44. rész

258 22 219
                                    

Másnap reggel Kook szólongatására ébredtem. Szemeimet felnyitottam, s párom nyuszi mosolyával találtam szembe magamat.
-Jó reggelt. – nyomott puszit ajkaimra.
-Jó reggelt... - suttogtam rekedt hangon.
-Az előbb hallottam, hogy anyáék felkeltek. Nemsokára lemennek a nappaliba és megtalálják a meghívót, biztosan szólnak Minjinek is. – suttogta halkan nehogy meghalljanak minket. – Menjünk lepjük meg őket. – mosolyogott.
-Rendben... - simítottam tarkójára és lehúztam egy csókra.

Nyálcserénk nem tartott túl sokáig, mivel meghallottuk ahogy a szülők felkiabálnak a nappaliból Minjinek. Kimásztunk az ágyból, s egy pólóba bújtunk, hogy mégse egyszál boxerbe menjünk ki.

Halkan elhagytuk a szobát, majd elindultunk a lépcső felé. Elkezdtünk lemenni a lépcsőn, de valaki felsikított a hátunk mögött, amitől szívinfarktust kaptunk mindketten. Ijedten néztünk hátra, ahol egy számunkra ismeretlen lány állt.
-Mi a baj Jia? – kérdezte Minji, miközben a lépcső felé fordult így észrevett minket. Zavartan néztünk el a sikító lányról, s Kook húgára tévedt tekintetünk. Rámosolyogtunk miközben lesétáltunk a lépcsőn.
-Jungkook, Yoongi! – futott oda hozzánk és megölelt minket.
-Meglepetés. – kuncogott Guka.
-Ohh kisfiaim, de jó látni titeket. – szólalt meg Jungkook anyukája. Igen, már engem is a fiúknak tekintenek.
-Jó reggelt. – kuncogtam, s öleltem meg második anyukámat és apukámat.
-Hogy kerültök ide? Gyertek csinálunk reggelit, meséljetek! – invitált minket a konyhába Jeon bácsi.

Betértünk hát és helyet foglaltunk az asztalnál, majd mesélni kezdtünk. Közben Minji és a barátnője is megérkeztek, s leültek velünk szembe. Jungkook húga nézte meg először élőben is az eljegyzésigyűrűt.
-Wow, ez illik Kookhoz. Jót választottál Suga oppa. – mosolyogott rám.
-Tudom. – kuncogtam.
-Jajj bátyuskáim egyébként. Ő itt Jia, az egyik barátnőm az énekkarról. Nagy rajongótok. – csapta össze tenyereit Minji.
-Hali. – köszöntünk neki.
-Úristen, úristen annyira imádlak titeket! Répás stresszlabda is jár a meghívóhoz? – tapsolt a lány. Páromon láttam, hogy gondolkodóba esett, majd felcsillantak szemei.
-Ezt baby ARMY kérdezte! – vigyorodott el.
-Tudom! Én vagyok az, bár már nem vagyok újonc annyira. – nevetett fel Jia.
-Te most jössz az esküvőnkre. Baby ARMYnak ott a helye! – jelentette ki Kook.

Miután megkaptuk a reggelit anyától szépen el is fogyasztottuk. Nagyon finom volt a palacsinta, ami elénk került. Étkezés után elmentünk lefürödni Jungkookkal, bepótolva a tegnapi elmaradást. Lemostuk magunkról a ránk tapadt szennyeződést, s felfrissítettük magunkat.

Párom oldalát cirógattam a zuhany alatt, fejemet hátának döntöttem miközben elgondolkodtam. Lassan csapat come back, májusban nekem lesz új albumom, ami meglepetés és még szintén abban a hónapban megházasodom. Mozgalmas lesz az elkövetkezendő időszak. Az viszont megnyugtató, hogy esküvő után nászútra megyünk kicsit kikapcsolódni és ünnepelni.

Guka megfordult karjaimban, s állam alá nyúlva emelte meg fejem.
-Min jár az eszed? – kérdezte.
-Csak az elkövetkezendő időszakon. Mozgalmas lesz. – néztem szemeibe.
-Ez igaz, de minden pillanatát élvezni fogjuk. – puszilt ajkaimra. – Eleget folyattuk már magunkra a vizet, ki kellene lépni már a kabinból. – kuncogott.
-Rendben. – zártam el a vizet. Elengedtem derekát és hagytam kilépni a kabinból.

Kiléptem utána, majd megtörölköztünk, s derekunk körül törölközővel hagytuk el a helyiséget. Átmentünk párom gyerekkori szobájába, elővettük a sporttáskából ruháinkat és felöltözünk.

Öltözködés után kimentünk a nappaliba, hogy ne legyünk bunkók, bár Minji minden gond nélkül bejött volna hozzánk a szobába. Jeon szülők elmentek dolgozni és útközben Jia-t is hazadobták így csak hárman maradtunk.
-Fiúúúk~ - nézett ránk a kanapén ülve a lány.
-Igen? – foglaltunk mi is helyet.
-Este lesz egy végzős buli az osztálytásamnál és izéé... Mit kell tudni a szexről? – kérdezte picit megszeppenten. – Mármint oké védekezés meg minden, meg beteszi a srác, de bővebben...?
-Na várjunk, te még szűz vagy? – lepődtem meg. – Pedig azt hittem már megfektettek. – lehet az utolsó mondatot nem kellett volna, mert párom tarkón vágott.
-Képzeld még igen. Jeon Jungkook a bátyám, félnek tőle. – nevetett.
-Ez megtisztelő, de nem egy buliban kellene elveszítened egy egy-éjszakás kalandban egy kitudja milyen barommal. – morrant fel Kook.
-Nem egy ismeretlennel feküdnék le, ismerkedek egy sráccal és ővele lenne... - pirult el Minji.
-Jungkooknak igaza van, nem egy buliban kellene elveszítened. Az ilyen bulikban a legtöbb srác nem fekszik le szüzekkel. – feleltem. – Meg hiába „ismered" attól még nem feltétlen fog rád vigyázni, megfektet és otthagy. Sőt, lehet nem is fog védekezni. – támasztottam meg könyököm a kanapén, s tenyeremmel pedig fejemnek nyújtottam támaszt.

Holding hands on stageWhere stories live. Discover now