💮
Już trzy tygodnie później szkoła się skończyła, a rozpoczęły się wakacje. Piosenka i teledysk Kenzie i Tommy'ego natychmiast wbił wiele milionów wyświetleń – w końcu Kenzie była córką najbardziej znanych, lubianych i wpływowych piosenkarzy na świecie. Z wakacjami rozpoczęły się również treningi do „Dancing With The Stars: Junior”.
— I jak, Kenzie? Gotowa na pierwszy trening?— zagadnął Nicky, zauważając córkę w kuchni z samego rana.
— Oczywiście. Już nie mogę się doczekać!— odpowiedziała podekscytowana, podchodząc do niego i się tuląc. Była ubrana w pastelowo fioletową, przedpremierową bluzę z nowej kolekcji ze sklepu Madeline i Nicky'ego oraz zwykłe, czarne legginsy.
— Super. A bluza się podoba?— spytał Nicky, chichocząc, oddając uścisk.
— Bardzo. Jest wygodna i ogólnie świetna. Chociaż bardziej czekam na waszą płytę.— odpowiedziała Kenzie z szerokim uśmiechem, patrząc znacząco na ojca.
— Jeszcze tylko niecały tydzień, nie bój się. Mieliśmy się zastanowić nad nagrodą za świadectwo z paskiem.— mruknął Nicky, smarując bułkę masłem, ale Kenzie usiadła na blacie, przodem do pleców Nicky'ego.
— Przydałby mi się nowy telefon.— odpowiedziała po chwili namysłu, a Nicky pokiwał głową.
— Jaki?— spytał, odwracając się w jej stronę, opierając o blat i zakładając ręce na krzyż.
— Mogę tego najnowszego iPhone'a, co wychodzi za kilka dni?— spytała, robiąc w jego stronę wielkie oczy, a Nicky pokiwał głową.— Dziękuję! Kocham was!
Pisnęła podekscytowana, zeskakując z blatu, podbiegając do Nicky'ego i całując jego policzek. Po chwili w pomieszczeniu pojawiła się Madeline – Kenzie podbiegła do niej i równie mocno ją przytuliła, całując policzki.
— Wow, co jej obiecałeś, Nicky?— spytała Madeline, chichocząc, oddając uścisk córki, całując jej czoło.
— Nowy telefon.— odpowiedział Nicky, również chichocząc, wracając do smarowania bułek.
— I wszystko wiadomo.— powiedziała Madeline, śmiejąc się, a Kenzie również zachichotała, wywracając oczami.— Może Masonowi też kupimy…
— Dokładnie.— odpowiedział Nicky, podchodząc do całego zapisanego kalendarza wiszącego na ścianie.— Strasznie dużo zamieszania w tym tygodniu.
— Dzisiaj ogarniamy wszystko z koncertem, jutro Kenzie ma pierwszy trening, w środę Mason ma mecz, w czwartek spotkanie z fanami, w piątek premiera płyty, sobota wielki dzień sprzątania, a cudowna niedziela w końcu wolna.— powiedziała Madeline z pamięci, wzdychając z zadowolenia.— A, Kenzie, nie zapomnij, że w piątek powinnaś dostać okresu.
CZYTASZ
Miłość na Zawsze • Nicky Harper
Fanfiction[𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝] [𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭: 𝟖𝟒,𝟓𝟗𝟒] Trzecia część trylogii "Różany zapach szczęścia". 💮Jak Madeline i Nicky poradzą sobie z wychowaniem dwójki buntujących się nastolatków? [𝐍𝐢𝐜𝐤𝐲 𝐇𝐚𝐫𝐩𝐞𝐫 × 𝐎𝐂] [𝐎𝐂 - 𝐌𝐚𝐝𝐞𝐥𝐢𝐧...