Szeptember 17
Sajnos nem tudtak előre hozni semilyen órát. Legalábbis a lányoknak. Az á-soknak sem volt tanáruk. A fiúknak előrehozták a tesit, de sajnos a mi tanárnőnknek órája volt. Az á-s és a b-s lányok együtt ültünk a termünkben. A biosz tanár jött be, de nem akart semmit kitalálni, hogy mit csináljunk. Azt mondta halkan foglaljuk el magunkat. Ő csak felügyel minket. Összetoltunk 2 padot és egész órán beszélgettünk meg rajzoltunk. Szandra megkérdezte, hogy ki, mit csinált a hétvégén. Én elmeséltem, hogy mi történt a nővéremmel. Egész hétvégén vele voltam. Én voltam a lelki támasza. A többiek nem csináltak semmi érdekeset. Kami mondta, hogy játszunk Ország, város...-t. Mivel nem volt jobb ötletünk, játszottunk. Ági lett az első, második Kami. Szandra és én holtversenybe a harmadik.
Tesin tornáztunk: előre- hátra bukfenc, fejenállás és kézenállás. Óra végén kidobóztunk. Mari (a legügyesebb ,,tornász") maradt bennt utoljára.Nővérem még mindig itt van nálunk.... Ezek után haza se fog menni?!?
📖 📖 📖
Szeptember 19
Eddig tartott Andi jókedve. Ma felhívta a barátja, hogy találkozni akar vele. Délután 4-kor találkoztak a művelődési háznál. A barátja elmondta, hogy gondolkodott, elege van Andiból és szakít vele. Nekünk azt mondta Andi, hogy számított rá, de azért mégis fáj. Megígértem neki, hogy hétvégén elmegyünk a házába és pakolunk. Kiválogatjuk, hogy mik maradnak, s mik mennek el.
Amúgy a suli uncsi volt. Bioszon meg föcin majdnem elaludtam. Hogy ébren maradjak a füzetem hátuljába rajzoltam.
Tesin sem volt semmi érdekes. Mindenki azt csinálhatta amihez kedve volt. Mi Bff-ek kosaraztunk. Kami Szandrával volt, én Ágival. Hogy ki nyert? Azt nem tudjuk. Nem számoltuk a pontokat, csak gyakoroltuk a védekezést és a támadás.
Andi hétvégén, miután pakoltunk nála. visszamegy a saját házába!!
📖 📖 📖
Szeptember 20
Szandra kérte, hogy hétvégén menjek vele bicajozni. Ági nem szeret, Kami meg nem ér rá. Így már csak én vagyok az egyetlen reménye.Mondtam neki, hogy szombaton a nővéremnek segítek pakolni és ha készen leszünk csak utána érek rá. Erre ő felajánlotta, hogy segít. De jó! Így hamarabb leszünk kész! Megbeszéltünk, hogy rákérdezünk otthon, mit mondanak rá a szüleink. Én megkérdeztem már és azt mondták, hogy jó. Ha Szandra szülei hazaérnek ő is megkérdezi és utána ír facebookon. Tesin megint tornáztunk, miután pár kört futottunk és bemelegítettünk. A két németen átismételtük a múlt időt és a kötőszavas mondatokat. Éneken egy új népdalt tanultunk. Címe: A bárnai kertek alatt.
Este 7
Most beszéltem Szandrával. Őt is elengedték. Most nem tom leírni, hogy mit beszéltünk. Majd holnap átmásolom. Le vagyok maradva a tanulással, mert szép volt kint az idő és csak 6-ra jöttem be és utána még beszélgettem.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem (Befejezett)
RomanceRégi sztorim, a régi wattpademről. Az eleje, már meg volt írva, csak kissé átalakítottam a megfogalmazást. Viszont a történet még a feléig sem volt megírva, ezért is gondoltam, hogy áthozom ide, s itt újra elkezdem posztolni, s írni tovább. Remélem...