16. rész

538 33 82
                                    


Erőszakosan töröltem le könnyeimet, a düh és a fájdalom átvette elmém felett az uralmat. Gondolkodás nélkül rontottam Jiminnek és ott ütöttem, ahol csak értem teljes erőmből. Könnyeimtől, amik megállás nélkül hullottak szemeimből, alig láttam valamit. Izmaim pattanásig feszültek minden egyes bevitt ütés előtt. Üvöltöttem, teli torokból üvöltöttem neki.
-A TE HIBÁD! MIATTAD HALT MEG!!! MEGÖLTED YOONGI HYUNGOT! – lendítettem volna újra arcába öklöm, de több kéz fogta le testem és elhúztak tőle.
-Jungkook állj le!! – kiáltott rám Namjoon. – Miért lenne az ő hibája?! Yoongi megkattant! Senkit sem hibáztathatsz érte! – lökött erőteljesen a földre.
-Már hogy ne lenne annak a féregnek a hibája?!! – csaptam a földre. – Olyan dolgokra kényszerítette, amit nem akart!! Bántotta többször is! – pattantam fel, s neki akartam rontani újra Jiminnek, de Hobi ellökött, s neki estem halott párom ágyának és bevertem a fejem.

Nagyon zúgni kezdett a buksim, így lehunytam szemeim hátha jobb lesz. Nem múlt el, ugyan annyira rossz volt. Újra kinyitottam szemeim, láttam halványan a többiek aggódó arcát, de a zúgás miatt újra lehunytam pilláim. A sok futástól és a verekedéstől teljesen kimerültem, ahogy másodjára is lecsukódtak szemhéjaim el is aludtam.

Mikor újból kinyitottam őket már otthon voltam. Azonnal felismertem Yoongi szobáját, ágyában feküdtem jó alaposan betakarva. Kellemes meleget nyújtottak a takarók. Besüppedt mögöttem az ágy, s biztonságot nyújtó karokat éreztem meg magam körül, amit a tulajdonosukhoz húztak. Hátam neki ütközött mellkasának, éreztem heves szívverését. Megfordultam karjai között, s elmosolyodva néztem szemeibe. Egyik kezével arcomra simított, apró puszit nyomott ajkaimra, én is átöleltem őt.
-Jól kiütötted magad. – kuncogott. – Aggódtam érted. – söpörte félre szemeimbe lógó tincseim.
-Messze van innen a kórház, és hideg is volt. Csodálom, hogy nem fáztam meg... - suttogtam halkan.
-Ne erőltesd Kookie. Az üvöltözésedtől elment a hangod. – cirógatta pofimat.

Yoongi szemszöge:

Pár órával korábban:

Alig bírtam ki, hogy ne röhögjem el magam, mikor az „orvosok" kimondták, hogy meghaltam. Pár percig még feküdtem utána, majd felültem. Láttam ahogy Hoseok egy üveg vizet ölt arcára mintha sírna. Tae és Jimin, Jungkook oldalát csikizték, míg neki már folytak könnyei a nevetéstől.
-Daehyun rendező úr, miért rejtegeti elölünk a rament? Innen érzem az illatát! – szólaltam meg hisztisen. Az egész stáb felnevetett.
-Yoongi-ah! Te most halott vagy, a holtak nem esznek. – válaszolt nevetve.

Egy ideig csak nevettünk, mikor már mindenki megnyugodott tartottunk egy ebédszünetet a forgatás közben. A srácok átvették a forgatókönyv hátra maradt 10 percének a részeit. Míg az forgatták én boldogan ettem a ramenem. Már félig éhen haltam. Reggel óta forgatunk, vagyis nem teljesen, mert szegény Jungkookie az egyik jelenet forgatásánál elájult a dormban lévő hőségtől, de végül azt nem vágták ki. A forgatókönyvet is átírták egy picit emiatt, de így jobb lett az eredmény. Amikor meghallottam, hogy elkezdődött a forgatás és párom üvölteni kezd megállt az evőpálcikám a szám előtt.

Még sosem hallottuk, hogy felemelné a hangját. Jólesően megborzongtam mély, férfias hangszínétől. Kurva szexi. Nyelnem kellett egyet. Mindjárt elélvezek itt tőle. Nagy nehezen erőt vettem magamon és tovább ettem. Tökéletes ráláttam a jelenetre. Napról-napra helyesebb a nyuszim, főleg most, hogy neki állt edzeni. Imádom minden porcikáját.

Félre tettem immáron kiürült tálam és tovább néztem a jelenetet. Amikor Hobi ellökte Kookiet neki esett az ágynak. Beverte a fejét is. Remélem jól van. Amint kimondta a rendező, hogy vége, egyből oda siettem hozzá. Ajkai enyhén el voltak nyílva, lábait keresztbe tette, s egyenletesen szuszogott. Édeseeem. Elaludt. Biztos nagyon kimerült.

Térde és háta alá nyúltam, majd felemeltem. Szóltam a többieknek, hogy kiviszem a kocsiba az alvó nyuszit, majd vissza jövök segíteni. Így is lett, amint Jungkookot beültettem hátra, vissza mentem segíteni. Fél óra alatt mindent sikerült összepakolnunk, így már mentünk is az autóhoz, hogy haza menjünk. Beültem párom mellé, s ráterítettem kabátom.

Az út a dormhoz fél órába telt, most nem volt dugó kivételesen Szöul utcáin. Sofőrünk leparkolt az épület előtt, a fiúk elkezdtek szépen kiszállni és bementek a házba. Utolsó ként hagytam el a járművel karjaimban szerelmemmel. Felvittem a szobámba, majd befektettem az ágyba. Levettem róla a kabátom és a cipőit. Alaposan betakartam férfias testét, s elhagytam a szobát. Lementem a konyhába, hogy főzzek számára egy jó meleg mézes teát. Biztos vagyok benne, hogy berekedt a hangoskodás miatt, jót fog tenni neki az ital, ha felkel.

Vizet engedtem a vízforralóba, s bekapcsoltam. Előkerestem a teafiltereket, kiválasztottam a kedvenc epres filterét és belekészítettem az egyik legnagyobb bögrébe. A forraló kissé sípolni kezdett a forró gőztől, ami kiáramlott száján, így lekapcsolta és ráöntöttem a fehér kis tasakra. A víz színe egyből rózsaszín lett. A forralót visszatettem a helyére, majd előkerestem egy citromot a hűtőből, félbevágtam és kifacsartam a levét, egy keveset tettem belőle a teába. Vár, hogy egy kicsit kihűljön, anyukám szerint nem szabad a forró teába bele tenni a mézet, mert akkor elveszti a hatását. Hiszek neki szóval vártam vele, amúgy se tudná Kook tűzforrón meginni.

Amikor úgy véltem megfelelő hőmérsékletű hozzá adtam a mézet, s jól elkevertem benne. Megfogtam a bögre fülét és felvittem a szobába. Letettem az éjjeliszekrényre, s a nyuszimra néztem. Éppen időben értem vissza, most ébredt fel. Óvatosan mellé bújtam és átkaroltam. Közelebb húztam magamhoz testét, mire megfordult karjaim között. Mosolyogva nézett szemeimbe, egyik kezemmel arcára simítottam, s apró puszit nyomtam ajkaira. Váltottam vele pár szót, majd felültem.
-Hoztam neked teát kicsim. – vettem el az éjjeliszekrényről a poharat.
-Köszönöm... - suttogta halkan, s ő is felült. Átadtam neki az italt, amibe nagyot kortyolt. Hálásan nézett rám kortyolgatva a meleg teát. Hajába pusziltam és figyeltem ahogyan lassan megiszogatja a „gyógyszerét".

~~~

Sziasztok!🤟
Meghoztam a folytatást. Remélem elnyerte tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben!⭐💬❤️

CukorkaSuga2

Holding hands on stageWhere stories live. Discover now