Jungkookal összebújva nézünk sorozatot a szobámban. Szegényemnek a hangja még nem az igazi ezért, hogy ne erőltesse meg, telefonján ír nekem, ha szeretne valamit. Mocorogni kezdett párom az ölemben, majd előre hajolt és megállította a sorozat következő részének lejátszását. Elővette telefonját, s pötyögni kezdett, nem sokkal később felém fordult és elém tartotta a készüléket.
„Elmegyek mosdóba, várj meg a kövi résszel" – olvastam el.
-Rendben, menj csak. Úgyis ez lesz az Untamed utolsó része, siess vissza. – pusziltam hajába, majd megemeltem a plédet, hogy könnyebben ki tudjon mászni alóla. Kitotyogott a szobából, s maga után becsukta az ajtót. Amíg távol van azon gondolkodtam mit is csinálhatnánk, már 2 napja csak sorozatot nézünk. Ideje lenne valami mást is csinálni. Mondjuk elmehetnénk randira. Hmm... ez jó ötlet, elviszem étterembe, úgy is szeret enni, így ez egy remek választás. Remélem benne lesz a dologban. Még van 2 napunk az újabb turné kezdetéig, kicsit ki tudnánk még kapcsolódni. Elvettem az éjjeliszekrényemen lévő vizes üveget, s belekortyoltam a folyadékba. Felfrissítettem vele enyhén száraz torkomat, majd visszatettem a helyére.Szerelmem is visszaért a wc látogatásából és újból ölembe fészkelte magát. Magára terítette a rózsaszín nyuszis plédjét, előre hajolt, elindította az 50.részt. Hátát mellkasomnak döntötte, automatikusan fontam köré karjaim, s néztem tovább vele csendben a sorozatot. Néha elvétve egy-egy apró puszit nyomtam hajkoronájába, ezzel kifejezve szeretetem felé.
A rész utolsó percei felé, közelebb hajoltam füléhez.
-Kicsim... - suttogtam.
-Hm...? – kérdezett vissza hangszálait alig megerőltetve.
-Lenne kedved eljönni velem egy randira? – pusziltam füle mögé. Hátra fordította felém fejét, s nagy bambi szemeivel bámult rám. – Na lenne kedved? – simítottam pofijára. Egy ideig csak figyelt, majd heves bólogatásba kezdett.
Félre tűrtem szemeibe lógó tincsét, szemeztem vele egy darabig, de amikor érdekes hang jött a laptopomból oda kapta fejét. Figyelmét újra a sorozatnak szentelte így nekem sem volt más lehetőségem.Véget ért a sorozat, lecsuktam a Macbookom tetejét, s félre tettem. Kookienak mondtam, hogy menjen készülődni és találkozzunk a nappaliban 20 perc múlva. Elmentem venni egy gyors fürdőt, hajamat beállítottam, ha már úgy állt, mint egy madárfészek. Egy törölközővel derekamon indultam vissza a szobámba. A folyosón belebotlottam Jinbe.
-Mit fél meztelenkedsz itt? Senki sem kíváncsi rá! – szólt rám nevetve hyungom.
-Kapd be Kim! – mentem be a birodalmamba.Előhalásztam egy boxert fiókomból, majd felvettem. Belépkedtem gardróbomba, s végig néztem ruháimon. Jobban mondva ruháim maradékán. Jungkook a lenyúlt tőlem jó párat azzal a címszóval, hogy „Yoongi illatuk van!". Az meg már más kérdés, hogy a saját ruhái felét is már nálam tartja, mivel szinte már az én szobámba lakik. Taehyung, a szobatársa azt mondta nem bánja, így legalább nagyobb tere van a gardróbba és a szobában is.
Megráztam fejem, s kiválasztottam magamnak egy fekete farmert egy sötétkék szinte már lila inggel. Felvettem magamra az említett ruhadarabokat. Egy fekete szövetkabátot is leakasztottam a fogasról, mert azért még is csak hűvös van odakint. Nem kéne egy szál ingben futkosni. Telefonom, tárcám és a maszkom is beletettem a kabát mély zsebeibe. Felhúztam egy elegánsabb cipőt és elhagytam a szobát. Lelépkedtem a nappaliba.
Kook már ott várt. Rajta is egy fekete nadrág volt, de ő egy bordó inget vett fel hozzá szintén szövetkabáttal. Tudja mivel tud levenni a lábamról. Imádom amikor bordó ruhát visel, nagyon jól áll neki. Haja rendezetten állt feje tetején, arcát egy maszkkal takarta. Biccentettem az ajtó felé, így meg is indult arra én pedig követtem. A csapatnak van egy autója, amit akkor szoktunk használni, ha bevásárolni megyünk. Ami mondhatni nem sűrűn van, éppen ezért nem fog zavarni senkit, ha most elvisszük.
Gizit már az ajtóból kinyitottam a kulcs segítségével, Guka pedig be is szállt. Én is odalépkedtem a járműhöz és ültem a kormány mögé. Közelebb húztam az ülést, hogy elérjem a pedálokat, s be is indítottam.
-Mit ennél szívesen? – pillantottam rá.
„Lótusz gyökér levest... Wei Wuxian is azt ette, most megkívántam én is" – mutatta felém telefonját.
-Rendben, akkor abba a kínai étterembe megyünk, ahonnan gyakran rendelünk. Ott úgy is van. – kuncogtam.Beírtam a GPS-be hova szeretnék menni, s már indultam is Gizivel. Párom kapcsolt zenét telefonjáról, így nem utaztunk csendben. Kellemes dallamú zenét választott, de nem szólt túl hangosan. Pont jó volt, olyan meghitt. Csendben vezettem, mikor éppen nem kellett váltanom kezemet Jungkook combján pihentettem, míg ő ujjaimmal játszott.
~~~
Sziasztok! 🤟
Meghoztam a folytatást. Remélem elnyerte a tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben! ⭐💬❤️CukorkaSuga2
YOU ARE READING
Holding hands on stage
FanfictionA viszonzatlan szerelem fáj, egy idő után megváltozatja az embert. Rossz szokásokba kezd, elnyomja az érzelmeit. Aztán hirtelen jön, mint derült égből villámcsapás, és csak azt veszed észre, hogy akiért régen odavoltál viszonozza az érzéseid. Agyad...