5. rész

128 6 0
                                    

Szeptember 21

-Szia. Átengedtek a szüleim! 💖 (Szandra)
-Hello, de jó!!
Itt is azt mondták, hogy jöhetsz ❤❤ (én)
-Klassz (Szandra)
-Tényleg az  (én)
-💖💖 (Szandra)
-Hánykor jössz? (én)
-Délelőtt 9 jó? (Szandra)
-Persze! (én)
-És képzeld! Vasárnap este elég 7-re haza érnem!! (Szandra)
-Klassz  (én)
-Tényleg az
Merre megyünk majd bicajozni? (Szandra)
-Ugye megyünk misére? 😇
Patak fele jó? (én)
-Jah
Mind2-re (Szandra)
-Oké (én)
-Hosszú lesz a pakolás? (Szandra)
-Nem hiszem. Talán 2 vagy 3 óra (én)
-És az neked nem hosszú?!? (Szandra)
-Nem (én)

Nem beszélgettünk sokat, mert mondtam, hogy kell még háziznom. Erre ő kiröhögött, hogy ő már kész van a tanulással és a házival is....

Ma Kami németből 5-re felelt. Ügyi volt. Én csak jövőhéten felelek. Szerencsére. Tesin fociztunk. És én utálom a focit. És ráadásul szörnyű csapatba kerültem. Pfúj. A mai tesi nem fog a kedvenceim közé tartozni.

📖   📖   📖

Szeptember 23

Hogy is kezdjem?!? Szupi volt a szombatom, de a mai vasárnapom is.

Szombaton: hamar készen lettünk a pakolással. Közbe zenéket is hallgattunk: One Direction, Lali Esposito, Alvaro Soler, Shawn Mendes, Ak 26 és még sok mást...
Ebédre készen voltunk. Csodálatosan megújult Andi háza és sokkal tisztább is lett. Ebéd spagetti volt, ABC levessel. Mindkettőt nagyon szeretem, ahogy Andi és Szandra is. Délután 2 körül mentünk bicajozni. Lent voltunk a pataknál és az erdő mellet is. Beszélgettünk, barkobáztunk és bujócskaztunk az erdőbe. A bicajt az erdő mellet lezártuk. Úgy beszéltük meg, hogy egyikünk elbújik és utána a másik 5 perc múlva elindul megkeresni. Ha sokáig keresi és nem találta, visszamegy a kiinduló pontra és megcsörgeti, hogy menjen vissza. Szandra 2-szer is megtalált, de én őt csak 1-szer. Vacsi szalámis kenyér volt. Utána elmentünk zuhanyozni, majd filmeket néztünk. Kedvenc filmünk a Talajfogás. Éjfél körül elkezdtünk álmosodni, ezért elmentünk az ágyba. De ahogy ez lenni szokott, az ágyba nem voltunk fáradtak. Bevalotta nekem, hogy a suliba látott egy fiút, aki megtetszett neki. Hosszan mesélt róla, s megigérte, hogy megmutatja majd, hogy ki az.

Vasárnap: Nehezen aludtunk el az éjjel. De szerencsére nem kellett korán kellni. 10 előtt pár perce ébredtem fel. Szandrát negyed 11-kor ébresztettem fel, mivel háromnegyed 11-kor kezdődik a mise. Jó 10 percbe telt, mire Szandra felkelt. Aztán kiakadt, hogy miért ébreztettem fel ilyen későn...

Időbe odaértünk. Csak ott jutott eszembe, hogy új pap lesz. Mikor megláttam Őt.... tátva maradt a szám. Ő tök fiatal éés eszméletlenül jól néz ki. Imádtam minden egyes mozdulatát. Olyan cuki volt! Nem tudtam levenni róla a szememet.

Mi?? Miket írok?!? Most olvasom vissza. Hiszen ezzz LEHETETLEN! Ezzz hüllyeség!!!! Ő egy pap....... Miket írok?!?!?

Tiltott szerelem (Befejezett)Where stories live. Discover now