42. rész

302 23 168
                                    

„Lesz esküvőtök?"
-Igen lesz. Már szervezés alatt áll. – mosolygott a kamerába Jungkook.

„UwU mikor lesz?"
-Májusban. – mosolyogtam.

„Elmehetünk rá?"
-Nagyon aranyosak vagytok, de vírus helyzetre való tekintettel nem. – kuncogott Guka.

„Ha nem lenne vírus elmehetnénk?"
-Nem. Szűk körökben szeretnénk megtartani mindenféle képpen. Ha jól számoltunk 50 fő fog részt venni. – felelte ismét párom.
-Nem szeretnénk megbántani titeket, de a család tagjaink, a barátaink, az eseményszervezők és a saját biztonságunk érdekében nem lesz nyilvánosságra hozva a pontos dátum és helyszín. – mondtam nyugodtan. – Szeretnénk, ha az életünk egyik legjelentősebb pillanata tökéletes lenne.
-Yoonginak igaza van, ha esetlegesen valaki véletlenül belebotlana az esküvőnkbe, kérjük tartsa titokban a helyszínt és ne készítsen képeket. Utólag úgyis fogunk megosztani pár képet. – egészítette ki Kook.

„Az esküvőtökön is lesz répajelmezes síkosító?"
-Aigoo! Szálljatok le a témáról! – nevettünk fel.

„Van már ötletetek a meghívókra?"
-Nem csak ötletünk van, már elkészültek. A hétvége folyamán fogjuk kézbesíteni őket személyesen. – feleltem. – A saját példányunkat akár meg is mutathatjuk. – néztem Gukára.
-Uhm, rendben. – mosolygott, majd kivette az asztal fiókjából a meghívóköteget és kikereste a sajátunkat. – Akár egy kis videót emlék ként majd csinálhatnánk, amikor kivisszük őket. – vetett fel egy spontán ötletet.
-Ezt majd még megbeszéljük. – simítottam végig combján.

Óvatosan kibontottuk a matt fekete lezárt borítékot, amire rose gold betűkkel rá van írva: „Mr & Mr". Megmutattuk a borítékot, amiben a meghívók pihennek. Jungkook egy jegyzettömb darabot ragasztott a főkártyára, amivel letakarta a dátumot és a helyszínt.
-Szóval kezdjük, az előbb már láttátok a borítékot miben érkezni fog. A meghívónk 5 kártyarészből áll. – mondtam.
-Haladjunk sorba, a legnagyobbtól a legkisebbig. – nézett rám Guka. Bólintva fejeztem ki beleegyezésem, s figyel ahogy felemeli a főkártyát. A márvány mintázatú lap tetején szintén rose gold színben középen helyezkedett el a nevünk: „Jungkook & Yoongi".
-Igen minden „főcím" rose gold. – kuncogtam. A nevünk alatt fekete betűkkel volt írva a meghívó szövege, s alatta a sárga jegyzettömblap takarta a címmel megegyező dátumot, az alatta levő fekete színű idő- és helyszínnel együtt.

-Következő kártya az információkat tartalmazza. – mutattam meg.
-Ezen foglaltuk össze kéréseinket a meghívottak felé, mint például a helyszínre érkezve a biztonsági őröknek fel kell mutatni a meghívót, ami névre szóló. A biztonságiaknál lesz a meghívottak listája, hogy illetéktelen ne juthasson be. – felelte Kookie. – Természetes feltüntettük rajta melyik színeket kerüljék ruhaválasztásban, és azt is, hogy a válaszkártyával töltsenek fel egy képet, amin megjelölik a fő fanoldalunkat: „YK true love". – fejezte be a mondatot.
-Azt már mondanunk sem kell, hogy titoktartásra vannak kötelezve. – egészítettem ki.

-Ezen kívül van egy programterv, egy válasz és egy kupon kártya. Ezeket nem tudjuk megmutatni, mert olyan információk vannak rajtuk, amik meglepetések, vagy éppen a helyszínt írják le. – mondtam a kamerába nézve.

„Nagyon szépek lettek."
-Köszönjük. – mosolygott Kook.

„Répás stresszlabda nem jár hozzá?"
-Yaaa baby ARMY! – nevetettünk fel.

„Csókot!"
-Persze, hogyne. Jungkook így sem bír a vérével. – dőltem hátra a székbe és bele ittam gyümölcslevembe.
-Persze fogd rám! – fújta fel az arcát. – Aztán te mit csinálsz az asztal alatt? – vonta fel egyik szemöldökét.
-Az, az asztal alatt van. - tettem le a poharát.

Holding hands on stageTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang