10.

1.5K 187 25
                                    

Jimin két évfolyamtársa és a felsőbb éves Soyou társaságában indult el a táborhelyről. Csak egy üveg vizet, egy esőkabátot és pár otthon készített szendvicset vitt magával a túrára, mert nem akarta, hogy leszakadjon a háta már félúton. Szerencsére nagyon jól kijött Hyunsukkal és a szőke hajú Boraval is, tehát a szokásos némaság helyett most ismerkedett a vele egykorúakkal. Soyou is kedvesnek bizonyult, bár ő inkább csak hallgatta a fiatalabbak beszélgetését, és csak néha szólt hozzá egy-egy témához. Az első feladathoz nagyjából háromnegyed óra túra után értek oda. Mivel tíznél több három fős csoport volt, de feladatokból jóval kevesebb van, ezért úgy oldották meg, hogy minden megállónál egyszerre három csapat tartózkodhat, a többieknek meg kell várniuk, amíg végeznek. Jiminék első feladata dárc volt, a mellettük lévő pályán pedig pont Alicek csapata volt, így gyorsan váltottak pár szót egymással, de utána mindketten a versenyre összpontosítottak.

- A feladatotok nagyon egyszerű lesz, mind a hárman kétszer dobhattok, de előtte lesz egy próbadobásotok is. A pontjaitokat összeadjuk, és azt írjuk fel a vezetőtöknél lévő papírra. Ki szeretné kezdeni? – tette fel a kérdést a harmadikos Gahyeon.

- Én – emelte magasba kezét Jimin, mert általános iskolás korában rengetegszer dárcozott az apjával, így volt elég magabiztossága ahhoz, hogy elsőként lépjen a dárctábla elé.

Elsőre sikerült tizennégyet dobnia, ami azért egy nem rossz eredmény. Utána dobott Bora, akinek csak egy négyest sikerült eltalálnia, de Hyunsuk szépített egy tízessel. Mivel ezek csak próbadobások voltak, így újból felsorakoztak és még kétszer dobott mindenki. Összesen sikerült hetvenkét pontot szerezniük, ami kifejezetten jónak számított. Jiminék előtt volt már ott egy csoport, akiknek csak ötvenhárom pontot sikerült szerezniük, így az L betűvel rendelkező csapat magabiztosan indult meg a következő akadályuk felé.

Amikor viszont mentek el, egy másik csapat pont jött fel a lépcsőkön. Jimin mázlijára pont Jungkook csapata volt az, így lehetetlen volt elkerülni a találkozást. De mivel nagyon keskeny volt az ösvény, ezért a rózsaszín hajú csoportja megvárta, amíg elvonul az M csoport, és csak utána indultak le az ösvényen. Jimin és Jungkook tekintete egy pillanatra összetévedt, és ha nem kellett volna tovább menniük, akkor egyikük sem tudta volna megszakítani a kialakult szemkontaktust. A rózsaszín hajú elpirult, ugyanis az igazgató fia végignyalt ajkain, miután gyorsan elfordította a fejét a fiatalabbtól, sőt még a hajába is beletúrt. Kettőjükön kívül senki sem figyelt fel az előbb történtekre, de ez így is volt rendjén, mert ez csak is Jiminre és Jungkookra tartozik. Na, meg talán az ő barátaikra is, de másokra tényleg nem.

Arin eközben úgy méregette Beom hátát, hogy csoda, nem égetett rajta lyukat a szemeivel. Annyira nagyon be akart szólni az igazgató legjobb barátjának, de még várt a megfelelő pillanatra, amikor a földbe tiporhatja. Örült, ugyanakkor mérges is volt egyben azért, hogy pont a szőke hajúval került egy csapatba.

- Igen? Mit szeretnél? – pillantott hátra a fekete hajú lányra Beom, mert van egy olyan rossz szokása, hogy megérzi, ha nézik. Ez most sem történt másképp, mert már az indulásuk óta érezte, hogy Arin bámulja őt.

- Én? Mégis mit akarnék tőled? – fonta össze mellkasa előtt karjait a lány.

- Nem tudom, de érzem, hogy bámulsz, szóval mondjad.

- Nem akarok semmit – vonta meg a vállait Arin.

- Akkor meg ne bámulj, mert eléggé idegesítő tud lenni egy idő után – mondta Beom, azzal előrefordult és a mellette sétáló Seungwoonak szentelte a figyelmét, akivel eddig a pecázásról beszélgettek.

love me back ~ jikook | ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin