Az előadás csodásan sikerült. Még a mise elején volt a Betlehemes játék, így akkor énekeltem én is nyílvánosan. Persze nem egyedül. Az angyalkák, a narrátor, meg a legtöbb szereplő végig velem volt. Ezen kívűl akik ismerték a dalokat, ők is csatlakoztak. A mise után a legtöbben siettek haza, de én nem. Segítkeztem amiben tudtam, azért, hogy ott lehessek Dénes atya mellett. Mikor már alig volt ott valaki, kimentem a sekrestyéből és a kocsijánál vártam rá.
-Beszélhetünk? -szólítottam meg, mikor odaért a közelembe.
-Hát te? Azt hittem elmentél -mondta furán -Mit szeretnél?
-Készítettem ezt az ajándékot. Tessék -nyújtottam át neki a kis csomagot, majd miután megfogta, még hozzá tettem -Remélem tetszik. Boldog karácsonyt!
-Köszönöm. Őszintén szólva ez még csak eszembe sem jutott. Nagyon megleptél, de örülök neki -felelt elgondolkozva, majd kis szünet után kissé ijedten nézett rám, és megkérdezett -Ugye nem azért kapom?
-Sajnálom, de azért. Mert szeretlek téged -hajtottam le a fejem és kigördült egy könnycsepp a szememből. Az atya szorosan átkarolt, s nem engedett el. Néhány percig folyamatosan bőgtem.
-Kérlek ne sírj -emelte fel a fejem és lágyan elkezdte simogatni az arcom
-Nem akarom, hogy megfázz. Miattam nem szabad -suttogta a fülembe folyamatosan -Ez a szerelem nem valósulhat meg, kérlek ezt fogd fel.-De -akartam beszélni, ám ekkor az ujját a számra tette. A szemébe néztem. Ő is könnyezett. Akkor értettem meg, hogy ő is érez valamit irántam. Csak azt nem tudtam, hogy mit. Bár hideg volt kint, és a hó is esni kezdett, de nem éreztem. Az érintése olyan tűzes volt, hogy mindent elfelejtettem. A szájára tévedt a tekintetem. Vonzott. Azt akartam, hogy megcsókoljon. Vagy én őt. De mielőtt történt volna valami, meghallottam Andi kiáltozását:
-Bea! Bea! Merre vagy?
-Mennem kell -sóhajtottam fel, és hátráltam egy lépést -Remélem az ajándékot azért megtartod. Jó éjszakát.
-Isten áldjon -intett búcsút és beszállt az autóba.
A járda szélén álltam, s néztem ahogy elhajt, majd mikor elindultam feltűnt, hogy a nővérem ott van mellettem.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem (Befejezett)
RomanceRégi sztorim, a régi wattpademről. Az eleje, már meg volt írva, csak kissé átalakítottam a megfogalmazást. Viszont a történet még a feléig sem volt megírva, ezért is gondoltam, hogy áthozom ide, s itt újra elkezdem posztolni, s írni tovább. Remélem...