Szeptember 8
Ajándékot készítek. Most szeptember 10-én lesz az ofőm, Niki néninek a névnapja. Lehet, hogy kislányos dolog ajándékot csinálni neki, de ő jó tanár. Szeretem őt!
Nemsokára megyek, mert áthívtak a csajok. Kaminál leszünk és ott is alszunk. Szép idő van, ezért bicajjal megyek. 3/4 óra alatt talán át is érek. És közbe tudom hallgatni 2 kedvencemet: Lali Espositot és Shawn Mendest. Szerintem Kaminak tetszik Shawn. Mindig mikor szóba kerül, elvörösödik. Biztosan ,,fülig szerelmes belé'' Bár igaza van. Tényleg szuperül néz ki, eszméletlenül jól énekel és gitározik. Szandra és Ági is szereti őt hallgatni. Szandra kedvence Selena Gomez, Ágié Justin Bieber. Sokan utálják Justint, de ő nem. Nekem semmi bajom vele. Van egy- két jó száma és kész....
Megyek... el.... majd holnap irok... Bye📖 📖 📖
Szeptember 9
Szupi volt a tegnapi és a mai nap. Délután 4-kor találkoztunk. Elmentünk sétálni és beszélgetni. Öt körül megéheztünk, ezért visszatértünk Kamiékhoz és vacsiztunk. Majd fent a szobájába twistereztünk. Kami és Szandra volt a legügyesebb. Közbe zenét hallgattunk. Este 7-kor már nem volt olyan meleg, ezért elmentünk futni. 9-kor értünk vissza. Néztünk pár filmet és mert mindenki fáradt lett, ezért lefeküdtünk aludni.
Reggel fél 10-kor keltünk föl. A reggelit elhagytuk, gyors átöltözés és mentünk misére. Szandra, Ági és én szívesen megyünk, de Kamit mindig hurcolni kell. Nem egyszer volt már vitánk emiatt:-Kami gyere, megyünk misére!! -szólt neki szépen Szandra.
-De miért!?! Tök fölösleges 1 órát ott ülni -morgott rögtön a mise hallatán Kami.
-Dehogy! Ha odafigyelnél mi történik ott, sokkal szívesebben mennél. A misén nem jelen kell lenni, hanem részt venni -felelte újra a barátnőm.
-Jól van! Ne tarts nekem szentbeszédet!!
-De igaza van... -csatlakoztunk Ágival Szandrához.
-Menjetek, nehogy lekéssétek.... De én nem megyek..... -mondta sértődötten, de mikor megigértük, hogy veszünk neki csokit, akkor rögvest jött.
Ötre hazaértem, megvacsiztam a családdal, majd befejeztem Niki néni ajándékát. Holnap még első óra előtt odaadom Neki. Remélem örülni fog, hogy gondolt rá valaki.
Még befejezem a rajzom rajzra és tanulok földrajzra. Utána hallgatok egy kis zenét és megyek aludni..
Jó éjt!📖 📖 📖
Szeptember 10
Reggel odaadtam az ajándékot. Nagyon örült neki. Hamar elmentek az órák. Tesin játszottunk. Új tanár van tavalyhoz képest. Valami Tünde a neve. Kedvesnek tűnik, de majd meglátjuk.
Délután felmentem facebookra és láttam, hogy Niki néni tett fel képet az ajándékról és mégegyszer megköszönte:
,,Köszönöm Bea az ajándékot!! Örülök, hogy gondoltál rám''
Válaszoltam hozzászólásba:,,Szívesen"
YOU ARE READING
Tiltott szerelem (Befejezett)
RomanceRégi sztorim, a régi wattpademről. Az eleje, már meg volt írva, csak kissé átalakítottam a megfogalmazást. Viszont a történet még a feléig sem volt megírva, ezért is gondoltam, hogy áthozom ide, s itt újra elkezdem posztolni, s írni tovább. Remélem...