34.

1K 150 10
                                    

Jungkook puha ujjait az ajkai vették át, amik a lehető legóvatosabban fedezték fel Jimin hófehér mellkasát. A fekete hajú minden apró kis helyre hintett egy lágy puszit, ahol csak hozzáfért a fiatalabbhoz. A szoba csendjét a halk cuppanások és sóhajok váltották le, ezzel rendesen megváltoztatva a kis helyiség hangulatát. Igaz, még ekkor sem az volt a cél, hogy hevesen egymásnak essenek és amilyen gyorsan csak tudnak eljussanak a csúcsig. De egyre egyértelműbbé vált az este végkimenetele.

- Nagyon jó illata van a bőrödnek – suttogta Jungkook két puszi között, amik most Jimin jobb kulcscsontján kötöttek ki.

A rózsaszín hajú nem szólt egy szót sem, csak megpróbált nem elmosolyodni. Minden egyes apróbb bóknál fülig ér a szája, mert egyszerűen nagyon jól szoktak neki esni Jungkook dicséretei. Az apján és a barátain kívül senki sem szokott ilyen édes dolgokat mondani neki, ezért még mindig szokja, hogy Jungkook is beállt a sorba. Meg egyébként is, a fekete hajú teljesen más. Ő nem csak barátságból mondja ezeket, hanem valóban kedveskedés és bókolás céljából. Jimin kicsit rosszul is érezte magát, amiért ő nem sokszor mond ilyeneket Jungkooknak, pedig biztosan neki is jól esne. De mégis mit mondhatna? Benne nem igazán szoktak ilyesmi gondolatok megfogalmazódni, erőltetni pedig semmit sem szeretne. Amikor valami eszébe jut, akkor általában egyedül van, mire pedig találkoznak Jungkookkal, elfelejti az apró bókot. Helyes, kedves, megértő, törődő, jószívű, édes... Ilyesmi jelzőkkel tudná illetni a harmadikos fiút, de ezek nem számítanak dicséretnek.

Amikor Jungkook a puszikkal Jimin hasához ért, nyelve hegyét is kidugta, ezzel sikerült libabőrt kiváltania a fiatalabból. Kíváncsiságból felpillantott a rózsaszín hajúra, aki ajkait harapdálva nézte, mégis mit csinál Jungkook. Egy pillanatra összeakadt a tekintetük, ennek következtében még jobban felforrósodott kettejük között a levegő. A fekete hajú még akkor sem szakította meg a szemkontaktust, amikor nyelves puszikkal lepte el Jimin hasát, szépen lassan lefelé haladva. A kényes részt viszont kihagyta és a rózsaszín hajú combjainál ostromolta tovább puszikkal.

Jimin ismét rájött arra, hogy Jungkook mennyire tökéletes is valójában. Nála jobbat még csak remélni sem remélhetett magának. Vigyázott rá, óvatos volt, ugyanakkor még sem félt cselekedni. Ahogy apró puszikkal illette a combja belső felét, megfogalmazódott benne, hogy mennyire szerelmes lett a fiúba. Nem tudta, mikor történt mindez pontosan, de abban biztos volt, hogy soha nem akarja elveszíteni ismét. Igaz, nem sok minden maradt meg neki a gyerekkoráról, amikor nagyon közel álltak egymáshoz, de abban biztos volt, hogy Jungkook akkor is védelmezte és mindenben segítette. Mindig is Jimin érdekeit nézte, saját magát háttérbe szorította. Ez most is így volt, mert ha Jungkookon múlt volna, akkor már régen nem itt tartanának. De észben tartotta azt, hogy Jiminhez ezelőtt még nem értek így. Azt akarta, hogyha majd visszatekint erre az éjszakára, akkor csak is szép emlékek jussanak eszébe, ne pedig rosszak és kellemetlenek.

Jimint többször is átjárta a hideg, miközben Jungkook apró puszikkal illette a combjainál. Ajkai nagyon puhák voltak, ezért sikerült Jimint rendesen izgalmi állapotba repítenie. Amikor a fekete hajú úgy érezte, hogy a puszikból ennyi elég volt, felkúszott Jimin arcához és megcsókolta őt. Még most is óvatos volt, ugyanakkor gyorsított az eddigi kényelmes tempón, mert úgy érezte, a másiknak sem lenne ellenére, ha tovább haladnának.

- Hozzád érhetek, Jimin? – suttogta Jungkook a fiatalabb ajkaira.

- Igen – válaszolta Jimin gondolkozás nélkül. Tisztában volt azzal, hogy mire is gondolt az előbb Jungkook, de nem volt ellenére a dolog.

Egyszerre sóhajtottak fel, amint Jungkook bevezette Jimin alsójába az ujjait. Az idősebb visszahajolt a rózsaszín hajú ajkaira, ezzel párhuzamban pedig mozgatni kezdte a kezét. Kicsit hihetetlen, hogy végre sikerült szintet lépniük a kapcsolatukban, de olyan volt, mintha nem is ez lett volna az első alkalom. Jungkook nagyon jól tudta, hogy mit hogyan kell csinálni, Jimin pedig behunyt szemekkel mélyesztette ujjait Jungkook vállaiba. Nem kellett olyan sok idő ahhoz, hogy a rózsaszín hajú teljesen kipirult arccal átélte élete első orgazmusát. A fekete hajú az ágy mellett lévő éjjeliszekrényről elvett pár zsebkendőt, majd gyorsan megtörölte mindkettőjüket.

love me back ~ jikook | ✔Where stories live. Discover now