Válasza lesokkolt. Éreztem, hogy eltört bennem valami. Tényleg a semmiért küzdöttem ide magam? Mi értelme volt gyűrűt vennem és éjszakákat ébren töltenem a dal írása miatt? Ha tényleg csak ennyi a kapcsolatunk, s ezzel a kínos pillanattal véget ér, akkor bár el se jöttem volna.
-Rendben... - suttogtam halkan.
Csendben pislogtam magam elé még párat, majd lepillantottam a gyűrűt rejtő dobozra. Lassú mozdulattal húztam vissza magamhoz a kezem. Hát ennyi volt. 3 év és majdnem 4 hónap.
-YAA! JUNGKOOK! EZ NEM VOLT BENNE A FORGATÓKÖNYVBEN! – kiabált Taehyung a mikrofonjába.
Jungkook megfogta csuklómat, s szemembe nézett. Másik kezével levette magáról a mikrofont, hogy más ne hallhassa.
-Tudod, miért nem? – kérdezte. Nem válaszoltam, csak egyik szememből kigördült egy könnycsepp. Letörölte a kosza cseppet arcomról, s folytatta.
-Már eljegyeztek. – válaszolta. – Aki megtette csak viccnek szánta, ám én mégis komolyan vettem. – cirógatta arcomat.-Emlékszel? Tavaly nyáron, az évfordulónk utáni napon történt. Egy játékgyűrűt húztál az ujjamra, amin egy répát evő nyuszi volt. – folytatta.
-Csak vicceltél vele, nevettünk rajta. Mégis komolyan vettem, s magamban örültem. Tavaly nyáron, augusztus 20.-án szavak nélkül eljegyeztél. – suttogta mosolyogva.Szemeim előtt leperegtek az emlékek. Egy gömb automatából nyertem még a szöuli vasútállomáson, amikor vártam a vonatot.
Felnéztem rá, s láttam ahogy zsebéből előhúzta az említett „ékszert" és felhúzta ujjára.
-Látod? Még mindig megvan. – kuncogott. Közelebb lépet hozzám egy picivel. Végigsimított arcomon szemeimbe nézve.-Tegyük végre hivatalossá. – felelte boldogan.
Több se kellett. Lehúztam ujjáról a műanyag karikát, majd zsebre tettem. A kis dobozból elővettem a valódi jegygyűrűt és felhúztam gyűrűsujjára. Az immáron kiürült dobozt zsebre tettem.
Jungkook karjaiba kapaszkodva felálltam a székről, átkaroltam derekát és megcsókoltam. Párom átkarolta nyakamat, s közelebb lépett hozzám. Testünk teljesen összesimult. Éreztük a másik heves szívverését.
A stadiont hirtelen töltötte be a nézők sikítása, és tapsolása. Néhányan kiabálva gratuláltak számunkra.
Lassan elszakadtunk egymás ajkaitól, s tekintetünk összekapcsolódott. Mosolyogva fürkésztük a másik arcát.
-El sem tudod hinni mennyire összetörtem egy percig. – suttogtam.
-Ne haragudj. – döntötte össze homlokunkat. – Hogy jutottál ide? – játszott tincseimmel.
-Az unokatesód, Rebecca elkísért. – válaszoltam.
-Ohh. – mosolygott. – Gyere menjünk a nézőtérre. – nyújtotta alkarjait, hogy azokra támaszkodjak. Kezeimet derekáról alkarjaira helyeztem, s belekapaszkodva indultunk el lassan az idolok nézőterére.Páromra támaszkodva haladtam oda, majd helyet foglaltunk csapat számára kijelölt helyen. Barátaink gratuláltak nekünk, Taehyung pedig nyakon vágta Kookot miért szívbajt hozott rá is.
A díjátadó után közösen ünnepeltünk a srácokkal. Még Vlive-on is csaptunk egy partit egy live keretein belül, ahol válaszolgattunk néhány kérdésre.
„Jungkook nemet mondott. Miért olyan boldog mindenki?"
-Hééé baby ARMY! Megjegyeztelek ám. Tessék megnézni a YoonKook Mindennapokat és mindent megértesz. Az még kapható a webáruházban, a második kisfilm csak limitált ideig volt. – válaszolt Jungkook a chatből kiolvasott kérdésre.-Rajta van a gyűrű, végérvényesen foglalt. – kuncogtam, s megfogtam párom kezét.
„A hírekben egyre többszőr lehet hallani valami korona vírus járványról. Ez ugye nem akadályozza meg a koncertjeiteket?"
-Ezt egyelőre még nem tudjuk. Ha tényleg olyan rossz lesz a helyzet, mint jósolják akkor halasztások lesznek. Addig is a megtervezett koncerteket megtartjuk és azokra már Suga hyungot is magunkkal szeretnénk vinni. – válaszolt Namjoon.„Milyen eljegyzésről beszél mindenki? Lemaradtam help."
-Erről majd az illetékesek csinálnak egy külön live-ot, de nem most. Yoongi annyira kimerült már, hogy lassan lefordul a székről. – válaszolt Jin.Elköszöntünk a srácokról, majd Kook felemelt és felmentünk a szállásunkra. Kitaláltam, hogy vegyünk egy habfürdőt, mert megérdemeljük és amúgy is nagyon nagy volt a kád.
Megeresztettük a jó meleg vizet, s öntöttünk bele a tusfürdőnkből, hogy habos legyen. Néha nekünk is kell a romantika.
Jólesett beülni a kádba egy fárasztó nap után. Párom lábaim közt foglalt helyet, neki dőlt mellkasomnak és csak élvezte derekán köröző ujjaim.
-Nézünk egy filmet? Behoztam a laptopom. – kérdezte.
-Nézhetünk. – pusziltam vállára. Lehajtotta a kád szélére rögzített kis asztalt, majd rátette az említett szerkezetet és bekapcsolta.Elindított valamilyen filmet, de nem érdekelt annyira. Jungkook illata jobban lefoglalt. Néha egy-egy apró csókot nyomtam puha bőrére, de nem mentem tovább. Ő se akart és én se akartam most többet. Csupán kiélveztük a pillanatot.
Sokan a filmünk után azt gondolták, gondolják még most is, hogy a kapcsolatunk csak az ágyban töltött pillanatokról szól. Tulajdonképpen az érzéseink kimutatására épül az egész. Teljesen mindegy miként tesszük ezt meg, míg a másik bántása nélkül kitudjuk fejezni a szeretetünket.
Nem értettem sosem azokat a párokat, ahol erőszakkal fejezik ki magukat, miközben csak az egyik élvezi.
-Min gondolkodsz? – kérdezte párom halkan, miközben hátra pillantott rám.
-Mindenfélén. A kapcsolatunkon, az érzelmek kifejezésén, bántalmazáson. Tényleg minden félén. – néztem szemeibe.
-Nem tetszik a film? – simított combomra a víz alatt.
-Te jobban tetszel. – pusziltam arcára.
-Lenne kedved egy live-hoz? – kuncogott. – Felébresztett a víz.
-Hm... legyen. – öleltem magamhoz.Kikapcsolta a filmet, majd felment Vlive-ra és elindított egy élőközvetítést. Pár percig csendben vártuk, hogy jöjjenek a néző. Addig csak egymásra figyeltünk, apró puszikat nyomtunk egymás ajkaira. Nem zavart minket, hogy az ARMYk is látják, nem első alkalom.
Egy idő után Kook elhajol, s a laptop felé fordult. Nem tetszésemet egy halk morgással fejeztem ki, majd államat vállára tettem.
„UwU most fürdötök?"
-Igen – kuncogott Guka.„Suga oppa-nak nem tetszett, hogy elhajoltál"
-Neki sok minden nem szokott tetszeni, kis morcos. – válaszolt.
-Hallottam. – csikiztem meg oldalát, ezzel elérve, hogy felnevessen.
-Megadom magam! – ficánkolt karjaimban.„Tényleg eljegyzés volt a díjátadón?"
-Igen. – emeltem ki párom bal kacsóját a vízből, majd megmutattam nekik az eljegyzési gyűrűt. – Guka már örökre foglalt bocsesz.
-Yoyo se keres új párt magának élete hátralevő részében, megnyugodhattok. – tette vissza kezünket a víz alá.„Jungkookie, akkor neked is lesznek piros napok, mint a lányoknak? Mert eljegyeztek és csak a lányokat szokták."
-A házasság nem nemhez kötött, és nem. Nem fogok menstruálni. – felelte Kook, míg én csak nevettem.
-Baj lenne, ha Kook vérezne. – nevettem tovább.„Yaa! Bátyus, eljegyeztek és internetről kell megtudnom?! Már megyek is szervezni az esküvőt!"
-Szia Minji, el volt foglalva, ne haragudj rá emiatt. Majd megyünk látogatóba.„Yoongi, neked merre járnak a kezeid?"
-Semerre sem járnak, jó helyen vannak. – mosolyogtam.
-Össze vannak kulcsolva az ujjaink, nem kell félni semmi rosszat nem fogtok látni. Csak egy sima beszélgetős live-ot tartunk. – felelte Kook.„Én azt hittem Jungkook a domináns... erre megkérik a kezét."
-Nálunk nincs konkrét domináns szerep. – feleltem.
-Én is megkérhettem volna Yoongi kezét, de ő gyorsabb volt. – döntötte fejét enyémnek válaszadás közben.„Tae miért kiabálta, hogy „ez nem volt benne a forgató könyvben" amikor Kook nemet mondott?"
-Csupán azért, mert ő egyengeti a kapcsolatunkat. – kuncogott Guka. – Mindig azon van, hogy a saját hülyeségeink miatt ne menjen tönkre a kapcsolatunk. Ha ő nem lenne, lehet össze se jöttünk volna.~~~
Sziasztok!🤟
Meghoztam a folytatást. Remélem elnyerte a tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben!⭐💬❤️CukorkaSuga2
VOCÊ ESTÁ LENDO
Holding hands on stage
FanficA viszonzatlan szerelem fáj, egy idő után megváltozatja az embert. Rossz szokásokba kezd, elnyomja az érzelmeit. Aztán hirtelen jön, mint derült égből villámcsapás, és csak azt veszed észre, hogy akiért régen odavoltál viszonozza az érzéseid. Agyad...