💮 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝟒𝟐 💮

124 12 1
                                    

💮

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

💮

W sobotę Kenzie, Madeline i Nicky mieli jechać, nagrywać teledysk wraz z przyjaciółmi Kenzie. Nastolatka zaprosiła także Milo, dlatego Nicky nie bardzo był zadowolony, ale Madeline zdołała go ogarnąć.

Najpierw jednak Kenzie i Milo musieli w piątek zatańczyć piąty taniec w „Dancing With The Stars”.

Kenzie i Madeline siedziały właśnie w garderobie dziewczyny, która była już praktycznie gotowa. Była ubrana w bardzo krótkie, czarne spodenki, jednak na górę nałożoną miała delikatnie przezroczystą spódniczkę. Jej krótka koszulka mieniła się pod wpływem światła, a jej koniec zakończony był białym paskiem z cekinów, wyglądającym jak naszyjnik. Na stopach miała zwykłe, czarne szpilki.

— A jeśli zapomnę tekstu, jak wtedy na koncercie?— spytała szeptem Kenzie, patrząc na matkę, która kończyła robić jej kucyka.

— Na pewno nie zapomnisz.— odparła Madeline, posyłając jej pocieszający uśmiech, całując w czoło. Madeline ubrana była w czarną, przylegającą sukienkę do kolana w białe łatki oraz czarny, elegancki sweter. Jej platynowe włosy były związane w wysokiego kucyka, z którego jedno pasmo włosów wychodziło i ładnie układało się z przodu jej włosów. Na jej stopach również były czarne, wysokie szpilki. Makijaż kobiety składał się z tego, co zawsze oraz sztucznych rzęs. Jej szyję zdobił naszyjnik od Nicky'ego oraz kilka innych. Miała także srebrne kolczyki w kształcie kółek.

— Mam taką nadzieję.— odparła Kenzie, wstając z krzesła i wtulając się w matkę, która oddała uścisk.

— Za kilka minut tańczycie. Leć na scenę.— wyszeptała z uśmiechem, a Kenzie skinęła głową i pobiegła w stronę sceny. Madeline wraz z Nickym, Masonem oraz Tommym siedzieli już oczywiście na specjalnych miejscach na widowni.

Piosenkę, do której dzisiaj mieli tańczyć, wybrała Kenzie. Była to piosenka jej i Tommy'ego, „What if”. Tańczyli cha–chę. Kenzie stała na przeszklonej, podświetlonej, małej scenie, trzymając w ręce mikrofon. Kenzie odwróciła się przodem do widowni, zaczynając śpiewać ów piosenkę. Robiła przy tym różne pozy z gracją, poruszała się w wiele stron, szeroko uśmiechając w stronę widowni i kamery. W końcu wyszła zza mikrofonu, zbiegając szybko po schodach, a kiedy wyszła na parkiet, podszedł do niej Milo. Brunetka rozłożyła ręce, a ten przejechał po jej udzie, aż do biodra, a Nicky widząc to, znieruchomiał, jednak Madeline złapała go za rękę, mocno ściskając. Nastolatkowie dwukrotnie się odwrócili, aż Kenzie stanęła naprzeciwko Milo, kładąc rękę na jego klatkę piersiową. Chłopak schylił się i ruszył głową pod jej ręką, znów się podnosząc. Złapał ją za rękę, a później zaczęli tańczyć, z niemałą gracją przebierając nogami. Odsunęli się od siebie na chwilę, stanęli po obu stronach parkietu i przez chwilę tańczyli naprzeciwko siebie. Kenzie uniosła rękę, a wtem Milo rzucił się na kolana i podjechał pod Kenzie, która uniosła nogę, wymachując nią nad głową chłopaka. Później Milo wstał i znów zaczęli tańczyć, trzymając się za ręce. Brunet kilkukrotnie obrócił dziewczynę, a później puścił jej dłoń i zaczęli tańczyć osobno. Po kilku sekundach znów złapał ją, zaczynając z nią tańczyć, kręcąc się w kółko. Kenzie uklęknęła przed chłopakiem, jednak niemal natychmiast wstała, a Milo znów przejechał ręką po jej udzie. Później zaczęli iść w swoje prawo, znów tańcząc osobno, bardzo zgrabnie poruszając nogami oraz rękoma. W końcu z takimi ruchami zaczęli okrążać parkiet, Milo stanął za nią, dotrzymując jej kroku, łapiąc delikatnie za ramię. Kenzie złapała go za rękę, kiedy byli już pośrodku, ugięła się, a Milo machnął nad nią nogą. Chłopak złapał ją za dłoń, a ta poleciała na jego kolana, odchylając się do tyłu.

Miłość na Zawsze • Nicky HarperOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz