💮 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝟑𝟓 💮

162 16 10
                                    

💮

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

💮

— I jak się czujecie z tym, że oboje wygraliście nagrody Grammy?— spytała z uśmiechem Kenzie, kiedy po bardzo długich zakupach odzieżowych wracali właśnie samolotem do domu.

— Cudownie.— odpowiedzieli jednocześnie Nicky i Madeline, przez co wszyscy zachichotali.

— Zdecydowanie zasłużyliście.— odpowiedziała od razu Kenzie, przytulając się do rodziców, którzy oddali uścisk.

— O co was pytali w wywiadach?— spytał po chwili Nicky.

— Mnie pytali o to, co w ogóle u was robię i co mnie łączy z Kenzie. Odpowiedziałem, że na chwilę obecną mieszkam u was, ponieważ muszę sobie wszystko poukładać, a z Kenzie łączy mnie tylko przyjaźń.— odpowiedział Tommy, uśmiechając się.

— Mnie o to, kim planuję być w przyszłości. Czy chcę iść w wasze ślady i być piosenkarzem, czy może jednak postawić na piłkę lub modeling? Pytali również, czy mam dziewczynę.— dodał Mason, wywracając oczami.

— No już.— wymamrotała Madeline, zakładając ręce na krzyż, a Nicky spojrzał na nią z niedowierzaniem.

— W przyszłości jeszcze nie wiem, kim chce być, ale na pewno nie piosenkarzem. Może zostanę piłkarzem, może modelem, nie wiem. I oczywiście, że nie mam dziewczyny, ale wiesz, mamo...— powiedział ze śmiechem, a Madeline poruszyła zabawnie brwiami w stronę chłopaka.

— Cudownie. A ciebie, o co pytali, Kenzie?— spytał Nicky.

— O to, co łączy mnie z Tommym, czy czuję coś do Milo, czy planuję być piosenkarką i nagrywać więcej piosenek i takie tam.— odparła, a Nicky skinął głową.

— I co odpowiedziałaś?— dopytał.

— Że z Tommym łączy mnie tylko przyjaźń, powiedziałam, że Milo to tylko partner w „Dancing With The Stars”, planuję być tancerką, ale chcę nagrywać więcej piosenek.— odpowiedziała.

— Jasne. No, cudownie sobie poradziliście.— stwierdził ze śmiechem Nicky, a nastolatkowie się uśmiechnęli.— Dlatego pojedziemy do McDonalda.

Nastolatkowie przybili sobie piątki, a następnie znów rozłożyli się na fotelach, robiąc coś na telefonach.

— No, natknęłam się już na wywiad z tobą, tato.— oznajmiła Kenzie, łącząc się z telewizorem w samolocie i puszczając ów wywiad.

— Boże, ale okropnie wyszedłem.— wymamrotał Nicky, skrzywiając się.

— Wcale nie. Wyszedłeś przystojnie i słodko.— stwierdziła Madeline, łapiąc go za rękę i splatając razem ich palce. Nicky uśmiechnął się pod nosem, całując jej knykcie.

— Jest dzisiaj z nami Nicky Harper, zwycięzca trzech nagród Grammy. Jak się z tym czujesz?— spytała uśmiechnięta prowadząca, podkładając Nicky'emu mikrofon pod nos.

Miłość na Zawsze • Nicky HarperOpowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz