A halloweeni bulira szánt alkoholos italok már éjfél előtt elfogytak, ugyanis nem csak Jimin és Jungkook társasága töltötte az asztalnál az este nagy részét. Viszont szerencsére nem volt részeg verekedés, hangos kiabálás, mert a diákok nem akart szégyent hozni az iskolára. Plusz, tisztában voltak azzal, hogyha most eldurvulnak az indulatok, az nem kizárt, hogy az utolsó halloweeni bulit jelentené. Így hát próbálta mindenki leplezni az elázottságát, ami több-kevesebb sikerrel ment is.
Jimin és Jungkook társasága úgy döntött, hogy kimennek egy kicsit levegőzni a megszabott területre, ami a hátsó bejárat mellett lévő füves terület volt. Innen még vissza lehetett menni a tornacsarnokba, de ha valaki esetleg máshol próbált meg kiosonni, annak sajnos tilos volt visszamennie a díszített csarnokba.
- Egyébként, ti akkor most hivatalosan is együtt vagytok? – kérdezte Jinyoung Jiminékre mutatva. Igaz, ő is közeli barátja volt Jungkooknak, de sokkal kevesebbet tudott, mint például Beom vagy Dongju.
- Igen – karolta át az idősebb a fiatalabbat derekánál, majd odahúzta teljesen magához és nyomott egy cuppanós puszit a feje búbjára.
- Egyelek meg titeket – kapott drámaian a szívéhez Yesung. – Nem gondoltam, hogy Jeon Jungkooknak ilyen oldala is létezik.
- Igaz? Néha olyanokat tud mondani, hogy kedvem támad hányni. – nevetett fel Beom. – Azt viszont kijelenthetjük, hogy ezek ketten jó hatással vannak egymásra.
- Így igaz! – értett a szőke hajúval jóformán mindenki egyet.
Mióta Jungkook és Jimin kapcsolata elmélyült, szemmel látható volt a változás a fekete hajú életében. Abbahagyta a tőle fiatalabbak basztatását, ami eddig örömet okozott neki. Kevésbé volt szétszórt, ha lehet úgy fogalmazni, akkor még Xionhoz is közelebb került a rózsaszín hajú miatt. Beommal és Dongjuval is többet beszélgettek komoly témákról, ami Jimin előtt csak nagyon ritkán fordult elő. Sokkal komolyabb lett az életfelfogása, célokat tűzött ki maga elé, amiket mindenképpen teljesíteni is szeretett volna. El akart költözni otthonról, maga mögött akarta hagyni a „családját", hogy aztán végre teljes mértékben boldog lehessen Jiminnel. Tisztában volt azzal, hogy milyen fiatalok még, de eddig még egyszer sem fordult nála elő, hogy előre tervezett. Eddig spontán emberként ismerte mindenki, viszont Jimin miatt úgy tűnt, hogy Jungkook felnőtt.
- Visszamegyünk táncolni? – kérdezte Jimin a mellette cigarettázó Jungkooktól, aki már közeledett az utolsó szívásokhoz.
- Aha, visszamehetünk – bólintott és már el is nyomta a cigijét, mert nem akarta Jimint megvárakoztatni. – Gyere – kulcsolta össze az ujjaikat, majd meg is indult az iskola bejárata felé.
- Kösz, hogy megvártok – csattant fel Yesung, majd Alice társaságában követte a két fiút.
- Én is megyek – mondta Jinyoung, amikor realizálta, hogy hárman maradtak a gerlepárral. Tisztában volt azzal, hogy Beom mennyire odavan Arinért, csak még össze kell szednie az összes bátorságát, hogy lépni is merjen.
- Menni szeretnél te is? – kérdezte Beom a fekete hajútól.
- Aha, csak előtte eljössz velem a mosdóba?
- Persze – válaszolta a szőke hajú. – Akkor menjünk.
Arin csak bólintott egyet, majd udvariasan az idősebbre mosolygott, amikor kinyitotta neki az ajtót és maga elé is engedte. Igaz, minden vécé foglalt volt, amikor bement a női mosdóra, de szerencséjére csak egy embert kellett megvárnia. Sietett, mert nem akarta megváratni Beomt, már így is hálás volt neki, amiért nem hagyta magára. Eredetileg Alicet akarta megkérni, hogy kísérje el, de olyan gyorsan elviharzott a többiekkel, hogy esélye sem volt szólni neki. Miután megmosta kezeit és állított egy kicsit a haján és a rúzsán, kihúzta magát, majd odasétált Beomhoz.
YOU ARE READING
love me back ~ jikook | ✔
FanfictionJiminnek alapjáraton nehéz volt Jungkook közelébe férkőzni, viszont arra egyáltalán nem számított, hogy maga mellett tartania még nagyobb erőfeszítéseket igényel majd. A tizenegyedikes fiú eleinte a kukába hajította Jimin leveit, anélkül, hogy elolv...