hogy véget érjen az este, mert nem lehetett tudni, mikor lesz újra alkalmuk így nyolcan találkozni.

- Nagyon hiányoztatok már egyébként! – mondta Jungkook, miután egy gurítással sikerült letarolnia mind a tíz bowlingbábút. – Remélem a későbbiekben többször is lesz lehetőségünk így összegyűlni.

- Majd megoldjuk – bólintott Arin. – Majdnem két hónap eltelt, mióta utoljára így nyolcan találkoztunk.

- Ebbe még belegondolni is durva – motyogta Alice, miközben a kóláját iszogatta. – Nagyon gyorsan telik az idő.

- Ijesztően gyorsan – értett egyet a cserediákkal Beom. – Bárcsak megállíthatnánk az időt és még jó sokáig itt lehetnénk.

- Ahelyett, hogy átmennél nyálasba és csöpögősbe, te következel – lépett oda hozzá Arin, majd megveregette a vállát és a háta mögött lévő monitorra mutatott. Az mutatta, hogy ki hány ponttal rendelkezik, mennyi kör van még hátra, valamint mennyi idejük van még játszani.

- Egyszer akarok nyálas lenni és azonnal lebaszol... – forgatta meg szemeit a szőke hajú, majd zsörtölődve átadta a helyét barátnőjének és a bowlinggolyók felé indult.

- Viccet félretéve, tényleg jó lenne többet találkozni – mondta Jungkook. – Ha csak egy fél órákra, nekem az is sokat segítene. Meg úgyis egyedül lakok, szóval akár hozzám is átugorhattok pár órára.

- Jó ötlet – bólintott Yesung.

- Benne vagyok, csak először legyenek vége a vizsgáinknak – helyeselt Donju.

Az est további részében is megmaradt a jókedv, egészen addig, amíg véget nem ért a móka. Mivel az estét Szöulban töltötték, így Jungkook Jiminéknél alszik, hogy ne kelljen még éjszaka vonatozgatnia. Dowon egyébként is szívesen látja náluk a fekete hajút, aki az elmúlt hetekben többet tartózkodik a Park rezidencián, mintsem a saját lakásán. Vagyis az apja lakásában, de ez most lényegtelen. Amilyen gyorsan csak tud, úgyis elköltözik onnan, mert végérvényesen önálló lábakra szeretne állni.

love me back ~ jikook | ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant