💮
< rozdział pisany z cudowną Xv_rasek>
Kiedy wszyscy pojechali do domu Susan i Jacka, Madeline podeszła do Nicky'ego i mocno go objęła.
— Kocham cię, Nicky.— powiedziała z uśmiechem, wtulając się w jego klatkę piersiową.
— Ja ciebie jeszcze bardziej.— odpowiedział, nalewając im obu wina.
— Mm, a co to za okazja, skoro przyniosłeś nawet wino?— spytała ze śmiechem Madeline.
— Nasza wolność.— powiedział żartem, chichocząc, podając jej kieliszek.
— Oj, tak. Cały weekend bez wrzasków...— powiedziała z uśmiechem, rozkładając się wygodnie na kanapie.
— Mamy tylko siebie, to może obejrzymy jakiś film?— spytał, uśmiechając się, leżąc razem z nią i przytulając ją do siebie.
— Oczywiście.— odpowiedziała, całując jego czoło, mocno wtulając w niego.
— Ciekawe, co u dzieciaków.— mruknął nagle, nie potrafiąc o nich zapomnieć, próbując skupić się na filmie.
— Nicky, skup się na filmie.— powiedziała poważnie Madeline, zerkając na niego.
— Dobrze, przepraszam.— ucałował jej czoło, skupiając się na filmie. Kiedy film się skończył, Madeline poszła wziąć długą, odprężającą kąpiel, a Nicky leżał na kanapie, przeglądając Instagrama, aż w końcu dostał wiadomość od Kenzie.
@Kenzie_Harper
Co tam porabiacie?@NickyHarper_official
Nic niezwykłego, a Ty? Podoba Ci się?@Kenzie_Harper
Jest super! A Wy co? Znając życie, pewnie znów się pokłóciliście, skoro „nic niezwykłego”...@NickyHarper_official
A tu się zdziwisz! Oglądaliśmy film i piliśmy wino, a Wy co porabiacie?@Kenzie_Harper
Robimy sobie nockę na basenie, a dokładniej w pontonach. Bardzo ciepło jest.
Ale pamiętaj
Nie
Chcę
Rodzeństwa!@NickyHarper_official
Cieszę się, że Ci się podoba 💖
Spokojnie skarbie, nie będziesz miała rodzeństwa. Wy mi definitywnie wystarczacie.@Kenzie_Harper
No i super. Nie zniosłabym takiego małego dziecka w domu, a Wam kolejne dziecko jeszcze bardziej by zaszkodziło...@NickyHarper_official
Spokojnie, leć już spać. Późno jest, kocham Cię, dobranoc 💗 całuski!@KenzieHarper
Jasne. Kocham Cię 💖 Dobranoc ❤️Nicky położył się, niemal natychmiast zasypiając. Madeline nie było tak długo, że zasnął.
CZYTASZ
Miłość na Zawsze • Nicky Harper
Fanfiction[𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝] [𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭: 𝟖𝟒,𝟓𝟗𝟒] Trzecia część trylogii "Różany zapach szczęścia". 💮Jak Madeline i Nicky poradzą sobie z wychowaniem dwójki buntujących się nastolatków? [𝐍𝐢𝐜𝐤𝐲 𝐇𝐚𝐫𝐩𝐞𝐫 × 𝐎𝐂] [𝐎𝐂 - 𝐌𝐚𝐝𝐞𝐥𝐢𝐧...