Jungkook naplója:
2016.08.19. péntek:
A dolgok jól alakulnak, összejöttem Yoongival. Nagyon boldog vagyok miatta, amit mesélt meglepett, először nem is akartam elhinni. Úgy gondoltam, hogy csak most találta ki az egészet, de aztán rá kellett jönnöm, igazat beszélt. Szemeiben láttam minden fájdalmát, amit az évek alatt megélt. Már értettem miért viselkedett ridegen, miért feküdt össze mindenkivel, miért volt velem kedves és legfőképp miért reagált úgy egy régi interjúnkon. Annak idején megkérdezték tőle, hogy szerelmes-e, érzett-e már szerelmet. Ő nem válaszolt csak felállt, s ingerült kiviharzott a stúdióból.Megmutatta nekem a beszélgetéseiket anyukájával, rengetegszer voltam én a téma. Az üzenetekből is kivehető volt mennyire szeret, bárcsak előbb beleszerettem volna. Anyukája sok tanáccsal látta el kisebbik fiát, próbálta jó úton tartani. Azt is megtudtam, hogy ma reggel azért vallotta be Suga is a szerelmét, mert előző este anyukája azt tanácsolta neki, hogy hallgasson a szívre.
2016.09.01. csütörtök:
Yoongi hyung meglepett a szülinapom alkalmával. Csináltatott nekem egy nagyon szép tortát és elvitt randizni is. Először egy étterembe mentünk korai vacsorára, az étel nagyon finom volt. Párom végig leste minden kívánságom és próbált eleget tenni nekik. Megengedte, hogy igyak egy pohár édes vörösbort. Ő választotta ki nekem, mert azt mondta, hogy amit én választottam az száraz bor és nem ízlene nekem. Az étterem után egy különleges sétálóutcához vitt, a járda széle teli volt virágba borult cseresznyefákkal. Kis lámpások voltak az út szélén, s lógtak le a fák ágairól. Gyönyörű volt. Az utca végén egy taxi várt ránk, ami kivitt minket a városhatárhoz, majd egy kisebb erdő mellett állt meg. Yoongi úriember módon kisegített a járműből, az idő kellemes volt még így este is.
Megfogta kezemet, s úgy vezetett be a sötét erdei ösvényre. Nem tagadom kicsit féltem, de megnyugtatott. Az ösvény egy tisztásra vezetett, ahol egy autó állt. Meglepett voltam. A csomagtartóhoz sétált velem, majd felnyitotta. Ahogy felnyílt a fedél egyből fénybe borul a jármű. Fényfüzér volt rögzítve a tetőkárpithoz, az töltötte be fénnyel a csomagteret. A hátsó ülések ki voltak szedve, helyüket egy matrac váltotta fel. Az egész rakodó- és hátsó utastér egy ággyá változott. Vastag plédekkel, sok-sok párnával és egy laptoppal, kedvenc italaink ott pihentek egy tál popcornnal az „ágy" közepén. Ennyi elég volt, elsírtam magam, s felé fordultam. „Boldog születésnapot baba" mondta és megcsókolt. Az egész estét az autóban töltöttük összebújva és filmet nézve, illetve megtörtént. Elvesztettem a szüzességem életem szerelmével a születésnapomon! Nagyon élveztem, vigyázott rám és mikor kétségbe is estem a kezdeti fájdalomtól ő megnyugtatott. Kedves és nyugtató szavakat suttogott a fülembe egész végig. Ha akartam volna, se kívánhattam volna ennél jobb születésnapot. Még egy-egy torta szeletet is hozott magával a tortámból, amit a csapattól kaptam.
Jk's memories:
2016.10.10. hétfő:
A comeback nagyon jól sikerült, egyszerűen imádtam. A Blood, Sweat & Tears lett a kedvenc számom, hogy miért? Azért, mert ebbe a számba került bele az a kis részlet, amit elolvastam Suga jegyzetfüzetéből:„A vérem, az izzadtságom és könnyeim
A testem, a lelkem és a szívem is
Tudom, hogy ez mind a tiéd
Ez egy varázslat, mi engem fog büntetni"2016.12.07. szerda:
Teltek a napok, a hetek, s a hónapok. A kapcsolatom Yoongival egyre szorosabb és szorosabb lett. A bátorságom is kezdett megjönni, egyre gyakrabban fordult elő, hogy én kezdeményeztem. Már nem féltem a közös fürdésektől, nem jöttem mindig zavarba ahányszor megláttam őt. Mindennél jobban szeretem. Szerelmünk talán most kezdett el szárnyalni, elmondhatatlanul boldog voltam mellette. A szüleink is elfogadtak minket, a húgom egyenesen felsikított mikor először meglátta Yoongi és megtudta, hogy együtt vagyunk.Aztán történt valami. Fogalmam sincs mi, és miért vagy mikor. Csak annyit vettem észre, hogy a szerelmem elkezdett elhidegülni, s kerülni kezdte az egész csapatot. Napról-napra rosszabb lett. Nem bírta elviselni az érintéseket, le akarta tépni a saját bőrét. Több alkalommal is véresre, sebesre kaparta testét néhány helyen. Először féltem tőle, ő nem az, akibe bele szerettem. Félelmem felváltott az aggodalom, el képzelésem se volt, hogy mi történt vele. Az egész akkor kezdődött, mikor egyik reggel mentem felébreszteni őt, szívásnyomokat találtam a nyakán, tudtam, hogy azokat nem én okoztam. Fájdalmam, ami akkor a szívembe hatolt félre tettem, s óvatosan vállához értem, hogy felkeltsem. De mintha megégettem volna, szemei kipattantak, zihálva mászott át az ágy másik felébe, szemei rettegésről árulkodtak. Hiába kérdeztem mi a baj, nem válaszolt, csak próbált távol maradni tőlem.
2016.12.11. vasárnap:
Az első alkalom, hogy engedte. Megengedte számomra, hogy hozzá érjek, de minden érintésemre összerezzent. Mintha valaki bántotta volna. A szemem láttára bántotta magát, meg akart halni, de megállítottam. Nehéz volt erősnek maradnom, Taehyung biztatott, hogy tartsak ki. Pszichológust hívtunk hozzá, mindent megtettem/megtettünk, hogy rendbe jöjjön. Az állapota szörnyű volt.2016.12.28. szerda:
Már láttam a kiutat az alagút végén, elfogadta az érintésem és nem csak az enyéim, hanem a többiekét is, persze mértékkel. Egyre kevesebb gyógyszert szedett, s már csak hetente egyszer járt pszichológushoz. Kezdett megnyílni, hajlandó volt már beszélgetni velünk, az állapota okára nem kérdeztünk rá soha, nem akartuk, hogy visszaessen.Bármennyire vigyáztunk még is megtörtént. Hyung visszaesett, de most már van kiinduló pontom. Keményebben kezdtem edzeni a párom érdekében, meg akarom őt védeni! Soha többé nem bánthatja senki. Mindezek okozója csak vigyázzon, elkapom és nem fogom kímélni!
Már tudom, hogy hozzam rendbe Yoongit, kérlek ne haragudj rám miatta!
~~~
Sziasztok!🤟
Meghoztam a folytatást. Remélem elnyerte tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben!⭐💬❤️CukorkaSuga2
YOU ARE READING
Holding hands on stage
FanfictionA viszonzatlan szerelem fáj, egy idő után megváltozatja az embert. Rossz szokásokba kezd, elnyomja az érzelmeit. Aztán hirtelen jön, mint derült égből villámcsapás, és csak azt veszed észre, hogy akiért régen odavoltál viszonozza az érzéseid. Agyad...