YoonKook A Kamerák Mögött
1
1/2
-Sziasztok. – mosolyogtam a kamerába.
-Figyelem a most következő képsorok egyesek számára felkavaróak lehetnek. Kérjük csak saját felelősségre nézzétek meg. A videó pornográf tartalmú, kiskorúak számára csak szülői engedéllyel ajánlott. – mondta Yoongi monoton hangon, de a végére elröhögte magát.
A zuhany alatt állva merültem gondolataimba. 2 hete kezdtük meg a Love Yourself turnét. A mai napon lesz a harmadik koncertünk LA-ben. Alvás közben annyira leizzadtam, hogy muszáj lefürödnöm. Nagyon meleg van ma is, még szerencse, hogy este vannak a fellépések, ezért kevésbé pusztulunk meg.
Elmélkedésemből két derekamra simuló kéz rántott ki. Vállamra lágy csókot nyomott, s hátamhoz simult.
-Jó reggelt. – suttogta bőrömre.
-Jó reggelt. – mosolyodtam el. – Kanos vagy hyung. – éreztem, ahogy merevedése fenekemnek nyomódott.
-Te is az szoktál lenni reggelente. – kuncogott. – És most is az vagy... -simított végig hosszomon. Jóleső sóhajjal díjaztam tettét. Élénk álmom volt veled még jó, hogy állok! Szembefordított magával, s nekitolt a csempének. Megtámaszkodott fejem mellett, kacér tekintetét szemeimbe fúrta. Imádom amikor így néz.Közelebb lépett hozzám, majd megcsókolt. Szenvedélyesen falta ajkaimat, miközben egyik keze vándorútra indult. Ohh életem te sem gondoltad, hogy csak így hagyni fogom magam. Derekára fogtam, s csókcsatánk nem megszakítva fordítottam helyzetünkön. Lehet picit erősebben csaptam a csempének, mint terveztem, de nem baj. Nyikkanását kihasználva mélyítettem el csókunkat. Egyik kezemmel feje fölé szorítottam övéit, míg a másikkal testét cirógattam.
Néha aprót belesóhajtott a csókba, illetve próbált kiszabadulni szorításomból. Nem tetszik neki annyira a helyzet, ezt tudomásomra is adta az alsó ajkam megharapásával.
-Hyung, ne durvulj. – suttogtam nyugodtan.
-Jungkook, mit mondasz szex közben? – döntötte oldalra fejét, egyik térdét lábaim közé nyomta és ingerelni kezdett, ezzel nyögéseket kiváltva belőlem. Szorításom enyhült csuklóin, könnyedén kiszabadult a fogságból, majd neki nyomott a csempének.
-Rossz vagy baby. – dörmögte rekedt hangján. Jóleső borzongás futott végig gerincem mentén. Baszki nem tudok ellenállni neki.Reakcióm láttán nyakamhoz hajol és elkezdte csókokkal belepni. Itt-ott kissé megszívta érzékeny bőrömet, minden tettét sóhajokkal díjaztam vagy meghúztam tincseit. Egyre lejjebb kezdett haladni, mellbimbóimat megkínozta elég alaposan. Míg az ennyiket szívogatta és nyalogatta, addig a másikat ujjai közt morzsolta, majd fordítva.
Mellkasomtól egészen péniszem tövéig végig nyalt. Térdre ereszkedett előttem, s végig csókolta hosszom. Eleinte csak makkom vette ajkai közé. Nyelvével serényen ingerelte, míg kezeivel fenekem markolászta. Én sem voltam tétlen, hajába túrva ösztönöztem, néha-néha rányomva fejét tagomra. Olyankor készségesen elnyelte az egészet, majd újra csak makkomat ingerelte. A kis lyukba belenyomta nyelvét és megszívta. Örömmel szórakozott el vele egy darabig.
Hirtelen engedett jobban szájába, s közben elkezdett tágítani. Ajkai összhangban mozogtak ujjával. Fejemet hátra hajtva sóhajtoztam egyre hangosabban, néhány nyögés is kicsúszott ajkaim közül, amikor prosztatám közelébe ért ujja.
Észre se vettem mikor csúsztatta belém másik két végtagját, csak annyit éreztem, hogy egyre gyorsabban mozognak. Kezdtem már a csúcs felé tartani amikor abba hagyta mindenféle kényeztetésemet és felállt. Lihegve, s kábán néztem szemeibe. Nem tetszésemet nyöszörgésemmel mutattam ki felé.
-Ne aggódj baby, kapsz jobbat. – suttogta ajkaimra, combjaim alá nyúlt és felkapott ölébe. Nyakát átkarolva nyomtam feljebb magamat, hátam neki döntötte a csempének. Egyik kezemmel lenyúltam farkához és bejáratomhoz igazítottam. Több se kellett neki egyből magára engedett.
ESTÁS LEYENDO
Holding hands on stage
FanficA viszonzatlan szerelem fáj, egy idő után megváltozatja az embert. Rossz szokásokba kezd, elnyomja az érzelmeit. Aztán hirtelen jön, mint derült égből villámcsapás, és csak azt veszed észre, hogy akiért régen odavoltál viszonozza az érzéseid. Agyad...