32. rész

297 25 92
                                    


A fiúk a lehető legközelebb tolták egymáshoz az ágyainkat, így ép jobb kezemmel arcára tudtam simítani. Még nagyon kába az altatás miatt, illetve nagyon erős fájdalomcsillapítót kapott.
-Jungkook, vissza kell mennünk a céghez szólni, hogy felébredtetek és jelenteni az állapototokat. – simított fejemre Jin hyung.
-Ne csináljatok semmi hülyeséget és fogadjatok szót az orvosoknak. – kuncogva fegyelmezett meg Namjoon. Aprót bólintva jeleztem, hogy megértettem. Halkan elköszöntek tőlünk, s elhagyták a szobát.

Húgom újra visszatért közénk, majd egy picit Yoongit kezdte ápolgatni. Hajáról lemosta vérét, s megtörölte a nedves tincseket. Segített inni a számára, a párnákat is úgy helyezte, hogy párom számára kényelmes legyen.

A kórterem ajtaja halkan nyílt ki. Yoongi szülei léptek be rajta. Anyukájának a szemei vörösek voltak a sírástól, apukáján nem látszott érzelem. Próbált erős maradni, hogy tudja támogatni feleségét.
-Úristen... kisfiam... - szaladt oda hozzá az asszony. – Mi történt veled... - ült le az ágy szélére.
-Az orvos mondta Yoongi oppa állapota stabil. – szólalt meg Minji Suga ágya melletti székről. – Alig pár perce ébredt fel.

Mr. Min az ágyamhoz sétált, s leült mellém.
-Hogy vagy kölyök? -nézett szemeimbe.
-Fájnak a bordáim... - feleltem.
-Azt elhiszem, még fájni fog egy darabig. – mosolygott rám halványan. – Ne hagyd magára a fiamat, rendben?
-Nem fogom. Ő se hagyott itt, én se fogok lemondani róla. – mondtam magabiztosan.

-Anya... nem érzem a lábam... - suttogta halkan Yoongi.
-Semmi baj kisfiam... semmi baj. – simított arcára a nő. – Lebénultál kicsim...
-Nem! Nem akarok nyomorék lenni!! – kiáltott fej kétségbeesetten a barna hajú.
-Yoongi. Életem... - tettem jobb kezemet óvatosan arcára. – Semmi baj, csak átmeneti. El fog múlni, nyugodj meg. – mosolyogtam rá bíztatóan. Rémült arca lassan visszaváltott nyugodtra.
-Ígéred...? – kérdezte halkan, mire csak aprót bólintottam.



-Szép napot mindenkinek, Jung Gunjoo vagyok és ez itt a délután egyórai Idol News. Alig pár nap telt el a BTS szerelmes párjának a belesete óta. A két fiú családja és a cégük is megtette a feljelentést a karambol okozója ellen.

-A fiatal 21 éves K. Hyorit előzetes letartóztatásba helyezték a tárgyalások idejéig. A lány családja ügyvédett fogadott a számára. A nyomozást vezető Park Chanwoo főnyomozó azt nyilatkozta szóvivőnknek, hogy a kikérdezésen Hyori elég érdekes választ adott kérdéseikre.

-Tettét azzal magyarázta: „Nem akartam ártani nekik. A forgatásukra igyekeztem, hogy titokban meglessem mi folyik a színfalak mögött. Véletlenül szúrtam ki őket az autóban. Fogalmam sem volt mit teszek, csak élőben is találkozni akartam velük." – a fiúk rajongói felháborodtak a tv előtt. Nem akarták elhinni, hogy egy ARMY okozta a balesetet, amibe majdnem belehalt kedvenc rapperük.

-Szóvivőnk meglátogatta a kórházat is, hogy friss információval tudjunk szolgálni számotokra. Orvosuk csak annyit mondott, hogy mind kettejük állapota stabil, de 24 órás megfigyelés alatt állnak az esetleges komplikációk elkerülése végett.

-Hozzátette azt is, hogy átszállítják őket egy magánkorházba a maximális biztonság és ellátás érdekében.

-Ezen kívül január 30.-án, azaz 6 nap múlva itt a GOT7: I Won't Let You Go. Mindannyian várjuk már mit alkottak a számunkra. Kiszivárgott információk alapján 9 szám kapott helyet az albumon.

Holding hands on stageМесто, где живут истории. Откройте их для себя