Miután elhagytuk az épületet megindultunk az utcán a háza felé. Egy ideig egymás mellett haladtunk, viszont egy idő után a lány előttem kezdett haladni, egy ideig nem foglalkoztam vele, aztán szemet szúrt valami. Feltűnt, hogy egy telefont tart a füléhez miközben hevesen magyaráz valakinek. Kicsit közelebb mentem hozzá figyelve mi is lehet a téma.
-Úristen... le fogok vele feküdni! – ugrált picit örömében a csaj. – Nem viccelek, az a pletyka járja, hogy egy isten az ágyban. – beszélgetett tovább valakivel mit sem sejtve. – Persze, felveszem titokban és mindent el fogok mesélni! – artikulált izgatottan. Nekem ennyi elég volt ebből, eleget hallottam, megálltam és elindultam az ellenkező irányba vissza a hotelbe, ahol megszálltunk.
Mikor visszaértem a szállásra kicsit ingerültem hívtam át magamhoz Jimint. Szerencsére nem kellett sokat várnom, magától kezdett vetkőzni, mint aki tudja mit akarok. Ohh Jimin, most nagyon meg leszel pakolva.
Kíméletlenül mozogtam benne, felsőtestét a matracra szorítottam, így feneke az égbe meredve fogadott magába. Az izzadságom végig folyt halántékomon, egyik kezemmel hátra tűrtem a nedves tincsim. Bal kezem átcsúsztattam derekára erősen megmarkolva, mintha attól féltem volna, hogy elmenekül. Jimin hangos nyögéseit, s bőrünk csattanását visszavertek a falak, ez zene volt füleimnek.
Hirtelen két hideg tenyér csúszott felhevült bőrömre. Nem ijedtem meg, pontosan tudtam ki jött be. Egyik kezemmel Jimin hasa alá nyúltam, míg a másikkal hajába markoltam, s felhúztam magamhoz, mellkasa kecses ívbe domborodott ki. Lökéseim gyorsaságát növeltem, nyakamon megéreztem a mögöttem álló személy csókjait, hátamnak döntötte mellkasát, ujjait végig húzta v vonalamon, s felsőtestemen kezdett felfedezőútba. Morogva hajoltam Jimin füléhez.
-El ne merj élvezni... – suttogtam mély hangon. Férfias morgás kíséretében engedtem forró élvezetem járatába. Pár levezető lökés után kihúzottam belőle, elengedtem felsőtestét, így lihegve, s remegve esett a matracra.Hátra nyúlva túrtam a vendégünk dús hajába. Egy kis ideig míg rendeződött lélegzeten játszadoztam a puha tincsekkel, de hamar meguntam, ezért átsimítottam tarkójára.
-Micsoda kellemes meglepetés. – pillantottam hátra Hoseokra.
-Jimin igen sokáig nem jött vissza, biztos voltam benne, hogy nálad rosszalkodik. – kuncogott, s pár puszit hintett még nyakamra. – Hányszor mentél már el? – simított alhasam felé.
-Márh 3-szorh... – válaszolt helyettem Jimin lihegve.
Hobi levezette kezét tagomra, párszor végigsimított rajta, néhányat pumpálva rajta csalt ki belőlem egy apró sóhajt.
-Hihetetlen, hogy még mindig kemény vagy. – suttogta ajkaimra miközben szemeimbe nézett. Felmorranva martam ajkaira, s fordítottam magam elé. Hoseok magától kezdett vetkőzni, de segítettem neki ezzel felgyorsítva a folyamatot. A vehemens csókcsatánk Jimin nyöszörgései szakították félbe. Nem kellett sokat várni J-Hope szinte azonnal elmerült benne, egy darabig csak külső szemlélő voltam. Igaz az is elég izgató volt, de inkább feljebb küldtem őket az ágyon, s Hope mögé állva csatlakoztam be egy újabb körre. Okos fiú, tudja mielőtt ide jön tágítsa ki magát.
Pihegve feküdtünk az ágyon mind a hárman, két oldalamon a remek szexpartnereim. A göndör hajú nem gyakori résztvevő, de ha kedve támad csatlakozik egy édes-hármashoz, s olyan szinten kielégül, hogy utána egy hétig kerüli a pornhubot. A kis szőkeség szinte napi látogató. Előszeretettel elégít ki, ha mástól nem szerzem meg amit akarok.
Az ajtó felől halk kopogást hallottam, így kimásztam a két jómadár mellől, s ablakot nyitottam mégse érezze annyira a vendég a szex szagot, majd egy köntösbe bújva nyitottam ajtót.
-Igen? – dugtam ki a fejem a résen, az ajtó túloldalán a kicsi maknaet véltem felfedezni.
-Hyung... rosszat álmodtam.... – nézett rám nagy őzike szemeivel. – Aludhatok veled...?
-Menj vissza a szobádba mindjárt megyek. – simítottam hajára, megvártam míg visszament a szobájába, s gyorsan becsuktam az ajtót.Fáradtan sóhajtva mentem venni egy gyors fürdőt, azért még se testnedvektől ragadva menjek át a szobába. Ha jól tudom Taehyunggal van együtt egy szobába, de ő már biztos alszik, mint a bunda. A gyors zuhany után fogat mostam, belebújtam pizsamámba, majd telefonommal és annak töltőjével a kezembe mentem át Jungkookékhoz.
Halkan léptem be a sötét helyiségbe, odalépkedtem az ágyán ülő fiúhoz, s egy szabad konnektort elfoglalva tettem fel töltőre telefonom.
-Na bújj az ágyba már itt vagyok. -suttogtam halkan. Megvártam míg elhelyezkedett. Befeküdtem mellé, magunkra terítettem a takarót és óvatosan átöleltem, hogy megvédjem a gonosz álmoktól.~~~
Sziasztok!🤟
Meghoztam a folytatást. Remélem elnyerte a tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben!⭐💬❤️CukorkaSuga2
YOU ARE READING
Holding hands on stage
FanfictionA viszonzatlan szerelem fáj, egy idő után megváltozatja az embert. Rossz szokásokba kezd, elnyomja az érzelmeit. Aztán hirtelen jön, mint derült égből villámcsapás, és csak azt veszed észre, hogy akiért régen odavoltál viszonozza az érzéseid. Agyad...