38.rész

304 28 186
                                    

Párom nyakára nyomtám pár csókot, miközben ő válaszolt a feltett kérdésre, de szinte azonnal fintorogva hajoltam el. Kook kérdőn fordult hátra hozzám, s arcom kezdte tanulmányozni.
-Mi a baj? – kérdezte.
-Tiszta alapozó a nyakad... fúj... - fintorogtam tovább. Mocorogni kezdtem, lábaimat felhúztam és terveztem kiszállni, hogy kimossam számat.
-Hééé! – takarta el a kamerát. – Ne mutogasd magad másoknak. – fújta fel arcát.
-Jólvan baby. Mindjárt jövök. – szálltam ki, majd a pultra támaszkodva mentem a mosdókagylóhoz.

Kimostam számból az alapozó izét. A csap feletti szekrényből kivettem Jungkook smink lemosóját pár vattakorong kíséretében, s visszamentem a kádhoz. A szélére leraktam a magammal hozott cuccokat és bemásztam Kook mögé.

Elvette kezét a kameráról amint leültem, s ártatlanul belemosolygott a kamerába.

„Naa! Jungkook miért takartad el a kilátást?"
-Pontosan ezért, mert nem családbarát tartalom. – felelte. Felkuncogtam válaszán, hiszen pontosan tudom, hogy féltékenykedik. Védi a területét. A vattakorongra raktam a lemosóból, majd elkezdtem eltávolítani páromról a felesleges rétegeket.

„Yoongi vajon kedvességből szedi le Kookieról a sminket vagy, mert akar valamit?"
-Yoongi azért szedi le Jungkookról a sminket egyrészt, hogy kapjon a bőre levegőt. Másrészt meg, mert felesleges rétegek nélkül is helyes és számomra úgy jobban tetszik. – válaszoltam párom által felolvasott kérdésre, miközben tisztogattam nyakát.
-Az meg hogy akarnék tőle valamit, akkor már megtettem volna. Véleményem szerint egy kapcsolat nem feltétlenül a testi kontaktusokról szól. – mondtam nyugodtan.

„Eljöttetek a többiektől azzal a címszóval, hogy „Yoongi fáradt", akkor miért live-oltok?"
-Ezt inkább hagyjuk, mert csak balhé lenne belőle.

„Suga, hogy haladt a felépüléssel?"
-Egész jól.
-Ha minden jól meg hamarosan elhagyja a mankóit is. – mosolygott Kook.

„Jungkook, neked tetoválásod van?"
-Hehe. Következő kérdés.

„Meghívtok az esküvőre?"
-Amennyiben az egyik barátunk vagy családtagunk vagy, igen. – felelte Kook.

„Meddig fogtok még fürdeni?"
-Ameddig akarunk. Baj van vele? – kérdeztem.

„Úristen Jungkooknak hogy néz ki a nyaka!"
-Upsz... - tettem félre a felhasznált vattakorongokat. Párom kiszívott nyaka előbukkant az alapozó alól.
-Volt már durvább is, most elég szép. – kuncogott Kook.

„Suga sminkjét is mossátok le!"
-Akkor is lemostuk volna, ha nem kéred külön. – kuncogott.

Kook hátra fordult hozzám, majd ölébe húzva fordult vissza, így helyet cseréltünk. Mosolyogva pusziltam ajkaira, s megfordultam ölében, hogy ne a hátam mutassam a kamerának. Neki dőltem mellkasának, és hagytam, hogy letisztogassa rólam is a felesleges rétegeket.

Éreztem ahogy puszikat nyomott vállamon lévő műtéti hegekre. Örök emlék marad mindkettőnk számára.

„Jungkook-ot miért hívja mindenki nyuszinak?"
„Hé ember, akit Jungkook baby ARMYnak hív. Te tényleg ilyen hülye vagy, vagy valaki fogja a kezed?"
-Héé. Nem kell bután viselkedni. – szóltam rá.

„A többieket zavarja a kapcsolatotok?"
-Nem különösebben. Nyilván, ha olyan helyen szállunk meg, akkor szoktak szólni, ha zavarjuk őket. – feleltem.
-Természetesen a magánéletünket nem szoktuk előttük élni. – bővíti ki Guka.

„Mi volt a legkínosabb élményetek?"
-Egyértelműen az, amikor Minji, Jungkook húga ránk nyitott. – nevettem fel.
-Ez csak azért volt, mert egy órával előbb végzett az iskolában, mint eredetileg kellett volna. – nevetett ő is.

Holding hands on stageTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang