31. rész

307 26 89
                                    


-Jó estét kívánok, Jung Gunjoo vagyok és ez itt az este hatórai Idol News. A BigHit Entertainment bejelentette, hogy hamarosan új fiú banda fog debütálni a cég alatt. A hírek szerint TXT azaz Tomorrow By Together néven fog futni a BTS kistesója. Egyelőre csak annyit tudni, hogy a csapat 5 tagból fog állni. Ha később több információval tudunk szolgálni jelentkezünk.

-Az SM Entertainment megerősítette a hírt, miszerint Jennie a Blackpink-ből és Kai az EXO-ból egy párt alkotnak. Megkérdezte egyik szóvivőnk a YG vezérigazgatóját, de ő úgy nyilatkozott: „Mi még nem hallottunk a Jenniet övező randi pletykákról. Azonnal utánanézünk a dolognak.". Későbbiekben azt a hír adták, hogy ők is megerősítik az SM szavát. – hangzott a híradóban. Az adást egyik pillanatról a másikra hirtelen megszakították. A nézők nem értették mi történt, miért szakadt meg az adás. Különösen a k-pop rajongói háborodtak fel, fogalmuk sem volt miért nem hallhatják a legújabb híreket kedvenceikről.

-Rendkívüli hírekkel szakítjuk meg eddigi nyugalmas adásunkat. – tért vissza az adás a nézők legnagyobb örömére, bár ez a hirtelen történő megszakítás továbbra is nyugtalanította őket.

-Alig pár perce kaptuk a hírt. Gongneung-ro és Hwarang-ro sugárutak találkozásánál két személyautó félfrontálisan ütközött. Egy fekete Mercedes-Benz és egy ezüst BMW X5-ös vett részt a balesetben. A szemtanúk állítása szerint az ezüst színű autó nagy sebességgel hajtott a kereszteződésbe. Átsodródott a szemközti sávba és az éppen a kanyarodásból kigyorsító fekete autónak ütközött. A Mercedes sofőrje hiába rántotta félre a kormányt nem tudta elkerülni az ütközést. – a tv előtt ülő közönség már végképp nem értette mi történik. Miért van közlekedési hír egy hírességekkel foglalkozó adásban. Néhányan már felháborodva kapcsolták el a csatornát vagy éppen betelefonáltak a stúdióba.

-Két szeretett idolunk utazott a fekete személyautóban. A BTS két tagja Jungkook és Suga súlyosan megsérült a balesetben. Jelentések szerint Jungkookot három repedt bordával, törött balkézzel és agyrázkódással szállították kórházba. Párjáról Sugáról nem sokat tudni, csupán annyit erősített meg a rendőrség, hogy hibás biztonságiöv miatt kirepült az autó szélvédőjén. Életveszélyes állapotban szállították korházba.

-A BMW sofőrje szinte sértetlenül szállt ki az autóból. Egy fiatal lány vezette, a kiérkező mentők orrtörés miatt szállították kivizsgálásra.

-A legjobb tudomásunk szerint már értesítették a két idol családját és a céget is tájékoztatták a balesetről.

-Ezzel a szomorú hírrel búcsúzunk ma. További szép estét kívánok önöknek, már amennyire szép lehet ezek után. Viszont látásra! – ért véget az adás. A képernyők előtt ülő nézők, legfőképp a k-pop rajongók sokkos állapotban voltak. Hiába nem volt mindegyikük ARMY a hír őket is megrázta, hiszen se Jungkook, se Yoongi nem érdemelte meg ezt a szörnyű balesetet.



Jungkook szemszöge:

Pár órával korábban

Yoongival békésen utaztunk Minjiért a műjégpályához. Viccelődtünk azzal, hogyha most megszenvedünk az MV felvételével, de mégsem fogjuk használni akkor megyünk balhézni.
-Yaa! Jungkook, zöld van indulj. – szólt rám nevetve, én pedig tettem, amit mondott. Kuncogva kanyarodtam rá a Hwarang-ro sugárútra. Nem igazán tudtam felfogni mi történt. Nagyon megijedtem, de nemcsak én, hanem párom is.

-JUNGKOOK VIGYÁZZ! – kiabált hyung. A kormányt félrerántottam, de nem tudtam elkerülni a szembe jövő ezüst autót.

Életemben nem éreztem még akkora fájdalmat, mint amikor összecsattant a két autó. Hiába nyíltak ki a légzsákok nem tudták megakadályozni, hogy megsérüljek. Bal karom, mellkasom és a fejem is borzasztóan fájt. Nem volt túl sok lelki erőm, de összeszedtem a maradékot és leállítottam a motort. Fejemet lassan fordítottam az anyósülés felé. Párom nem volt ott.

A testemben még tombolt az adrenalin, kifeszítettem járművem ajtaját, s kiszálltam. Zúgó fejjel néztem körbe, a kocsitól nem messze megláttam Sugát a földön feküdni. Kétségbe esve szaladtam oda hozzá, nem tudtam elképzelni, hogy került az aszfaltra. Néhány lépés választott el tőle, mikor összeestem a megérkező fájdalmamtól. Pilláimat ólomsúlyúnak éreztem, lassan csukódtak le. Tompán még hallottam az emberek kiabálását, s a távoli sziréna hangját mielőtt elnyelt a sötétség.




Csipogó hangra ébredtem. Szemeimet nem tudtam rögtön kinyitni az erős fény miatt. Lassan jelent meg csak előttem a világ. Fehér falak, csipogás, klór szag. Kórházban vagyok. De mi történt? Nem emlékszem.
-Kookie, végre. – pattan ágyam széléhez Minji kisírt szemekkel. – Úgy aggódtam...
-M..mi történt...? – suttogtam kiszáradt torokkal.
-Baleseted volt... - mondta szomorúan, s elemelt egy poharat a szekrényről, s a benne lévő szívószálat ajkaim közé tette. Nagyokat kortyoltam a vízből. Amint eleget ittam elhúztam a fejem. – Pár bordád megrepedt, a bal kezed eltörött és agyrázkódást szenvedtél...- folytatta húgom.
-Hol van Yoongi...? – kérdeztem félve.
-Még a műtőben... - suttogta, ám abban a pillanatban kinyílt a korterem ajtaja és egy ágyat toltak be rajta.

Szemeimmel követtem az útját, közvetlenül mellém tolták. Yoongi feküdt rajta, szemei csukva voltak, testéből, már amennyire láttam, csövek lógtak ki. Borzalmas volt így látni, arcomon lefolyt egy könnycsepp, majd egyre több kísérte.
-Már túl van az életveszélyen. Az állapota stabil. Nemsokára fel fog ébredni. – nézett rám az orvos. – Ne sírj, nem fogod ezt a srácot ilyen könnyen elveszíteni. A műtőben háromszor leállt a szíve, de önmagától újra is indult. Nagyon szerethet téged. – mosolygott rám.
-Köszönöm... - suttogtam könnyeimet nyeldesve.

A doki elhagyta a kórtermet a nővérekkel együtt, én pedig továbbra is alvó szerelmem néztem. Tényleg ennyire küzdöttél értem? Nem akartál itt hagyni, igaz? Kérdeztem magamban.
-Jungkook... Anyáék már úton vannak... A srácok kint várnak... beengedjem őket? – nem válaszoltam, csak apró bólintással jeleztem számára.

Csendben feküdtem az ágyon, szemeimet nem vettem le Sugáról, mintha bármelyik pillanatban eltűnhetne. Halk léptekre figyeltem fel, tekintetem lassan szakítottam el róla, s a fiúkra néztem. Szomorúság és aggodalom keveréke mutatkozott tekintetükben. Körbe álltak, nem szóltak semmit. Így is megértettük egymást.
-Hogy vagy...? – törte meg a csendet Seokjin.
-Fáj a mellkasom... és a fejem... - válaszoltam halkan.
-Sajnálom Kookie... ezen most nem tudunk segíteni... - fogta meg ép kezemet Taehyung.
-Miért műtötték hyungot...? – kérdeztem.
-Azt mondták nekünk, hogy belső vérzése volt és a sérült válla is eltörött. Emellett fennáll az átmeneti bénulás esélye deréktól lefele... - válaszolta meg kérdésem Namjoon.
-Ne aggódj Kookie, együtt túljutunk ezen is. – mosolygott rám halványan Hobi. – Egy család vagyunk.
-Segítünk, ahol tudunk. – simította hátra hajamat Jimin.

A szomszéd ágyról halk nyöszörgés hallatszott. Taehyung és Namjoon félre álltak, hogy átlássak páromra. Szemeit lassan kinyitotta, majd fejét óvatosan mozgatva közbenézett. Tekintetünk összetalálkozott.
-Jungkook... – suttogta halkan és erőtlenül.
-Yoongi... - gyűltek újra könnyek szemeimbe. 

~~~

Sziasztok!🤟
Meghoztam a folytatást, kérlek ne öljetek meg.👉👈😅 Remélem elnyerte tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben! ⭐💬❤️

CukorkaSuga2

Holding hands on stageOnde histórias criam vida. Descubra agora