💮 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝟏𝟑 💮

329 17 7
                                    

💮

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

💮

— Zapiekanki!

Krzyknęła Madeline swoim anielskim głosem, wchodząc do pokoju córki z tacką przepysznych zapiekanek, które oczywiście przygotował Nicky. Postawiła je na łóżku córki, kładąc tam także pozostałe talerze.

— Dzięki, mamo.— powiedziała Kenzie.— Mam nadzieję, że Mason nie dostanie. Może z nami spać, ale nigdy mu tego nie wybaczę.

— Wiem, że źle postąpił. I egoistycznie.— dodała.— Ale nie żebym miała go bronić, także dojrzewa i nie wie, co robi...

— Tak, mamo, ale gdybym ja napisała na „Boulder News”, że jemu podoba się dziewczyna, to już dawno byłabym w kostnicy. I tak mu odpuściłam.— odpowiedziała Kenzie, wywracając oczami.

— W końcu się pogodzicie. Nie możecie się wiecznie kłócić.— odpowiedziała Madeline, pocierając jej ramię, jednak po chwili wstała z łóżka, wychodząc z pokoju.— Smacznego.

Powiedziała z uśmiechem i zniknęła za drzwiami. Nastolatkowie zaczęli jeść zapiekanki.

— To co? Jak zjemy i chwilkę odczekamy, to pójdziemy do basenu?— zapytała Kenzie, klaszcząc w dłonie.

— Wrzućmy Masona do basenu.— zaproponowała Ashley, a Kenzie uśmiechnęła się cwanie znad zapiekanki.

— Jasne. Wrzucił mamę do basenu dzisiaj. Dostał szlaban.— odpowiedziała Kenzie, a Ashley i Tommy zachichotali.

— Ale, że szlaban od cioci? Musiała być nieźle zdenerwowana...— stwierdziła Ashley, a Kenzie pokiwała głową ze śmiechem.

— I po tyłku też dostał.— dodała po chwili Kenzie, a Ashley i Tommy wybuchnęli głośnym śmiechem.— Dobra, skoro już zjedliście, to idźcie się przebrać w stroje kąpielowe. Ashley, idź do łazienki na dole i weź sobie ręcznik, który powinien być na komodzie, a ty, Tommy, weź sobie jakieś gatki do kąpania i zaprowadzę cię do łazienki.

— W porządku.— odpowiedział Tommy i zaczął grzebać w swojej torbie. Kiedy w końcu znalazł kąpielówki, Kenzie zaprowadziła go do łazienki na tym samym piętrze, a po chwili wróciła do pokoju, zamykając drzwi na klucz, aby także się przebrać.

Kiedy wszyscy troje się już przebrali i wzięli ręczniki, zeszli na dół, gdzie zastali Nicky'ego i Madeline siedzących na kanapie.

— Idziecie się kąpać?— zapytała retorycznie Madeline, kiedy ich zobaczyła.

— Tak. Możemy pontony, nie?— spytała Kenzie, kiedy podeszła do drzwi tarasowych, aby wyjść.

— Jasne, że tak.— odparła Madeline, kiwając głową, a Kenzie chciała już wyjść, jednak zatrzymała się w progu.

— Fajnie się dzisiaj kąpało?— spytała, po chwili wybuchając głośnym śmiechem na minę rodziców. Nie odezwała się już – wraz z Tommym i Ashley wyszła z domu, zamykając przeszklone drzwi tarasowe, które z wysokimi oknami rozciągały się przez całą najdłuższą ścianę w salonie, przez co wszystko było widać, siedząc w ogrodzie.— No, ręczniki zostawcie tutaj.

Miłość na Zawsze • Nicky HarperOpowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz