Tudjátok mi az igazán szar érzés? Amikor egyedül kelsz fel reggel és tudod, hogy nem azért keltél egyedül, mert a párod meglep reggelivel, hanem azért, mert egyedül vagy az egész házban. Ma van az esküvőnk napja, tegnap délelőtt behívtak minket a céghez és elrabolták mellőlem.
Még a telefonjainkat is elvették, hogy ne tudjunk kommunikálni. Engem Hobi őriz, hogy a ház egyetlen olyan készülékét se tudjam használni, amin elérhetném Kookot.
Kimásztam az ágyból és elsőkörben megcéloztam a fürdőt. Pólóm alatt magammal csempésztem laptopomat. Szerencsére Hoseokba nem futottam bele abba másfél méteren míg áthaladtam a szemközti helyiségbe. Az ajtót bezártam magam után, s megkönnyebbülve vettem elő a gépezetet.
Felnyitottam, majd be is kapcsoltam szinte azonnal. Baby remélem elérhető vagy valamilyen módon. Már épp néztem volna meg, hogy fent van-e valahol, amikor érkezett a bejövő hívás tőle facetime-on. Elmosolyodva fogadtam, s bekapcsoltam a kamerát.
-Szia baba. – köszöntem szomorkás arcának.
-Hyung?! – ragyogott fel arca.
-Hiányzol. – ültem le a kád szélére ölemben a laptoppal.
-Te is hiányzol. Hogy vagy? – érdeklődött.
-Most keltem, te hogy vagy? – mosolyogtam.
-Egyedül vagyok, Taehyungék elmentek a ruhámért. – helyezkedett az ágyon.
- Hol vagy?
-Bezárkóztam a fürdőbe Hoseok elől. Mindent megtilt. – kuncogtam.
-Hyung... szeretlek. Mennem kell, Taehyung csúnyán néz rám. – kapkodta tekintetét a kamera, s gondolom az éppen megérkezett Taehyung között.
-Én is szeretlek, vigyázz magadra. – válaszoltam picit szomorúan.Megszakadt a kapcsolat, letettem a laptopot a mosdópultra, s elvégeztem a reggeli dolgaim. Törölközővel a derekamon hagytam el a fürdőt, a folyosón egy mérges J-hope fogadott.
Elzavart öltözni, majd amint kész voltam kirángatott a kocsiba és már indultunk is a helyszínre. Útközben vettünk reggelit, amit az autóban fogyasztottam el. Öltönyöm már a helyszínen van. Ott fogok átöltözni, s a sminkem és a hajam is ott fog elkészülni.
Az út bő 2 órát vett igénybe, a helyszínre érkezve kiszálltam az autóból. Egyelőre még üres, csak a dekoráció és minden egyéb van készen, amit le kell ellenőriznem. Az esküvő szervező már hozzám is csapódott és elkezdett körbe vezetni. Minden nagyon tetszett, pont olyan volt, mint amit megbeszéltünk. Egyedül az oltár rész nem volt tökéletes, még hiányzott néhány alkotó elem, de a munkások már gőzerővel készítették. Elégedetten bólintottam, majd megkértem Hoseokot csináljon pár képet és küldje el nekem, ha már nem lehet nálam a telefonom.
Visszamentünk az autóhoz, s tovább gurultunk a kis épülethez, ahol elkészítenek a nagynapra. Köszöntem a sminkesnek és a fodrásznak, akik velem fognak foglalkozni, majd leültem a székbe. Szinte azonnal neki álltak a dolguknak.
Fél óra alatt el is készültem, így már csak az öltözés maradt hátra. Természetesen abban is kaptam segítséget, hogy ne rontsam el a kinézetemet. Fehér ing és fekete öltöny. Megkaptam a szintén fekete csokornyakkendők és már csak a lábbelimbe csúsztattam lábaim.
Az utolsó igazítgatások után kimentünk az autóhoz. Namjoon már várt ránk, Hoseok sofőr be ült előre a leaderrel én pedig hátul foglaltam helyet. Elmentünk tenni egy kört a városban míg vártunk a jelzésre.
Fél órát kocsikáztunk a környéken, mikor az esküvőszervező telefonált, hogy minden kész, a vendégek is megérkeztek mehetünk. Párom nem tudom, hogy merre van, külön megyünk a helyszínre.
Az autó megállt a kapuban. Nam és Hobi kiszállt, s ajtót nyitottak nekem. Kiszálltam én is a járműből, majd velük együtt indultam be. A BTS egyik sofőrje elvitte leparkolni az autót.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Holding hands on stage
ФанфикA viszonzatlan szerelem fáj, egy idő után megváltozatja az embert. Rossz szokásokba kezd, elnyomja az érzelmeit. Aztán hirtelen jön, mint derült égből villámcsapás, és csak azt veszed észre, hogy akiért régen odavoltál viszonozza az érzéseid. Agyad...