Kettő vagy három filmet is megnéztünk, mire eszembe jutott, hogy indulnom kéne. Már elmúlott 7 óra is... Gondoltam, hogy felpattanok a biciklimre, hogy hamarabb oda érjek, de a kereke nagyon lapos volt. Mentem volna busszal is, de az már csak 8 után jött volna, addig meg gyalog is odaértem. Befordultam a templomhoz, mikor meglátom Dénest. Pont a virágokat locsolta. Helyettem.
-Bocsi, hogy késtem, de hagyd csak a többit megöntözöm én -lihegtem, mivel az utolsó néhány métert futva tettem meg.
-Szia. Ülj le pihenni, befejezem én. Már mindjárt kész vagyok.
-De -akartam tiltakozni, ám Dénes nem engedett. Helyet foglaltam, miközben figyeltem őt. Merített a vödörből egy kis vízet, majd a virághoz legugolva a tövéhez csorgatta. Megismételte ezt mindegyikkel, majd amint kész lett, ő is letelepedett a padra. Egymást néztük, majd én szólaltam meg először.
-Sajnálom, hogy késtem. Katával filmet néztünk.
-Nem gond. De remélem máskor jössz, nem akarok ennyit dolgozni -mosolyodott el.
-Hát... -tetettem a gondolkodást, majd nevetve válaszoltam -Nagyon jól ment neked. Szerintem te is csinálhatnád.
-Hé! -nevetett ő is, majd visszafogta magát s újra csak mosolygott. -Én azt szeretném, ha te jönnél. Aztán ha esetleg találkozunk, akkor beszélgethetünk is kicsit.
-Rendben -bólintottam boldogan.
-Jut eszembe -mondta és valamit elő vett a zsebéből -Tessék ezt neked hoztam, mert úgy tűnt, hogy reggel kicsit szomorú voltál. Remélem ezzel fel tudlak vidítani. -Egy kinder tojást adott a kezembe, mire csodálkozva pillantottam rá.
-Hű. Köszönöm -hálálkodtam, majd elkezdtem kibontani a csokit. -Kérsz belőle?
-Hát persze -vigyorgott és máris tartotta a kezét -Megsértődtem volna, ha nem kínálsz meg.
-Hogy is ne kínáltalak volna meg? -tettem fel egy költői kérdést. A kibontott csoki tojást ketté törtem, majd az egyik részét odaadtam neki. Dénes azonnal megette, de én még a meglepetéssel szórakoztam.
-Ebbe... egy hupikék törpikék figura van?-Úgy néz ki. Mutasd csak -kérte el, mire átadtam neki -Ez törpapa. Nézted te a mesét? Vagy a filmeket?
-Igen ismerem őket -bólintottam és elkezdtük átbeszélni a történetet -És a legújabbat ismered? Az elveszett falut?
-Nem, azt nem.
-Akkor majd egyszer megnézzük együt. Igaz gyerekes kissé a mese, de nagyon jó.
Ültünk egymás mellett nyugalomban, és halkan beszélgettünk, miközben a nap egyre lejjebb ment. Élveztük a nappal utolsó óráit és egymás társaságát. A nap sugarait figyeltem és reménykedtem, hogy ezegyszer nem jön el az este. Az idő megfagyna és örökre így hagyna minket. Már nem beszéltünk, csak nézelődtünk. Szerettem volna valami szépet mondani, de nem ment. Összeszedve minden bátorságomat, közelebb ültem Déneshez, majd a fejemet a vállára hajtottam. Továbbra is csendben voltunk, majd egyszercsak Dénes megfogta a jobb kezem és halkan, szinte suttogva megszólalt.
-Fontos vagy nekem. Nagyon fontos.
Ahogy már hozzám ért, vadul kezdett kalapálni a szívem, és még ez a vallomása.. A reggeli rossz kedvem tova tűnt és még akkor sem voltam szomorú, mikor Kata megjelent, mert nem tudta, hogy hova tűntem el. Próbált hívni, de lemerültem, így aggódott. Mosolyogva álltam fel a padról, átöleltem őt, majd búcsút vettem Dénestől és haza indultunk.
Otthon, mikor már az ágyamban feküdtem, unottan nyomogattam a telefont. Felmerült bennem, hogy írok valamit Dénesnek, de nem tudtam mégis mit. Már vagy harmadszorra töröltem ki a megkezdett mondatom, mikor jelzett a telefon, hogy üzenetem jött. Dénestől.
,,Gyönyörű volt a mai naplemente."
Gondolkodás nélkül azonnal válaszoltam rá.
,,Igen, szerintem is. Remélem lesz még ilyenben részünk"
Még vártam az újabb üzit vagy százszor elolvastam amit ő írt, meg amit én.
,,Biztos vagyok benne, hogy lesz."
Nem tudtam erre mit írni, de nem akartam, hogy így érjen véget a beszélgetésünk. Valami még hiányzott...
,,Jó éjt!"
,,Ja és köszönöm még egyszer a csokit."
Mosolyogva gépeltem, majd miután megérkezett Dénes válasza elaltattam a telóm, az éjjeli szekrényemre tettem és boldogan becsuktam a szemem.
,,Nincs mit. Szeretlek boldognak látni. Neked is jó éjt."
YOU ARE READING
Tiltott szerelem (Befejezett)
RomanceRégi sztorim, a régi wattpademről. Az eleje, már meg volt írva, csak kissé átalakítottam a megfogalmazást. Viszont a történet még a feléig sem volt megírva, ezért is gondoltam, hogy áthozom ide, s itt újra elkezdem posztolni, s írni tovább. Remélem...