A legközelebbi plázáig 20 perc volt az út. A tetőtéri parkoló tökéletes választásnak bizonyult, mivel természetesen nem volt ott hely. Milyen meglepő.
Lementünk aztán a mély garázsba, ahol sikeresen találtunk parkolóhelyet. Kiszálltunk a járműből, Kook pedig lezárta. Mankóim segítségével elindultam a lift felé, párom lassan utolért, s felemelt mondván, hogy lassú vagyok.
A felvonó szerencsére lent volt. Amint kinyílt az ajtaja beszálltunk, megnyomtam a megfelelő szinthez tartozó gombot. Pár perc alatt fel is értünk a kívánt emeletre.
-Melyik boltba megyünk? – kérdezte Kuka.
-Először egy szép helyre, ha már itt vagyunk. Majd csak utána megyünk az élelmiszerboltba. – válaszoltam.
-Mégpedig hova? – vonta fel szemöldökét kérdőn.
-Csak kövess. – indultam meg a sex shop felé.Csendben haladtam a kívánt üzlet felé, míg ő mellettem lépdelt. Viszonylag kevesen volta a plázába, de ezt betudtam annak, hogy dél van. Már láttam a nagy szex shop kiírást a játékbolt mellett. Biztosan szándékosan tették oda, hogy a szülők be tudjanak menni vásárolni, míg a gyerekek a játékokba temetkeznek.
Bevezettem páromat az üzletbe, kuncogva rázta a fejét, de követett.
-Yoongi, rossz vagy. Mi van, ha lesi fotót készítenek rólunk idebent? – kuncogott.
-Akkor legalább látnak valami jót. – indultam el a sorok között.Őszintén élvezek ilyen helyekre járni Kookkal. Elszoktunk bohóckodni, ha meg felpróbál valamilyen ruhát akkor biztos, hogy feláll a farkam. Túl jó teste van, izmos és szexi.
Végig néztem a polcokon, megláttam egy cselédlány ruhát. Ez kell.
-Baby gyere ide. – szóltam picit hangosabban. Nem kellett sokat várnom, hamarosan megjelent mellettem, s rögtön ki is szúrta azt, amit én is néztem.
-Hyung... komolyan? – nézett rám.
-Igen. Próbálj fel egyet. – csaptam fenekére. Levett egyet a fogasról a méretében, majd a próbafülkék felé indult, én pedig követtem.Mosolyogva léptem be vele az egyik függöny mögé, s az ott lévő székre csücsültem. Jungkook elkezdett előttem vetkőzni, direkt táncot is adott hozzá. Ezt még megbánod nyuszi.
Levette magáról még a boxerét is, átkaroltam derekát és oda húztam magamhoz. Elmosolyodva túrt hajamba, fejemet ágyéka felé nyomta.
-Mit szeretnél? – pusziltam alhasára.
-Tudod te azt. - fogta meg nemességét, s párszor végig húzta rajta tenyerét. Mosolyogva figyeltem minden mozzanatát, majd átvettem tőle jelenleg még löttyedt hímtagját.Eleinte csak kézzel masszíroztam, mikor elkezdtem érezni, hogy életre kel a kígyó végig nyaltam rajta. Lassan ajkaim közé vettem makkját, s nyalogatni kezdtem. A próbafülke tükrébe pillantva láttam, ahogy ajkaira tapasztja kezét. Nagyon helyes, ne hangoskodj.
Amint pénisze elérte a teljesen merev állapotot teljesen számba engedtem. Kezeimmel alhasát, s combjait cirógattam. Tudom, hogy élvezi, hiszen lábai megremegnek. Imádom az érzékeny reakcióját.
Fejem egyre gyorsabban mozgattam rajta, jobb kezem heréire vándorolt és masszírozni kezdte őket. Egyre több inger hatására erősebben húzta meg tincseimet. Leengedtem torkomra, majd megszívtam farkát, ami megremegett ajkaim között.
Elégedetten mozgattam tovább fejemet, hiszen közel jár már a csúcshoz. A baleset óta nem nagyon értünk egymáshoz, pontosan ezért megy el ilyen gyorsan a kis nyuszim is.
Utoljára megszívtam makkját és már számba lövellte forró élvezetét. Készségesen lenyeltem fehér örökítőanyagát, s kiengedtem ajkaim közül. Jungkook lihegve támaszkodott meg a fülke falán, míg én felnéztem rá.
-Mi a helyzet baby? – mosolyogtam.
-Bazdh meg... - suttogta.
-Majd otthon. Most öltözz. – helyeztem számba egy rágót.
ESTÁS LEYENDO
Holding hands on stage
FanficA viszonzatlan szerelem fáj, egy idő után megváltozatja az embert. Rossz szokásokba kezd, elnyomja az érzelmeit. Aztán hirtelen jön, mint derült égből villámcsapás, és csak azt veszed észre, hogy akiért régen odavoltál viszonozza az érzéseid. Agyad...