8.rész

697 42 72
                                    


A turné hátra maradt része nem tartott túl sokáig, mire kettőt pislogtam már otthon is voltunk. Jól éreztük magunkat a koncerteken éppen ezért gyorsan el is telt. Kaptunk a cégtől pár nap szabadnapot, hogy visszatérjünk az időeltolódás miatt a normális kerékvágásba. Az első napokat szinte végig aludtunk a srácokkal. Pihenő időnk vége felé kezdünk el úgy igazán életre kelni, s kezdődtek a csapattól jól megszokott bohóckodások.

A szobámban pakolásztam mikor figyelmes lettem az ajtóm kinyílására. Oda néztem és Jungkookot véltem felfedezni a folyosóról beáradó fényben.
-Mit szeretnél Kook? – szegeztem neki kérdésem érdeklődve. Látszott rajta, hogy valami nagyon nyomasztja, általában mindig életvidám energia bomba. Most meg, mint aki karót nyelt áll egyhelyben.
-Hyung... beszélhetnénk...? – kérdezte bizonytalanul.
-Persze, gyere beljebb. – tettem le az éppen kezemben lévő könyvet, s felé fordultam.

Jungkookie hatalmas vigyorral arcán tért be szobámba, hófehér fogai láttán keresni kezdem napszemüvegem tekintettemmel nehogy megvakuljak. Ahogy elém ért nyakamba ugrott.
-Suga hyuuuung! Ugye tudod, hogy szertleeeeeek~ - sipított fülembe. Auch.... azt hiszem fel fülre süket leszek.
-Igen tudom, de ne a fülembe! – mordultam rá.
-Bocsánat... - szállt le rólam boci szemekkel nézve szemeimbe. Aish... nem lehet rá haragudni. Az éjjeliszekrényemre pillantott, s elvette a rajta lévő vizespoharam. Nem tudtam mit akar vele, de pár pillanattal később csak annyit éreztem, hogy víz csapódik az arcomba. Hogy az a...! Megfeszült vonásaim látva egyből kirohant a szobából.
-JEON JEONGGUK!! – kiabáltam, sőt inkább üvöltöttem teljes nevét, hogy érezze mennyire mérges vagyok. Kezembe akadó felsőmbe töröltem arcomat, majd utána eredtem.

Az egész házban fel-alá kergettem mire a többiek is felfigyeltek. Hát igen, nem sűrűn lehet látni, hogy valamelyik kicsi után futok, velem általában nem szoktak kikezdeni.

Percekig üldöztem a házban a maknaet amikor úgy döntött kifut az udvarra, így mentem utána. Ohh Jungkook csak kerülj a kezeim közé. Egy idő után fáradtan adtam fel a kergetést. Vissza lépkedtem az épületbe, s a nappali kanapéján dőltem ki. Levegő után kapkodva néztem a srácokra, akik még mindig sokkos állapotban bámultak, de ezt megtörte Seokjin hangos röhögése, amit természetesen mindenki követett. Én is bekapcsolódtam a vihorászásba.

Aki nem ismerne; mi vagyunk a BTS, akik mindig mindenen nevetnek, teljesen mindegy mi történik körülöttük. Lassan elcsendesültünk, de ez nem tartott túl sokáig, ugyanis a bejárati ajtóban felbukkant egy Guka. Ruháját itt-ott sárfoltok tarkították, míg hajában néhány ágdarabka éktelenkedett. Elég vicces látványt nyújtott, nem csoda az újabb nevető roham.

TaeTae és Jimin könnyezve rohant legjobb barátjukhoz és őt ölelgetve vihorásztak tovább. A két 95-ös a tükör felé fordította a fiatalabbat, aki zavarba jött, s felsietett az emeletre rendbe tenni magát.

Jin szólt, hogy kész a vacsora, ezért leültünk az asztalhoz, majd megvártuk a tollászkodó jómadarat. Miután ő is megérkezett, s helyet foglalt a rangidős kihozta a konyhából az ételt, az asztal középen helyezte le az előre oda készített alátétre. Minden ki elmormolt egy „jó étvágyat" féleséget és neki láttunk az evésnek. Negyedóra alatt bepusziltuk az egészet.

A soron lévő Namjoon állt neki mosogatásnak, a konyha ura óvó tekintettel figyelte a leadert nehogy összetörjön valamit a felségterületén. A többiek addig neki álltak fürödni, igaz két fürdő van a dormban, de 7 emberre azért ez kevés. Hiába vagyunk férfiak, a három legfiatalabb órákat tud eltölteni a fürdőben. Fellépkedtem az emeletre, s a bal oldali fürdő felé néztem, vicces látványt nyújtott a törökülésben várakozó Taehyung, Hoseok és Jimin aki próbált az idősebb elé tolakodni. Igaz is a másik fürdő nem jó, RM elrontotta. Se baj.

Szobámba lépkedve fogtam meg alvós cuccom és átsétáltam a „rossz" fürdőbe. Természetesen ahogy beléptem hallani lehetett a folyosó másik feléről érkező trappolást.
-Hyung!! Az a zuhany nem jó! – kiabált be Hoseok. Magamban nevetve pakoltam le a pizsamám a wc tetejére, s a zuhanykabinba lépve megnéztem pontosan mi a hiba. Értem... Szóval Nam eltörte a zuhanyrózsát. Még jó, hogy van itthon egy másik.

Viszont az a másik fürdőben van, ahol épp Jungkook áztatja magát. Akkor hát kezdődjön a menjünk be a fürdő maknaehoz hadművelet. Elhagytam a helyiséget, s átsétáltam a másikhoz, ami előtt már három jómadár várakozik. Egy lazamozdulattal benyitottam a fiatalabbhoz. Guka felsikkantva takarta el magát.
-Bocs Guk, kell valami. – hajtottam be magam után az ajtót. – Te csak fürödj nyugodtan. – guggoltam le a mosdókagyló alatti szekrény elé, majd kinyitottam az ajtaját. Rövid kutatás után megtaláltam a számomra kellő dolgot és már el is hagytam a fürdőt. Szegény biztos szív-infarktus kapott most.

Visszatértem a szobámhoz közelebb lévőbe, s az ajtót bezártam magam után. A törött zuhanyfejet lecsavartam, majd helyére az újat tettem. Megnyitottam a vizet, hogy folyik-e. Ezt a kint ülők is meghallották, vagy is a hangokból nagyon erre következtek.
-Yoongi hyung! Te áruló! – ütötték az ajtót mérgesen.

Levetkőztem, levetett gönceim a szennyesbe dobtam és beálltam a meleg víz alá. Jó érzés volt ahogy végig folyt bőrömön az éltető folyadék. Rövid ideig áztattam magam, kezembe vettem menta illatú tusfürdőm. Tenyerembe nyomtam belőle, majd visszaraktam a helyére. Alaposan elkentem magamon a krémes állagot, figyelve, hogy ne hagyjam ki egyetlen pocikámat se.

Víz segítségével lemostam magamról a habot, elzártam a zuhanyt, s kiléptem a kabinból. Törölközőmmel felitattam magamról a felesleges nedvességet, majd vissza akasztottam oda, ahonnan elvettem. Nekiálltam alaposan megmosni fogaimat, miután ezzel végeztem belenéztem a mosdókagyló feletti tükörbe. A hajam már eléggé lenőtt. Újra kellene festeni vagy új színt választani és természetesen kicsit vágatni a végéből, mert el vannak gyengülve. Úgyis holnap megyünk a céghez, majd megkeresem a fodrászokat és megkérem őket, hogy tegyék rendbe a fejem.

Miután kiértékeltem frizurám állapotát felkaptam magamra pizsamámat, s elhagytam a fürdőt.
-Mehet a következő! – szóltam kissé hangosabban.
Besétáltam szobámba és telefonom töltőre raktam első körben. Az ablakhoz lépve lehúztam a redőnyt, csak utána kapcsoltam le a villanyt és dőltem be az ágyamba. Nyakig betakarózva hajtottam álomra fejem.

~~~

Sziasztok!🤟
Meghoztam a folytatást. Remélem elnyerte tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben!
⭐💬❤️

CukorkaSuga2

Holding hands on stageWhere stories live. Discover now