18.

1.1K 160 9
                                    

Az egész tornacsarnok hangos kiabálásban és sikításban tört ki, mikor az utolsó másodpercben sikerült átvennie a gimnázium kosárcsapatának a vezetést. Csupán három ponttal győzték le a hírhedt ellenfelet, de a pontok jelenleg senkit sem érdekeltek. Nem lehetett eldönteni, hogy a kosárcsapat tagjai, az edzőjük, vagy az iskola diákjai voltak jelenleg a legboldogabb és a legbüszkébbek. A két csapat egész végig fej-fej mellett haladt, senki sem tudta biztosan, hogy melyik csapat fog pár ponttal győzedelmeskedni. Beom volt az, aki a győztes pontot hozta, ezért csapattársai amilyen magasra csak tudták felemelték, hogy az egész gimnázium állva gratulálhasson neki. Megérdemelte a tapsvihart és az büszke pillantásokat, mert ha ő nincs, akkor bizony vesztenek.

Jimin és a mellette ülő Alice a többi szurkolóhoz hasonlóan felpattant örömében, amikor hivatalosan is lejárt a meccs ideje. Arin nem volt már ennyire lelkes, de természetesen örült az iskola győzelmének. Na, meg azért kicsit Beomra is büszke volt, mert tényleg nagyon jól teljesített a pályán. Persze ezt még akkor sem ismerte volna be, ha kést szorítanak a torkának.

Miután kellőképpen lecsillapodtak a kedélyek, és mindenki kiörömködte magát, a tömeg lassan foszlani kezdett. Mindenki elhagyta az iskola területét, mert ha nem lett volna a meccs, akkor önszántából senki sem lenne még itt. Jimin kapott egy üzenetet Jungkooktól, amiben leírta a bár nevét, ahol lesz az after parti. Sajnos nem tudtak együtt menni, mert az igazgató fiának a csapattal kell mennie, de Jimin így sem maradt egyedül, ugyanis Arin és Alice is vele tartott. Yesung mind a hármukat meghívta a buliba, így illedelmetlenség lett volna nem elmenni megünnepelni a legjobb barátjuk első kosármeccsének győzelmét.

Nem mentek azonnal a Jungkook által megadott címre, ugyanis Arin és Alice haza akartak ugrani gyorsan átöltözni. Jimin, mint jó legjobb barát, elkísérte őket, és végig hallgatta azt a tipikus csajos hisztizést, miszerint egyik ruha sem felel meg nekik. A rózsaszín hajú szerint az összes ruha tökéletes lett volna, mert ez csak egy ünneplő buli lesz, nem valami divatbemutató. De inkább nem szólt semmit a két lánynak, hanem csendben megvárta, amíg elkészülnek.

- Az első emeleten vannak? – kérdezte Arin, amikor végre valahára odaértek a Jungkook által megadott címre.

- Yesung azt írta, hogy igen – biccentett egyet Alice.

- Akkor menjünk – mondta a fekete hajú lány, azzal elsőként belépett a bár ajtaján.

Az emeletre vezető lépcső mellett egy asztal volt, és két végzős diák várta az oda érkezőket. Jungkook és Yesung felíratta mind a hármuk nevét a lapra, szóval szerencsére gond nélkül bejutottak az egyébként zártkörű rendezvényre. Jimin rendesen meglepődött, amikor jóval több emberrel találták magukat szembe, mint amire számítottak. Azt hitte, hogy alig lesznek húszan, viszont az emelet majdnem teljesen tele volt diákokkal. Lehettek vagy negyvenen.

- Hogyan fogjuk így megtalálni Yesungot? – kérdezte Arin, mire mind a hárman a tömegben kezdtek kutatni a kosaras haverjuk után.

- Ott! – kiáltotta el magát Jimin, amint kiszúrta az egyik sarokban a kosaras srácot. Ott volt vele Jungkook és a megszokott haveri társasága.

- Ezek már most részegek? – forgatta meg szemeit Arin, ahogy közeledtek a sarokban iszogató fiúk felé. – Holnap iskola, ez meg segg részegre issza magát. Miért is lepődők meg? – zsörtölődött tovább a fekete hajú. – Megint ki fogja hazavinni? Hát, természetesen, én.

- Sziasztok – köszönt először Jimin a körasztalnál ülőknek.

- Na, végre, hogy itt vagytok – csapta össze tenyereit Yesung. – Azt hittem nem jöttök el.

love me back ~ jikook | ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora