Meddigre a lányok visszaértek a szobámba, én be is fejeztem a rajzom. Betettem a naplómba, hogy biztonságban legyen, majd azt visszarejtettem a könyveim közé. Ági és Szandra olyan némán jöttek be az ajtón, mint ahogy kimentek.
-Na mi volt? -kérdeztem izgatottan, mire csak unottan legyintettek.
-Semmi érdekes, a munkáról beszéltek csak.
-Akkor mégis mi tartott ennyi ideig? -rázta meg a fejét elégedetletül Kami.
-Hát öhm -kezdett el dadogni Ági -Találtam mézeskalácsot és muszáj volt vennem belőle néhány darabot. Úgy imádom, hiszen ismertek.
A mézeskalácsról nagyszerű dolog jutott eszembe. Ezt a finomságot igen sokan szeretik, és nem is nehéz elkészíteni. Tökéletesebb ajándékot a kép mellé el sem tudnék képzelni.
-Csajok kéne indulnunk, mert még elkésünk a miséről -hozott vissza a valóságba Kami. Az órára nézve ijedten pattantam fel az ágyamból, felhúztam egy cicanadrágot és egy pulcsit, majd futólépésbe a többi ruhadarabomat. Az ajtóból csak odakiáltottam anyáméknak és már rohantam is. Dénes atya a sekrestye bejáratánál állt, mikor befordultam a sarkon.
-Hála Istennek itt vagy. Már kezdtem félni, hogy nem jössz -mosolyodott el, és beengedett a többiekhez, ahol lefékeztem -Iszol egy kortyot? Ahogy elnézlek hazulról futottál ide -nyújtotta felém az üvegét.
-Köszönöm, elfogadom -vettem ki a kezéből és belekortyoltam, de nem ittam meg az egész innivalóját, mint múltkor.
Visszaadtam neki a maradékot, amit eltett a táskájába, majd a mininstrásokkal együtt imádkoztak, és bevonultunk. Minden a szokásos úton ment, a dalok, a mise, minden. Miután vége lett Dénes atyával és a volt hittan tanárommal átbeszéltük utoljára, hogy mik lesznek a dalok másnap, majd hazamentem.-Na mit beszéltetek? Nem utalt a tegnap történtekre? -fogadtak a többiek egy csomó kérdéssel.
-Nem voltunk kettesbe -zártam rövidre a témát, miközben kibújtam a kabátomból meg a csizmámból -Kinek van kedve sütni egy kis mézeskalácsot?
-Hm ez jó ötlet -nyalta meg a szája szélét Ági, és segített előszedni a hozzávalókat. A többiek is lelkesek voltak, így egészen estig ezzel foglalkoztunk, majd mindenki hazament az utolsó járatával...
YOU ARE READING
Tiltott szerelem (Befejezett)
RomanceRégi sztorim, a régi wattpademről. Az eleje, már meg volt írva, csak kissé átalakítottam a megfogalmazást. Viszont a történet még a feléig sem volt megírva, ezért is gondoltam, hogy áthozom ide, s itt újra elkezdem posztolni, s írni tovább. Remélem...