40. rész

285 23 139
                                    

A költözést viszonylag gyorsan letudtuk. Az apartman, amit Kook talált élőben is olyan volt, mint a képeket, éppen ezért már ott helyben meg is vettük. A cég segítségét kérve pedig pár óra alatt, már át is költözünk. Igaz, még elég sok minden dobozokban van, de a kipakolás legyen a legnagyobb gondunk.

Az éjszakát már ott töltöttük, csak az éppen szükséges dolgainkat pakoltuk ki, így a többi mára maradt. Nem biztos, hogy ma végzünk. Egyrészt nagyon sok doboz van, másrészt én megyek rehabilitációra és még a lakcímváltozás miatt is ide-oda kell telefonálni. A tv és internetszolgáltatót már értesítettük, így a régi házunkból kiszerelték a modemeket, s azok is átköltöztek ide.

Minden bútorunk épségben átérkezett ide. Jungkook vezénylésével a helyükre is tették őket a szakemberek, nekünk csak várni kellett míg berendezik nekünk a lakást.

Reggel viszonylag gyorsan elkészülődtünk. Guka eldobott a gyógytornámra, majd elment elintézni néhány dolgot.

Mire végeztem értem jött, s hazamentünk. Otthon rendeltünk ebédre egy pizzát, mivel akkora káosz van még, hogy főzni képtelenség lenne. Azt sem tudom melyik dobozba tettük a konyhai felszereléseket. Remélem a tányérok és a poharak nem törtek el.

Míg az ételt vártuk elkezdtünk kipakolni a dobozokból. Néhány kisebb összekapásunk volt rakodás közben, miszerint mit hova tegyünk. Végül aztán sikerült megegyezni, s arra is rájöttünk, hogy kellene vennünk pár polcot, vagy szekrényt.

Amikor megérkezett a rendelésünk neki láttunk az elfogyasztásának. Nem tartott túl sokiág, negyedóra alatt megettük a családi méretet, majd visszamentünk pakolni. Késő éjjelre végeztünk vele szinte teljesen. Csupán egy-kettő doboz maradt megpakolva, de azokban is olyan dolgok voltak, amiket nem tudtunk hova rakni.

Külön fürödtünk le. Jungkook becsukta előttem a fürdőajtót sértetten, mikor utána mentem volna. Ennek az oka, hogy a nyuszis plédjét ki kellett mosni, mert költözés közbe piszkos lett. Mivel még nem száradt meg nem engedtem, hogy az legyen a plusz takarónk, nehogy megbetegedjen, ezért besértődött.
„-Hyung! Nem leszek beteg! Add vissza a plédem! – toporzékolt a nappali közepén.
-De Guka, még vizes. Beteg leszel, ha ezzel takarózól be az este. – terítettem ki a rózsaszín anyagot.
-Olyan gonosz vagy! Ne szólj hozzám. – trappolt el."

Szóval igen. Ez volt az a vérig sértő dolog, amit elkövettem ellene. Az ágyban azért hozzám bújt, de továbbra is meg volt sértődve. Bonyolult egy nyúl.




Két hónap elteltével, már újra százszázalékos volt a járásom. Az életem is visszatért a régi kerékvágásba, már nem kellett kihagynom semmilyen közös programot sem. Ez nem csak nekem volt öröm, a srácok is felpörögtek amiért újra visszatértem a képernyőre, immáron teljesen egészségesen. Illetve az ARMYk is boldogok volt, s gratuláltak a felépülésemhez.

Hiányzott már a szereplés. Lehet, hogy most a vírus miatt nem olyan tökéletes az együtt töltött idő, de boldogan járunk el a forgatásokra. Szeretnénk, ha így tudnánk szórakoztatni, és egyben tartani a közösséget, a nagy BTS családot.

Nemsokára itt az új album megjelenése, már nagyon várjuk. Lehet, hogy nem lesz tökéletes a helyzetre való tekintettel. A koncertek elmaradnak, nem lesz élőközönséges előadás. Ez azért fáj a szívünknek.

Egy Run BTS! epizód forgatásán vagyunk. Alapjáraton nagyon szeretem ezeket, de jelenleg kezd elegem lenni. Nem tudom mi ütött Jungkookba, de egész forgatás alatt szívta a vérem. Mindig talált valami okot, hogy beszóljon. Elég idegesítő már így fél óra után.

Holding hands on stageOù les histoires vivent. Découvrez maintenant