Jungkook másnap délelőtt úgy döntött, hogy meglepi Jimint az ebédszünetben. Úgy volt, hogy majd csak pénteken találkoznak, de a fekete hajú egyszerűen nem bírt magával, ezért már másnap látni akarta a fiatalabbat. Kockázatot kellett vállalnia, mert különben tényleg várnia kellett volna a hét utolsó hétköznapjának délutánjáig. Beom és Dongju természetesen vele tartottak, ezért hárman indultak meg Jiminék asztalához. Arin és Alice ült az érkező harmadikosokkal szemben, de Jungkook mutatta nekik, hogy maradjanak csendben, ezért a két lány úgy tett, mintha nem is látnák a feléjük közeledő három srácot.
Jimin megijedt, amikor hirtelen elsötétült előtte minden, ezért egy aprót ugrott is, majd azonnal a szemeihez kapott. Ennek következtében sikerült kitapogatnia, hogy valaki befogta a szemeit, viszont amint megérezte Jungkook parfümjének illatát, azonnal megkönnyebbült.
- Na, ki vagyok? – kérdezte az igazgató fia, amikor látta, hogy felismerte őt Jimin.
- Nem is tudom – motyogta mosolyogva. – Csak nem egy fekete hajú, magas srác, aki harmadikos?
- Talált – villantotta ki fogait Jungkook, majd nyomott egy gyors puszit a fiatalabb arcára, és leült mellé az asztalhoz. – Gondoltam megleplek.
- Sikerült – pirult el Jimin, ugyanis a puszi hirtelen érte.
Azonnal a barátaira sandított, akik még csak ma reggel tudták meg, hogy tegnap végre hivatalosan is összejött Jungkookkal. Mind a hárman azon voltak, hogy elrejtsék a mosolyukat, de ez nagyon nehéznek bizonyult, ugyanis Jimin és Jungkook irtó aranyosak voltak együtt. Beom büszkén figyelte a rózsaszín és a fekete hajút, ugyanis ő már az elejétől támogatta az összejövetelüket. Dongju is örült a két fiúnak, de az asztalnál ülők közül ő volt a legfigyelmesebb, mert többször is körbepillantott az ebédlőben, gyanús alakok után kutatva. Merész döntés volt Jungkooktól, hogy pont ebédszünetben ment oda a fiatalabbhoz, amikor is a legtöbben láthatják meg őket együtt. Most van a legnagyobb esélyük a lebukásra, de ez a fekete hajút kicsit sem érdekelte. Csak is az számított jelenleg neki, hogy tegnap Jimin hivatalosan is a barátja lett.
- Hogy telik eddig a napod? – kérdezte Jungkook a rózsaszín hajútól.
- Nagyon unalmasan – sóhajtott fel. – Harcolnom kell a szemeimmel, hogy ne aludjak el az órákon.
- Keveset aludtál az este? – mosolyodott el pimaszul a fekete hajú.
Nagyjából tízig Jiminék lakásán volt még, csak azután ment érte Xion. Sejtette, hogy a rózsaszín hajú nem aludt sokat az éjjel, mert szokása napokig lovagolni egy nap eseményein. Tegnap pedig történtek ám rendesen dolgok, szóval akkor sem lepődnem meg, ha Jimin közölné vele, hogy amúgy semmit sem aludt.
- Elképzelhető – vonta meg vállait az elsőéves. – Fel kellett dolgoznom a tegnap történteket.
- Nem csodálom – mosolyodott el Jungkook. – Xionnal szerintem vagy két órát beszélgettünk a kocsiban, miután eljöttem tőletek, szóval én sem pihentem ki magam különösebben.
- Ja, én is Xionra fognám az egészet – forgatta meg szemeit Beom.
- Komolyan!
- Aha – nevetett fel Arin, mert hasonló gondolatok fordultak meg a fejében, mint Beomnak.
- Egyébként ti már tudjátok, hogy minek öltöztök be a Halloweeni buliba? – kérdezte Alice, remélve, hogy el tudja terelni a témát Jiminékről.
- Basszus, nekem teljesen kiment a fejemből – kapott a szája elé döbbenten Arin.
- Én szerintem felhúzom a kosármezemet és ennyi – vonta meg a vállait Yesung. – Úgyis csak a kaja miatt jövök el, szóval különösebben nem érdekel.
YOU ARE READING
love me back ~ jikook | ✔
FanfictionJiminnek alapjáraton nehéz volt Jungkook közelébe férkőzni, viszont arra egyáltalán nem számított, hogy maga mellett tartania még nagyobb erőfeszítéseket igényel majd. A tizenegyedikes fiú eleinte a kukába hajította Jimin leveit, anélkül, hogy elolv...