💮 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝟑𝟖 💮

138 13 3
                                    

💮

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

💮

Madeline spuściła jego koszulę w dół, a ta opadła na podłogę. Blondynka zerknęła na jego ciało, a to, co zobaczyła, przyprawiło ją o dreszcze, jednak przyjemne.

— Nicky...— wymsknęło jej się, kiedy z otwartymi szeroko ustami patrzyła na jego tatuaż na całej prawej ręce. Był to rękaw, z różnymi ciekawymi i abstrakcyjnymi wzorami, z nutami i tym podobnymi.

— Nie powiedziałem ci, bo chciałem zrobić ci niespodziankę...— wyszeptał, pocierając kark, kiedy Madeline bardzo delikatne dotykała tatuażu opuszkami palców.— Podoba ci się? Czy nie?

— Oczywiście, że mi się podoba!— pisnęła podekscytowana Madeline, owijając ręce wokół jego szyi, całując jego usta.

— Ale ulga...— wyszeptał Nicky w jej usta, oddając każdy jej pocałunek. Chwilę później ustawili się przed lustrem tak, aby było dobrze widać tatuaż Nicky'ego i jego idealne mięśnie, a później zrobili sobie śliczne i słodkie zdjęcie, które Nicky wstawił na swojego Instagrama. Oczywiście wiadomości od jego fanek ciągle przychodziły, choć on nie zwracał na nie większej uwagi. Oboje zasięgi mieli ogromne, wielkie miliony obserwatorów i fanów. Kenzie, Mason i Tommy również mieli niemałe zasięgi, jednak Madeline i Nicky kontrolowali to, co robią na swoich kontach.

Kiedy Kenzie miała z trzy latka, poprosiła Madeline, aby ta założyła jej konto na Instagramie. Mimo delikatnych obaw Madeline założyła jej owo konto, które od razu zyskało miliony fanów. Nicky i Madeline pokazywali Kenzie w internecie, nie ukrywali przecież tego, że są rodzicami małej kruszyny, jednak Kenzie zawsze chciała udzielać się w internecie, nawet kiedy była malutką dziewczynką. Fani Nicky'ego i Madeline kochali Kenzie – jeździła z rodzicami na ich koncerty do różnych miast, wiele razy „występowała” na scenie. Raz w wieku dwóch lat tańczyła nawet z Justinem Bieberem na scenie, a raz przed tysiącami fanów z rodzicami ubranymi bardzo wystrzałowo tańczyła kaczuszki, ukazując swoją fioletową spódniczkę z tiulu i dwa małe kucyki. Dokładnie tak samo było, kiedy Mason był w jej wieku. Wszystko to było ciągle dostępne na Instagramie Madeline, Nicky'ego i Kenzie, która aktualnie o niczym nie wiedziała, bo po prostu nie pamiętała.

— Więc...— zaczęła Madeline, owijając dłonie wokół karku mężczyzny.— Kiedy go zrobiłeś?

— Dwa tygodnie temu.— odparł Nicky, uśmiechając się pod nosem, rozpinając zamek jej sukni.

— A co powiedziałbyś na wspólny tatuaż?— spytała z uśmiechem, głaszcząc jego kark paznokciami.

— Uważam, że byłoby świetnie.— odparł, posyłając jej uśmiech i znów całując jej usta. Zsunął jej suknię na podłogę, a następnie popchnął delikatnie na łóżko.

💮

— Tatkuu!— usłyszał Nicky w sobotę rano. Kiedy Kenzie zobaczyła na Instagramie tatuaż, jaki ma jej tata, natychmiast do niego pobiegła.

Miłość na Zawsze • Nicky HarperOpowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz