Epilógus

440 25 54
                                    


Az ifjú pár integetve szállt be a repülőgépbe, s készültek indulni házasságkötésük megünneplésére. Ciprus volt az úticéljuk. Az ajtó becsukódott mögöttük.

A repülőgép elindult a kifutópályán, nemsokkal később pedig fel is szállt. A friss házasokat szállító gép biztonságban elhagyta a repteret. Emelkedett, s emelkedett a légijármű a levegőben, azonban a naplementétől narancssárgás eget egy fekete felhő csúfította el. Nem volt idő pislogni sem, már hallatszott egy hatalmas robbanás hang. A frissen fel szállt gépnek helyét a lángok, a fekete füst és a lehulló törmelékdarabkák vették át.

-Ez volt az utolsó felvétel, amin szerepelt Yoongi és Jungkook. A BTS, volt sztárpárjának halála a mai napig ismeretlen. Senkisem tudja miért robbant fel a repülőgépük.

-Haláluknak ma van az 5. évfordulója. Reméljük most már békében és boldogságban élik együtt az életüket a mennyországban.

-Tragikus halálukat sem a családjaik, sem a volt csapattársaik nem tudták feldolgozni. A BTS leadere, Kim Namjoon, azt nyilatkozta számunkra a két fiú sírjánál: „Mind a mai napig hallani szoktuk néha Yoongi és Jungkook nevetését, vagy beszélgetés foszlányait amikor a dormban elsétálunk a szobájuk elött. Előfordult már az is, hogy meglátogattuk a volt házukat és úgy tűnt, mintha ajtót nyitottak volna nekünk és boldogan mosolyogtak volna ránk."

-Nyugodjon békében az örök ifjú házaspár. 

Holding hands on stageWhere stories live. Discover now