Nem sokkal az után, hogy felmentem szobámba egy fej kukucskált be az ajtómon. Fáradtan néztem a kíváncsi Jungkook felé. Érdeklődve ültem fel ágyamban, s invitáltam beljebb a vendéget.
-Hyung.... Segíts! - ugrott rám kétségbe esetten, mint aki valami végzetes bűnt követett volna el.
-Mi a baj? - néztem szemeibe érdeklődve.
-Ez.... megmozdult.... és fáj! - mutatott ágyékára, ahol egy dudort véltem felfedezni. Halkan felkuncogtam a fiatalabb ártatlanságán.
-Segítek, megmutatom mit kell vele csinálnod, csak menj és zárd be az ajtót. - simogattam meg haját.
Kissé bizonytalanul kelt fel az ágyamról, majd ment bezárni az ajtót. Biztosan fura számára miért kérek tőle ilyet, de majd most megtudja.Miután bezárta az ajtót vissza lépkedett hozzám, s újból helyet foglalt a mellettem.
-Ne ijedj meg nem foglak bántani. - döntöttem el óvatosan az ágyon. Tettem kissé meglepte, de szó nélkül tűrte egészen addig míg el nem kezdtem levenni róla felsőjét és nadrágját.
-H-hyung.... mit csi... mit csinálsz.,.? - fogott kétségbe esetten kezemre. Halkan felkuncogtam kérdésén, megejtettem felé egy biztató mosolyt, ezért nem akadékoskodott tovább csak hagyta, hogy megfosszam ruháitól. Zavartan kezdte el takargatni magát.
-Ha én is le vetkőzőm, kevésbé leszel zavarban? - érdeklődöm, hisz kezeit semmi áron sem vette volna el nemesebbik fele elől. Egy pillanatra elgondolkodott, majd egy aprót bólintottLemásztam az ágyról, végig szemébe néztem a vetkőzésem alatt. Kikerekedett szemekkel nézett, s még ajkai is elnyíltak, mikor észrevette nem igazán nyugalmi állapotban lévő péniszem.
-Yoongi hyung.... neked is ezt csinálja.... - motyogott zavartan.
-Kookie, ez teljesen természetes dolog. - másztam fölé, kezeit óvatosan elhúztam lentről, majd feje föle nyomta őket. - Segítek rajtad, később már magadtól is tudni fogod. - fogtam szabad kezemmel merevedésére, amit egy jóleső sóhajjal díjazott.
~~~
Úristen ez de rövid rész... 😶 😶
Sziasztok!🤟
Meghiztam a folytatást. Remélem elnyerte tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben! ⭐💬❤️CukorkaSuga2
ESTÁS LEYENDO
Holding hands on stage
FanficA viszonzatlan szerelem fáj, egy idő után megváltozatja az embert. Rossz szokásokba kezd, elnyomja az érzelmeit. Aztán hirtelen jön, mint derült égből villámcsapás, és csak azt veszed észre, hogy akiért régen odavoltál viszonozza az érzéseid. Agyad...