💮 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝟐𝟏 💮

290 20 12
                                    

💮

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

💮

W czwartek Nicky i Madeline pojechali na spotkanie z fanami, których było naprawdę sporo. Oni stali na dużym podeście, robiącym za scenę, na początku cudnie śpiewając swoje piosenki, a dopiero później rozdawali autografy i robili zdjęcia. Nicky nawet podpisał się kilka razy na piersiach innych dziewczyn, przez co Madeline była wściekła i zazdrosna – kiedy wrócili do domu, bez ogromnej kłótni się nie obyło.

Jednak w piątek był już spokój. Kenzie wraz z Ashley pojechały do Tommy'ego, u którego zostały na noc (oczywiście wcześniej Kenzie została przeszukana przez Nicky'ego, żeby przypadkiem nie zabrała żadnych papierosów), natomiast Mason pojechał do przyjaciela.

— Aż tak się ekscytujesz?— spytał Nicky, chichocząc, siadając obok Madeline na kanapie. Totalnie podekscytowana Madeline siedziała i oglądała licznik czasu na ogromnym telewizorze.

— No tak! Przecież ta płyta jest chyba najlepszą płytą, jakąkolwiek nagrałam!— odpowiedziała z szerokim uśmiechem, przytulając się do Nicky'ego.

— Też się cieszę, Madeline.— powiedział Nicky, chichocząc, oddając uścisk i całując jej usta.— I polecam wylogować się z Instagrama.

— Wiem.— powiedziała Madeline, również chichocząc, wsuwając rękę w jego włosy i całując po szyi.— I możemy poświętować. Dzieci nie ma.

— Jasne, że tak, kochanie.— szepnął uwodzicielsko do jej ucha, a Madeline zarumieniła się, uśmiechając pod nosem. Nicky przesunął ręce na jej tyłek, ściskając jej pośladki, przez co Madeline jęknęła mu do ucha.

— Nie teraz.— odpowiedziała, schodząc z jego kolan, siadając znów na kanapie, a Nicky pokręcił głową z niedowierzaniem.— Jeszcze minuta!

— Tak, widzę!— krzyknął, również podekscytowany, prostując się na kanapie. Kiedy zostało dziesięć sekund – zaczęli odliczać wspólnie, a przy „jeden” Nicky otworzył szampana.

— Matko, ale nerwy...— wyszeptała Madeline z uśmiechem, wachlując się, a piosenki z płyty spłynęły na wszystkie aplikacje z muzyką oraz ich kanały na YouTube. Tak samo, jak miliony wiadomości na ich Instagramach.

— Dokładnie.— powiedział Nicky, nalewając im po kieliszku szampana.— Sprawdź YouTube'a.

Madeline posłusznie weszła na swój kanał na YouTube, a następnie w playlistę z tymi piosenkami, które miały już po milion wyświetleń.

— Nie wierzę... Milion wyświetleń. W kilka minut.— odpowiedziała z uśmiechem Madeline, a Nicky zachichotał, podając jej kieliszek.

— No to nieźle, jest co świętować.— odpowiedział, siadając obok niej na kanapie, wznosząc z nią toast.

— Bardzo.— odpowiedziała z uśmiechem, a kiedy wypiła swój kieliszek, usiadła na jego kolanach.

— Mam ochotę–

Miłość na Zawsze • Nicky HarperOpowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz