45.

1.5K 144 39
                                    

Fél évvel később:

- Tessék, itt a reggelid – nyújtotta át Jungkook Jiminnek a kész szendvicseket, amiket kora reggel csinált.

- Köszönöm – mosolygott a rózsaszín hajú, majd gyorsan elpakolta a felé nyújtott szenyókat.

- Ne felejtsd el a vizet sem!

- Szerintem te jobban izgulsz, mint én – nevette el magát a fiatalabb, de azért csak átvette a felé tartott üveget is.

- Nem is értem, hogy minek keltem fel korán – kacagott fel Dowon. – Jungkook átvette az anya szerepet, rám már nincs is szükség.

- Dehogy nem van – mondta Jimin mosolyogva.

- Hogyne izgulnék már? Ez lesz az első napod! – tette csípőre kezeit Jungkook csak, hogy még jobban magára ölthesse a háziasszony szerepet.

- Nem úszod meg a szülinapod megünneplését – emelte a magasba mutató ujjait Jimin, majd odalépett Jungkookhoz és szájon csókolta.

- Előbb ess túl az első napodon, utána majd beszélünk a szülinapomról – mosolygott a fekete hajú. – Majd érted megyek, csak írd meg, hogy nagyjából mikor végzel.

Mielőtt még Jimin elhagyta volna a lakást, Jungkook csak is búcsúcsókkal volt hajlandó útnak engedni a rózsaszín hajút. Szerencsére sikerült neki találni egy gimnáziumot a nyáron, így szeptemberben már jelen is tudott lenni az első tanítási napon, ami történetesen Jungkook születésnapjára esett. Tizenkilenc éves lett a fekete hajú, de nem különösebben zsongott be az egyel nagyobb számtól. Az elmúlt években egyébként sem ünnepelte nagyon a szülinapjait, csak a srácokkal ittak néhány üveg Sojut megszokásként. Nem volt tortája, nem kapott ajándékokat, ezért most sem tervezte nagy dobra verni a szeptember első napját.

Jiminnek viszont más tervei voltak, de először tényleg az első napjára akart koncentrálni. Meg kell még szoknia, hogy nem lesz ott vele Arin, Alice és Yesung. Illetve Jungkook, Beom, Dongju és Jinyoung sem. Teljesen egyedül kell beilleszkednie az új gimnáziumba. Mivel tizedik év végén lett felfüggesztve Jungkook apjának köszönhetően, ezért még a nyáron kellett tennie egy osztályozó vizsgát. Mivel a legjobb osztályzatot kapta, nem kellett megismételnie a tizedik évfolyamot, mehetett tizenegyedikbe.

Amíg Jimin iskolában volt, addig Jungkook Dowonnak segédkezett a ház kitakarításában. Ugyan eltelt már fél év, mióta utoljára látta az apját, néha még mindig eszébe jutott. Főleg akkor, amikor Jimin apjával kettesben maradtak és nagyon jól elvoltak. Elszomorította, hogy az ő kapcsolata koránt sem így alakult a családjával, csak Xion maradt neki. A sofőr, amikor csak tehette meglátogatta a fekete hajút, ugyanúgy támogatta, mint régebben. A barátai is ugyanúgy ott voltak neki, illetve Jimin apjával is jó kapcsolatot ápolt. Csak az apja és a nővére nem képezte már a mindennapjainak részét. Pont a két legalapvetőbb embert veszítette el... De nem bánta, mert fél éve végre igazán mer élni. A nyáron sikerült árufeltöltői munkát találnia Szöul egyik nyugodtabb negyedében. Teljesen elégedettek vele a vezetők, és Jungkooknak sincsen ellenére, hogy egész nap talpon kell lennie. Sikerült annyi pénzt összeszednie, hogy egy kétszobás panellakást béreljen, így végre elköltözhetett az apja nyaralójából. Igaz, majdnem egy órányira lakik Jimintől, de legalább mindketten a fővárosban tartózkodnak.

A két társaság jól összeszokott a gimiben, bár Jimin és Jungkook hiányát semmi és senki sem tudja kárpótolni. Minden nap együtt ebédelnek és a szüneteket is gyakran együtt töltik. Igyekeznek kihasználni Beom, Jinyoung és Dongju utolsó évét, mielőtt még leérettségiznének és egyetemen folytatnák a tanulmányaikat. Arin és Beom továbbra is egy pár. Bár tartottak már rövidebb-hosszabb mosolyszüneteket, de végül mindig megbékéltek egymással és fátylat borítottak a történtekre.

love me back ~ jikook | ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin