2. évad 14. rész

49 2 0
                                    

A kulcsom kiesett a zsebemből, és valószínűleg a székem környékén hagyhattam. Sarkon fordultam és vissza mentem. Nem akartam, de muszáj volt. Viszont az ajtó előtt hirtelen megtoppantam, mert meghallottam a nevemet...

-Nagyon fura csaj ez a Bea. Igaz szép, de van benne valami furcsa -hallottam meg először a srác hangját, majd Dénes is megszólalt.

-Kedves lány, csak rossz emberbe szeretett bele és ezért tűnik furcsának. Azért gondoltam, hogy összeismerkedjetek, hátha jobb kedve tudnád deríteni.

-Megpróbálhatom, de kb egy szót szólt csak hozzám. Nem foglalkozott velem, rám sem nézett, szerintem nem is hallotta amiket mondtam neki. Olyan mintha eldöntötte volna, hogy nem vagyok neki szimpatikus és direkt kerülni fog.

Dénes egy pasit akart nekem szerezni. Nem bírtam ezt elviselni. Bár a kulcsom nélkül tudtam, hogy otthon nem tudok bemenni a házba, de nem bírtam volna a szemükbe nézni. El kellett onnan tünnöm, gyorsan, még mielőtt észrevesznek. Néma csendben kimentem az épületből, majd futásnak eredtem. Néhány perc múlva megálltam, hogy kapjak levegőt, és előszedtem a mobilom.

-Heló Kata, otthom vagy? -köszöntem kissé zihálva a lakótársamnak.

-Nem, szia. Miért kérdezed? Minden rendben? Mintha futottál volna...

-Igen futottam, de majd otthon elmesélem. Nincs meg a kulcsom. Mikor érsz haza?

-Úgy fél órán belül. De tényleg minden rendben? Jól vagy? -aggódott, hallottam a hangján.

-Igen jól vagyok. Akkor otthon találkozunk, én is kb akkor érkezek meg. Szia -mondtam és kinyomtam a hívást. Siettem, ahogy csak tudtam, mert muszáj volt minnél előbb beszélnem valakivel. Amikor befordultam a sarkon, már megpillantottam a barátnőm.

-Bea. Mond már mi újság? Mi történt? -jött felém, és átölelt.

-Dénes történt. Kerítőt játszik -sóhajtottam egy nagyot.

-Nem mondod? -nézett rám elképedve -Pasit akar neked szerezni? Nem lehet, hogy valamit félreértettél?

-Jól értettem. Halottam, mikor rólam beszéltek.

Bementünk a házba, és mindent elmeséltem. Még a legapróbb mozdulatokat is, és a kis vitánkat is, meg hogy véletlen letegeztem.

-Ha így áll a helyzet, biztos sejti, hogy még mindig őt szereted.

-Szeretni is fogom. Nem tudom őt kitépni a szívemnől. Négy évig nem ment, pedig távol voltam tőle. Akkor most hogy menne?

-Fogalmam sincs, hogy mihez kezdj. Annyi biztos, hogy most a vizsgáidra kell koncentrálnod. Néhány hónap és megkapod a diplomádat, valóra válik az álmod és ősztől már taníthatsz tesit!

-Igazad van, de ősztől sok minden megváltozik. Valószínűleg másik városban kapok állást.. Te is, meg ő is messze lesz tőlem...

-Ne is beszéljünk most erről, mert én is szomorú leszek -mondta, majd úgy csinált, mint aki gondolkodik -Figyelj! Van egy jó ötletem. Hívjunk át néhány csajt az egyetemről és tartsunk csajos estét.

-Komoly? Honnan iött ez az ötlet? -forgattam a szemem -Hét közepe van. Szerinted ki jönne át??

-Nem tiltakozol, szóval te is akarod -nevetett vidáman -Vannak néhányan, akikről tudom, hogy benne lesznek.

Ráhagytam a dolgot, hadd intézkedjen, hátha fel tud dobni és jobb lesz a hangulatom. Alig telt el egy óra, és csöngettek. Kata épp a fürdőben volt, így én mentem ajtót nyitni.

-Sziasztok! -köszöntöttem a lányokat. Az egyiket ismertem. Bogi is tesi tanárnak tanult, viszont a másik kettőt nem tudtam, hogy kicsoda.

-Heló -köszönt Bogi -Ők itt két barátnőm, az egyetemen kívűlről. Ő Ildi és ő Laura -mutatotta be őket. Ildi szőke hajú, szemüveges lány, és szépen fogalnazva kissé nagyobb termetű. Laura mini szoknyába jött és úgy kifestette magát, mint aki valami nagy buliba készül. Beengedtem őket, majd becsuktam mögöttük az ajtót.

-Érdekes estének nézünk elébe-motyogtam magam elé, aztán utánuk mentem.

Tiltott szerelem (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora