41. rész

318 22 158
                                    

Yoongi szemszöge:

Meglepetten néztük Kookkal a párosra. Le vagyunk maradva valamiről, de nagyon. Párom elengedte kezemet, s ismét túlpörögve pattogott oda a csókolózó pároshoz. Elővett zsebéből egy répás síkosítót, majd oda adta nekik.

Miért van nála ilyen egyáltalán? Az oké, hogy a stúdiómban van, meg a táskáinkban is, meg a kocsiban is, meg otthon is, illetve a szüleinknél is van pár, de Kook miért tart a zsebében? Jut eszembe a magán gépünkön lévő kifogyott, újat kell majd felvinni rá.

-Aigoo Jungkook! Mi ez a répa? – kérdezte Jimin.
-A legjobb barátotok lesz. – nevetett fel az említett.
-Miért meleg? Fúj, honnan szedted? – rázta ki a hideg Taet.
-A zsebemben volt! Még bontatlan. – fújta fel arcát. – Ne fújozz, majd rájössz mennyire fontos. -toporzékolt.
-Guka, gyere ide. – szóltam neki, s picit közelebb lépkedtem hozzá. Felém kapta fejét, majd otthagyta a VMin párost.

Ahogy elém ért megfogtam balkezét, s ajkaimhoz emeltem. Apró puszit hintettem gyűrűs ujjára. Rámosolyogtam Kookra, kézfejét ujjammal cirógattam, miközben arcát kémleltem.
-Rendben vagy? – néztem szemeibe.
-Igen. – bólintott.
-Máskor szólj baby. – pusziltam ajkaira.
-Történt valami? – kérdezte Namjoon. – Máskor nem szoktál így viselkedni Jungkook.
-Rosszul lett az ételtől, de ahelyett, hogy szólt volna, inkább mindenkibe belekötött. Így próbálta felhívni magára a figyelmet. – válaszoltam neki, miközben párom hátát simogattam, mivel hozzám bújt.

-Melyik menüt etted? – tette fel a kérdést Daehyun.
-A kettest... - válaszolta Guka.
-De hát abban bárány volt. Azt szereted. – értetlenkedett a producer.
-Bárányt mi ettünk Taevel. – néztem furcsán rá. – Miénk a hármas menü volt.
-Várjunk... Ki cserélte össze az ételeket? – vonta kérdőre a stábtagokat. Választ nem kapott, mivel hirtelen elég sok telefon kezdett csipogni.

Értetlenül néztük meg a készülékeket. Miért jeleznek ennyire? Az összes létező közösségi médiától jött értesítés, amiken meg van jelölve a BTS fiókjai. Megnyitottam az egyiket, Kookkal közösen figyeltük a telefon kijelzőjét, s vártuk, hogy betöltsön a poszt.

Zavartan nézett egymásra mindenki a teremben. Valaki lefotózta, ahogy Tae és Jimin csókolózik és feltöltöttek az internetre. A kép alig pár perce készült, de senki sem tudja ki a tettes.

Hát ezt nem hiszem el. Valaki szándékosan tönkre akar tenni mindent vagy mi? Ráadásul a saját munkatársaink közül? Egyértelműen nem a srácok voltak hiszen ők a páros jobb oldalán állnak a kép pedig pont az ellenkedő oldalról készült.

Mivel Jungkookkal közel voltunk az ajtóhoz becsuktuk, s bezártuk.
-A tettes jelentkezik bevallja magától, vagy átkutatjuk minden jelenlévőnek a telefonját. – szólalt meg Daehyun. – Ez sérti a srácok személyi jogait és a cég szabályait is.
-Bang PD. Törtértént egy „kis" gond. – hallottuk meg ahogy Namjoon telefonál.

Hazaküldtek minket míg kinyomozzák ki a tettes, kirúgják, illetve megtörtént a feljelentés is. A képeket leszedették az internetről. Taehyung és Jimin számára elképesztően rosszul estek a történtek. Ők is még csak most tudták meg egymás iránti érzéseiket, de nem élvezhették ki. Elrontotta valaki a pillanatot, ami meghatározó lehet a jövőbeli kapcsolatukra tekintve. Lehet pont emiatt nem fognak összejönni, hiába szeretik egymást.

Jungkookkal haza jöttünk, s megígértem neki, hogy csinálok neki valami finomságot, amivel megtöltheti pocakját. A forgatás alatt evett ételt kihányta ezért jobban lett, viszont így mondhatni reggel óta nem evett.

Kérésére a kedvencét főztem, hogy elfelejthesse a rosszélményt. Egész végig mellettem volt és figyelte mit csinálok, időnként be is segített. Leginkább akkor, amikor meg kellett kóstolni az ételt. Csillogó szemekkel várta, hogy elkészüljek. Amint elzártam a gázt, már mellettem is termett egy tányérral, amibe szedtem neki. Leült az asztalhoz és neki látott elfogyasztani a finomságot.

Mosolyogva figyeltem falánk valóját, s jót nevettem rajta, amikor a forró étel megégette a nyelvét.
-Butus nyuszi. Mondtam, hogy forró. – kócoltam össze hajkoronáját.
-De hyung... fáj... - nézett rám.
-Adjak rá puszit? – kuncogtam, s átültem mellé.
-Nyem kell. Nagyfiú vagyok! – kezdett újra enni, immáron jobban figyelve.

Lassan fogyasztotta el, kiélvezte minden ízt. Figyeltem ahogy kiürítette a tálat, majd rám nézett és ajkaimra puszilt.
-Köszönöm, finom volt. – mosolygott.
-Szívesen. – álltam fel. Mármint nem úgy! Megfogtam az üres tányért és a mosogatógépbe tettem, amit aztán el is indítottam.

Így este nyolckor nem tudom mit kéne csinálni, azon kívül, hogy majd elmegyünk fürödni.
-Hyung.
-Hm? – pillantottam rá.
-Live-olunk? Elakarom terelni a figyel TaeTaeékről. – kérdezte nagy szemekkel.
-Persze, menj kapcsold be a gépet. Addig viszek innivalót. – mosolyogtam rá.

Felkelt a székről, s bement a hálóba. Én addig töltöttem gyümölcslevet két pohárba, majd azokkal a kezemben lépkedtem be a szobába. Láttam ahogy Kook behúzta a függönyöket nehogy bárki rájöjjön az utcáról, hogy hol is lakunk. Elég volt egyszer.

Letettem a poharakat az asztalra, majd odahúztam még egy széket a szobában lévő másik asztaltól. Leültem, elkezdtem beállítani a live-ot. Párom is megérkezett mellém és helyet foglalt.

Rápillantottam miután mindent beállítottam, apró bólintással jelezte, hogy mehet így el is indítottam az élőadást. Figyeltük ahogy a számok növekednek és a chat életre kel.

Kezemet Jungkook combján pihentettem, s néha-néha végigsimítottam rajta, de ezt nem látták a nézők. Ami az asztal alatt történik az titok. Köszöntöttük a rajongókat, s elmeséltük nekik, hogy nemrég főztünk közösen vacsorát, majd elkezdtük nézegetni a chatet.
-Suga, most hírtelen máshoz támadt kedvem. – szólalt meg hirtelen.
-Jungkook. Nyugodj le. – kuncogtam. – Később, te akartál live-olni.
-Nem baj. – ivott bele italába.

„Morcos bácsi, miért nem adod meg Kooknak amit szeretne?"
-Először is azért, mert az magánéleti dolog, másodszor is sérti a Vlive irányelvét. – válaszoltam.
-Látod Yoongi? Még baby ARMY is azt akarja, hogy mást csináljunk. - nézett rám vigyorogva.

„Miért vagy egy répajelmez az éjjeliszekrényen?"
Hátra pillantottam az éjjeli szekrényre, majd összenéztem Kookkal.
-Miért nem tetted el a síkosítót? – kérdeztem, s ő kezét számra tette.
-Yoongi az csak egy répa jelmez! – morrant rám. Upsz. Felállt, s gyorsan az ágyhoz ment és a kétes eredetű dolgot a párna alá dugta.

„Perverzek vagytok! Miért van elő ilyen?"
-Milyen? Az csak egy stresszlabda. – jött vissza Guka.

„Yaaa Jungoo! Bementem a szobádba egy takaróért és minden polcodon volt belőle! Minek ennyi?!"
-Hehe szia Minji. Azok nem azok... - vakarta meg tarkóját.

„Szép a szobátok!"
-Köszönjük. – mosolyogtam a kamerába.

„Igaz, hogy Jungkooknak fogszabályzója van?"
-Jungkook, fogszabályzód van? – néztem rá. Kinyitotta száját, s megfogdosta fogait.
-Nem. Nincs.

„Tae és Jimin tényleg együtt vannak?"
-Nem, nincsenek. Az csak egy manipulált kép volt. Mindkettőjüknek rosszul esett, hogy egyáltalán kikerülhetett ilyen a netre. – válaszoltam nyugodtan.

„Igyatok, maradjatok hidratáltak!"
-Igen is. – ittunk bele mindketten a poharakba.

„Remélem Jungkooknak tetszik a gyűrű! Gratulálok az eljegyzéshez. #Soojin"
-Ohh helló! Köszönjük! Kookie tetszik a gyűrű? – néztem páromra.
-Igen, nagyon szép. Egyszerűen imádom, meg azt is, akitől kaptam. – lopott egy csókot.

„Milyen gyűrű? Eljegyzés?! Omo le vagyok maradva!"
-Két hónap kimaradt az életedből? – kuncogott Guka, majd megmutatta a gyűrűjét.

„Jungkook oppa! Vegyél el!"
-Nem fog. Ő az enyém és pont. – morrantam fel.

„Vannak még szinglik a BTS-ben?"
-Igen vannak. – kuncogott Kook. 

~~~

Sziasztok!🤟
Meghoztam a folytatást. Remélem elnyerte a tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom vélemélyeteket kommentben!⭐💬❤️

CukorkaSuga2

Holding hands on stageTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang