-Ne sajnáld -mondta, mire felkaptam a fejem és kisírt szemekkelel rá néztem -Nem tehetsz arról, hogy kibe szeretsz bele. Tudod az élet néha kihívásokat gördíthet eléd. Ez a szerelem amit érzel, ez is olyan. Csak egy kihívás, amin túl kell lépned. Minnél hamarabb el kell ezt felejtenünk -figyelt a távolba, s úgy beszélt, mintha ő is küzdött volna meg régebben hasonló dologgal.
-Hogy felejtsem el? -kérdeztem a sírás szélén állva.
-Akarattal és sok imádsággal. Imádkozz én is ezt teszem -térdelt le, aztán én is. Hogy nem vetett meg azért, mert szerelmes vagyok belé, s mert ő is értem imádkozik nagyon boldoggá tett, meg még jobban szerelmesebbé. Minnél jobban megismerem ezt a férfit, annál jobban beleszeretek.
-Uram kérlek. Tudom, hogy el kéne felejtenem őt, de egyszerűen nem megy. Az életembe túl fontos is lett a szerepe. Kérlek, adj egy esélyt, hogy belőlünk egy pár lehessen, hadd mutassam meg neki, hogy mennyire tudnék neki segíteni, és milyen boldogok lennénk! -könyörögtem magamban.
-Kész vagy? -kelt fel és engem nézett, hogy mit csináltam. Még keresztett vetettem és én is befejeztem.
-Igen.
-Akkor menj haza, nehogy megijedjenek a szüleid, hogy hol vagy ennyi ideig. Vasárnap találkozunk.
-Igen, jól van. Akkor viszlát -hebegtem és kifele indultam, mikor utánam szólt.
-Dicsértessék a Jézus Krisztust!
-Mindörökké Ámen -álltam meg néhány pillanatra az ajtóba amíg hátranéztem, majd egyenesen haza kezdtem futni. A sarkon találkoztam Kamival.
-Na hogy ment? Elmondtad? Mi történt?
Hozzá sem szóltam, csak futottam tovább. Jól sejtettem, hogy a szüleim nem voltak még otthon. Így gyors megzuhanyoztam, és bedültem az ágyamba.
-Bea jól vagy? -jött utánam a barátnőm. Nagyon becsülöm, hogy nem akart egyedül hagyni, hogy mindvégig kérdezgetett, de egész egyszerűen túl frissek voltak még az emlékek, és nem tudtam róla beszélni. Kellett hozzá néhány óra és egy jókora alvás.
-Igen, de most egyedül szeretnék lenni egy kicsit. Majd holnap, ha átjönnek a többiek, elmesélek mindent.
Bólintott, majd átölelt és elindult ő is zuhanyozni. Anyámék pont akkor érkeztek meg, mikor ő hozzám akart bejönni. Beszéltek néhány dolgot, majd Kami belopózott az ajtón. Hangtalanul becsúszott az ágyába és a paplan alatt telefonozott picit, majdsuttogva megszólalt.
-Bárcsak úgy alakulna minden, hogy Bea boldog legyen!
Bár szomorú voltam, de a kedvessége miatt mégis sikerült elmosolyodnom. Tátogtam egy ,,Ámen"t majd oldalra fordultam és elaludtam.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem (Befejezett)
RomanceRégi sztorim, a régi wattpademről. Az eleje, már meg volt írva, csak kissé átalakítottam a megfogalmazást. Viszont a történet még a feléig sem volt megírva, ezért is gondoltam, hogy áthozom ide, s itt újra elkezdem posztolni, s írni tovább. Remélem...