A koncert utolsó szünetében 10 percig könyörgött a menedzser, hogy a műsor vége egy fan service tánccal érjen véget. Nagy nehezen beadtam a derekam, miután Jimint és engem választottak ki eme nemes cél érdekében. Legalább nem kell indokot mondanom arra, hogy miért szopjon le, nem mintha könyörögnöm kellene.
A koncert végén miután elköszöntünk, a többiek lementek a színpadról, míg ottfent minden sötétbe borult. Beindultak a füstgépek, így a pakolászó ARMYk megálltak a mozgásba, s a sötét miatt még nem látható testünk felé fordították tekintetüket. A zene lassan felcsendült, a fények ránk világítva kezdtek felkapcsolni. El kezdődött a táncunk, már az első mozdulataink is túl voltak fűtve az erotikától, de egyre inkább „durvult" a helyzet. Testünk többször is egymásnak simult, kezeink felfedezőutakon jártak, a ruhák röpködtek. Táncunk egyre inkább úgy nézett ki, mint akik ruhában megerőszakolják egymást, de ez nem számított.
A rajongóknak tetszett, s ez volt a lényeg. Fan service végén nem tudtunk rendesen megállni, így elestünk a színpadon. A kamera nyomon követte az eseményeket, az ARMYk tökéletes szemszögből láthatták ahogy elestünk. Félmeztelenül érkeztem a hátamra, lábaim felig terpeszben felhúzva voltak, míg Jimin, aki szintén félmeztelen volt, tökéletesen az ölembe pottyan, s kezeivel mellkasomon talált támaszt. Reflexből markoltam rá a felettem lévő csípőjére, az alattunk lévő mozgó színpadrész pedig süllyedésbe kezdett. Miután kikerültünk a látókörből szétrebbentünk, lihegve és fáradtan indultunk meg az öltöző felé. menedzserünk elismerően veregette meg vállainkat, nem tetszett a jó pofizása, így lesöpörtem magamról kezét.
A szállásunkon vettem egy frissítő fürdőt, lemostam magamról az izzadtságom. Megkönnyebbülés volt elkenni magamon a hűvös menta illatú tusfürdőm. Jó alaposan beledörzsöltem bőrömbe a könnyed állagát. Hajam megmosása után öblítettem csak le magamról az anyagot, aminek illatát már magába szívta bőröm. Elzártam a vizet, s kiléptem a zuhanykabinból, majd törölközőmet megfogva töröltem szárazra testem, illetve hajamról is felitattam a víz nagyrészét. Felhúztam boxerem, amit behoztam magammal, majd elhagytam a fürdőt. Ránéztem a tv-re, az egyetlen koreai nyelvű csatornán volt, ahol éppen a híradó ment.
Osakaban került megrendezésre a BTS legújabb koncertje. A srácaink jelenleg az új albumuk turnéjának a második részével utazgatnak a kontinensen. A fiúk meglepetést szervezek a rajongók számára, a koncert közepén élőben történő kisorsolás alapján az egyik szerencsés ARMYt felhívták magukhoz a színpadra. Minden jól ment, beszélgettek, kicsit ismerkedtek a lánnyal, majd elő adták a Baepsae című számukat. A dal után a BTS rappere Min Yoongi, művész nevén Suga, odament a lányhoz, hogy megölelje. A lány ismeretlen okok miatt ellökte magától a rappert és felpofozta. Suga jól láthatóan meglepődött és mérgessé is vált érthető okokból. A rajongót két biztonsági kísérte ki a koncert helyszínéről.
Jó gyorsan terjednek a hírek. Mondjuk meg sem lepődők, rengetegen szokták videózni vagy liveolni a koncertet. Egy kisebb fáradt sóhaj után kikapcsoltam a tv-t és elmentem felöltözni. A szettem nem vittem túlzásba csupán egy fekete farmerből és egy ugyanilyen színű ingből állt. Visszatértem a fürdőbe megszárítani a hajam és fogat mosni. Egy kevéske parfümöt is fújtam magamra, s ismételten elhagytam a helyiséget.
Utam ezúttal az éjjeli szekrényemhez vezetett, ahonnan zsebre tettem a telefonom és a pénztárcám, meg persze a szobához tartozó belépő kártyát. Lekapcsoltam minden lámpát, majd az ajtónál felvettem cipőmet, s elhagytam a hálómat. Namjoonnak dobtam egy üzenetet, miszerint elmentem kiszellőztetni a fejem. A folyosón összefutottam Jinnel, rögtön érdeklődött hova megyek és mikor leesett neki, hogy hova is készülök tarkón vágott kezében lévő vizesüveggel. Persze utána jó szórakozást kívánt és a lelkemre kötötte, hogy ne merjek gyereket csinálni senkinek és ne igyam le magam a sárga földig, mert ő bizony nem fog utánam jönni és felkaparni a földről.
Természetesen azt is hozzá tette, hogy éjfél előtt érjek vissza. Egy „Értettem anya!" kijelentés után gyorsan távoztam a helyszínről, mielőtt az ibolyát már csak alulról szagolhatnám. A hotel elhagyása után megindultam az éjszakába, részben célirányosan, részben pedig tévelyegve haladtam a különböző épületek által megvilágított utcán. Erre felé nem járnak autók, mondhatni sétáló utca, igaz nincs annak kinevezve, de azt a célt szolgálja.
Nézegettem a különféle bárok és diszkók sokaságát, de egyik sem fogott meg annyira, hogy leváltsam rá a már megszokott helyemet. Néha szembe jött velem egy-egy rajongó, de nem igazán vettek észre, vagy akinek fel is tűntem egy intés után tovább is álltak. Már lassan kiértem az utcából, amikor végre elértem úticélomhoz. A Golden Bear felirat ugyanolyan szépen ívelt arany színen világító neoncsövekből állt, mint emlékeimben. Ahogy beléptem a bárba már meg is csapott az alkohol jellegzetes illata és a nem fülsüketítő, de nem is túl halk zene dübörgése. Leléptem az utolsó lépcsőfokáról az alig 3 fokból álló lépcsőnek egyből a bárpulthoz mentem. Egy fiatal mosolygós srác fogadott, s töltötte ki a kért italom. Whiskym árát a borravalóval együtt tenyerébe adtam, majd poharamat megfogva mentem az egyik eldugott sarokkanapéhoz, ahonnan jól belátható az egész tér.
Megnéztem magamnak néhány lányt és srácot is, de egyik sem keltette fel túlságosan az érdeklődésem, így az esti kielégítő partnerem helye még üresen áll. Helyet foglaltam a kanapén és hátra dőlve kortyoltam az égető szeszbe. Szemeim továbbra is a táncoló, és a bárpultnál ücsörgő népen legeltettem lehetséges áldozatok után kutatva. Már egy jó pár perce figyeltem a tömeget, mikor megakad valakin a szemem. Italom egy pillanat alatt lehúztam, majd indultam meg a célszemély felé, aki a bár egyik eldugottba része felé tartott.
Az épület egyik kijjebb eső részén, ahova szinte senki se jár, értem utol és magammal szembe fordítva löktem falnak, kezeit feje fölé fogva néztem szemeibe.
-Úgy hiszem, nekünk van egy elintézetlen ügyünk. – mondtam a hirtelen érkezésemtől megijedt személyének. A lány, aki a koncerten megütött, megszeppenve nézte lényemet, ahogy a falnak nyomva testemmel elzártam előle minden lehetséges menekülő utat.
-Mesélj csak, miért is ütöttél meg? – mélyítettem el kissé hangom közelebb hajolva hozzá. Tekintete megváltozott miután felfogta a helyzetet, szemében izgalmat és némi vágyat láttam megcsillanni.
-Csak egy fogadás volt, ne haragudj... – szemeit lesütve harapta be alsó ajkát.
-Ohh igen? És mit tennél akkor, ha egy fogadásból megfektetlek, huh? – döntöttem oldalra fejemet.
-Elmondanám mindenkinek... - nézett egy pillanatig szemembe.
-Senki se hinné el egyrészt, másrészt meg le tudom tagadni legalább 20-an láttak a városban sétálni, simán mondhatom, hogy csak sétálgattam a városban az „megerőszakolásod" ideje alatt. – feleltem egyszerűen.
-Egy aljas szemét vagy. – nézett immáron szemeimbe. – De tudod mit, tedd meg! El akarom felejteni az undorító exem. – suttogta már szinte ajkaimra.
-Mi a garancia, hogy nem kotyogod ki mindenkinek? – pillantottam le ajkaira.
-Most mondtad, senki se hinne nekem. – nyalt alsó ajkamra, ami egy morgást váltott ki belőlem.
-Hmm... igaz. – kuncogtam halkan. - Van kedved inni? Állom az italod, cserébe te veszed ki a hotelszobát. Áll az alku? - néztem szemeiben, egyik lábammal lábai közé térdeltem ezzel kiváltva belőle egy sóhajt.
-Ah... tetszik az ötlet, de inkább menjünk hozzám. Egyedül vagyok, a szüleim elutaztak majdcsak jövőhéten jönnek. – nézett mélyen szemeimbe, elmosolyodtam válaszán, s ellépve tőle fogtam meg egyik kezét és indultam ki a bárból.
-Hagyjuk az ivást. – néztem hátra rá perverz mosollyal. Úgy hiszem kielégítő estém lesz.
~~~
Sziasztok!🤟
Meghoztam a folytatást. Remélem elnyerte a tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben!⭐💬❤️CukorkaSuga2
YOU ARE READING
Holding hands on stage
FanfictionA viszonzatlan szerelem fáj, egy idő után megváltozatja az embert. Rossz szokásokba kezd, elnyomja az érzelmeit. Aztán hirtelen jön, mint derült égből villámcsapás, és csak azt veszed észre, hogy akiért régen odavoltál viszonozza az érzéseid. Agyad...