36.

1.1K 145 22
                                    

- Szia, szépségem - vigyorodott el Beom, amint kiszúrta a felé közeledő Arint.

- Szia - mosolyodott el a lány, majd amint odaért szőke hajú barátjához, egy gyors csókkal üdvözölte. - Mi a helyzet? Hogy van Jungkook?

- Már majdnem reklamálni kezdtem, hogy a haverom felől előbb érdeklődsz, mint felőlem - forgatta meg a szemeit Beom. - Egyébként baromira kajás vagyok, nem akarsz beülni valahova?

- Beülhetünk - bólintott rá Arin a felvetett ötletre.

- Király - pattant fel azonnal a padról a fiú, majd kezét a fekete hajú felé nyújtotta, és csak azután indult el, hogy összekulcsolta ujjaikat. - Jungkook amúgy a helyzethez képest jól van.

- Jimin meg szeretné lepni őt valahogyan - mondta Arin. - Először nem akarta, hogy bárkit is beavassunk, de többre mennénk, ha segítenél.

- Nem tudom, hogy mennyire tudnánk megoldani, hogy kettesben legyenek. Az apja eléggé durván figyelteti Jungkookot, konkrétan még akkor is követi valaki, ha csak a mosdóba megy.

- Szilveszterkor esetleg? - vetette fel az ötletet Arin, mire Beom elismerősen hümmögött egyet.

- Véglis eddig úgy néz ki, hogy Dongjunál töltjük a szilvesztert. Talán jöhetnétek ti is, aztán ott félre tudna vonulni Jungkook és Jimin. - gondolkodott Beom hangosan.

- Beszélsz Dongjuval? De Jungkooknak ne mondjatok semmit, mert akkor nem lesz meglepetés, jó?

- Jó - bólintott a szőke hajú. - Szerintem megoldható. Amúgy is jól kijön egymással a két társaság, szóval szerintem semmi akadálya az együtt szilveszterezésnek. Meg akkor legalább mi is együtt léphetünk át a következő évbe.

- Mennyire jó már - forgatta meg a szemeit Arin.

- Miért, talán nem szeretnéd? - nézett rosszallóan Beom a lányra.

- Hogy ne szeretném már? Csak vicceltem! Ez lesz az első közös szilveszterünk, szóval nagyon szuper lenne, ha együtt tölthetnénk. - mosolyodott el a fekete hajú, majd fejét a mellette sétáló vállára döntötte.

- Akkor beszélek Dongjuval, aztán pedig egyeztetünk - mondta Beom, azzal rá is tért egy teljesen más témára, miszerint Arin mikor lesz már hajlandó nála aludni.

Miután beültek egy gyorsétterembe, Beom udvariasan hazakísérte a barátnőjét, majd miután egy hosszú búcsúcsókkal elköszöntek egymástól, ő is megindult hazafele. Amíg a villamos felé sétált, felhívta Dongjut és felvázolta az Arin által felvetett ötletet. Természetesen igent mondott, mert semminek az elrontója nem akart lenni, plusz ő aztán tényleg nem bánná, ha többen lennének. Kedveli Jimint és a haveri társaságának tagjait is, na meg azzal is tisztában volt, hogy nem csak Jungkook örülne Jiminnek, hanem Beom is Arinnak.

A következő pár nap azzal telt, hogy Dongju és Beom Jiminékkel szervezte Jungkook háta mögött a szilveszteri bulit. Amikor a két jómadár eltűnt, akkor jött a képbe Jinyoung és foglalta le az igazgató fiát, hogy még csak esélye se legyen a haverjai után szaglászni. Persze a fekete hajú egyébként tisztában volt azzal, hogy valamire készülnek a háta mögött, de nem különösebben izgatta a dolog. Még csak meg sem fordult a fejében, hogy esetleg Jiminnek is köze lehet a titkolózáshoz, így hagyta az egészet. Pár nap múlva majd úgyis megtudja, hogy mit szervezkednek, előbb úgysem, mert nem fogják elmondani neki.

Xion volt olyan rendes, hogy elvitte szilveszter estéjén Jungkookot Dongju házához. Nem volt túl sok kedve a bulizáshoz egyébként, de már megígérte, hogy ott lesz, ezért nem akart az utolsó pillanatban visszavonulót fújni. Megbeszélték a sofőrjével, hogy felhívja majd, ha megunta a bulizást, ő pedig eljön érte és hazaviszi, ahogyan azt mindig teszi. Egy üveg konyakkal a kezében szállt ki a fekete Jeep hátsó üléséről, majd Dongju házának bejárata felé vette az irányt. Becsengetett, majd várta, hogy ajtót nyissanak neki és beengedjék. Mindenre számított, csak arra nem, hogy a házigazda helyett egy rózsaszín hajkoronával találja magát szemben. Annyira meglepődött, hogy majdnem a konyakot is eldobta. Azonnal odalépett Jiminhez és jó szorosan megölelgette. Szíve hevesen dobogott és nehezére esett felfogni, hogy szerelme valóban ott áll előtte.

love me back ~ jikook | ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang