7. rész

95 4 0
                                    

Szeptember 26

Éjjel nem tudtam aludni. Csak forgolódtam. S mikor nagynehezen elaludtam hülyeséget álmodtam, ezért felébredtem. 2 körül meguntam. Felültem az ágyamba és telón kezdtem el zenét hallgatni. Megnyugtatott és elaludtam. Amikor újra felébredtem még mindig szólt. Kikapcsoltam és már újra aludtam. Reggel, mikor ébresztett a telóm, alig tudtam felkelni. A buszt is majdnem lekéstem. Egész nap álmos voltam. Nem érdekelt semmi. S ráadásul angolon kaptam egy 1-est, mert elfelejtettem megírni a házit. Bár ahogy láttam minden gyerek és legtöbb tanár is fáradt volt. Teli hold lehetett, hogy senki nem tudott aludni? Majd holnap jobb lesz... talán. De bárcsak elmaradna az osztályfőnöki. De nekem úgysincs szerencsém.

📖   📖   📖

Szeptember 27

Most éjjel ki tudtam magam aludni. Végre!  Sajna tényleg nem maradt el az ofő. És német is rohadt uncsi volt. Mikor haza értem láttam, hogy anya nagyon sütöget.

-Szia! Hát te miért sütsz? -mentem oda hozzá.

-Szia kicsim! Apáddal és nővéreddel megbeszéltük, hogy felmegyünk a hétvgén a Balatonra -mondta, miközben a kakós sütinek a tésztáját csinálta.

-De jó! A mamihoz megyünk? Meghívhatom a barátnőimet? -kérdeztem, hiszen mindig ha megyünk valahova legtöbbször ők is jönnek.

-Igen. Mindkettőre. De ne felejtsd el, hogy lesz a névnapja! Készítesz neki valamit?

-Igen, persze. Köszi. Most felmegyek tanulni. Matekból sok házit kaptunk és holnap írunk angolból -léptem le a konyhából, majd egyből írtam a csajoknak.

Annyira nehéz a matek. A szög függvényeket vesszük a legnehezebb feladatokkal. Pfúj..

📖   📖   📖

Szeptember 28
Megbeszéltem a csajokkal. Mindegyik jön. 1 óra és indulunk a vonatra. Még tegnap összepakoltam s szóltam a többieknek. És ma bőröndökkel jöttek a suliba. Nagyon vicces volt ahogy 3-an reggel teli kézzel jöttek be kapun. Én az ablakból nevettem rajtuk, mások furán néztek rájuk. Osztályfőnöknek: Niki néninek és Ivett néninek persze elmeséltük. Ja és termszetesen Tünde néninek is, mivel 7-8. óra tesi volt.

-Tünde néni! Legyen szíves minket elengedni a 7. óra után! -kérte szépen Szandra.

-Mert Beáékkal felmegyünk estefele a Balatonra és ott maradunk egész hétvgén. -kérlelte Kami is.

-De jó nektek! Rokonhoz mentek? -kérdezett vissza a tanárnő.

-Igen. A mamámhoz és a papámhoz -szálltam be én is a beszélgetésbe, hiszen mégis csak az én nagyszüleim volt a téma.

-És ezért engedjelek el titeket korábban?

-Igen. Legyen szíves! Könyörgöm -mobdta Szandra elgyötört hangon.

-Jé! Te kedves is tudsz lenni? Múltkor persze nem voltál az -felelte frappánsan Tünde néni.

-Bocsánat. Rossz napom volt akkor -hajtotta le a fejét.

-Szóval akkor elenged minket? -kérdezte meg Ági.

-Attól függ hogyan dolgoztok órán -válaszolt, mire a lányok futólépésbe indultak el átöltözni. De a tanárnő persze nevetett. És csak én vettem észre és én is nevetni kezdtem. Ott voltunk kettesbe, mikor megkérdeztem.

-Ugye csak viccelt és akárhogy dolgoznak elenged minket? -néztem rá, bár sejtettem, hogy igen lesz a válaszs.

-Persze. Csak megakartalak titeket viccelni. De látom te figyeltél és átláttál rajtam. Gratulálok, ügyes vagy -mosolygott rám és elindult készülődni az órára -De azért ne áruld el nekik -fordult még vissza, hogy ezt elmondja nekem.

-Rendben -bólintottam és én is átöltöztem. A lányok úgy viselkedtek órán, mint a kisangyalok. 7. óra végén, mikor kicsöngettek rögtön odamentünk Tünde nénihez. Tünde néni és én már nevettünk. A többiek nem értették, hogy min
-Min nevetnek? -kérdezte Kami.

-Semmi érdekes... Majd Bea elmeséli... Menjetek öltözni nehogy lekéssétek a buszt.
.


.
.

Indulunk. Majd vasárnap este írok Drága Naplóm

Tiltott szerelem (Befejezett)Where stories live. Discover now