Feje fölé szorított kezein támaszkodtam félig, tenyerem először lassan mozgattam az alattam fekvő nyuszin péniszén, ezzel az őrületbe kergetve. Jólesően nyöszörgött egy darabig, majd megunva lassú tempómat lökte fel ösztönből csípőjét. Elmosolyodtam tettén, s gyorsítottam kezem munkásságán, hangját alig visszafogva sóhajtozott és nyögdécselt. Olyan kis ártatlan, már most remeg az élvezettől mi lesz vele, ha egyszer rendes kényeztetésben lesz része?
Saját hímvesszőm fájdalmasan kezdett lüktetni könyörögve a kielégülésért, ezért össze fogtam mértem Jungkookéval, így nyújtva nagyobb élvezetet mindkettőnk számára. Egyre gyorsabban mozgó kezem mellé, bevetettem csípőmozgásom, hogy növeljem az ingert. Ajkaim jóleső morgások, s kisebb mély orgánumú nyögések hagyták el, amit Kook csillogó szemekkel hallgatott. Szemeit nem tudta sokáig nyitva tartani. Az egyre növekvő élvezet miatt lecsukódtak pillái, fejét hátra vetve nyögdécselt hangosan.
Még jó, hogy hangszigetelt a szoba és az ajtót bezártam. Háta hírtelen feszült meg, rögtön tudtam, hogy el fog élvezni, de gonosz módon hüvelyk ujjammal befogtam makkján lévő kis nyílást, nem engedve elélvezni a drágát. Elégedetlenül nyüszített fel, dobálni kezdte magát alattam a kielégülésért könyörögve. Félre dobtam minden testvéri szeretetet, agyamat ellepte az élvezet sűrű ködfelhője. Gondolkodás nélkül tapadtam nyakára, s leptem el csókokkal és néhány helyen megszívtam az érzékeny felületet. Figyeltem rá, hogy ne hagyjak nyomokat magam után. A kis maknae már önkívületi állapotba kerülve tépte hajamat, bárcsak mindenki ilyen lenne az ágyban. Ez a kis szüzecske lekörözi az eddig összes partneremet.
Nyakáról áttértem kulcscsontjára és ott is megostromoltam puha bőrét. Kezem, amivel eddig magunkat kényeztettem, most a párnám alá vezettem, előhalásztam alóla az éjjeliszekrényem kulcsát, majd kinyitottam. A fiókból elő vettem egy vibrátort, amit Jiminen szoktam használni, de most Kook lesz az áldozat. Maxra állítottam a kis szerkentyűt, miközben ismét lefogtam az elszabadult kezeket, s most erősen szorítottam feje fölé őket.
A rezgő készüléket farkával összefogtam. Alattam fekvő dobálva magát nyögdécselt megállás nélkül, csípőjét néha fellökte így a vibrátor hozzá ért a farkamhoz, amit morgásokkal díjaztam. Ajkaimmal lejjebb haladtam mellkasára, ahol kavicsait megcélozva nyújtottam számára az eddiginél is több élvezetet.
Ohh Jungkook a mellbimbóid kavicsok, farkad égnek áll, nyögsz, mint egy kurva. Le se tagadhatnád, hogy meleg vagy, mint a kályha. Örömmel töltött el, hogy miattam élvezkedik, de közben tudatom mélyén tudtam, hogy nem szabadna így bánnom vele. Csak simán meg kellett volna neki mutatni, hogy verje ki. Persze Mr. Kanos Yoongi megy a farka után, nem gondolkodik. Már mindegy élvezi ez a lényeg, most úgy kielégül, hogy egy életre elég lesz neki.
Hüvelyk ujjam elhúztam makkjáról, így szabad utat adva az orgazmusnak. Tenyerem gyorsan mozgatni kezdtem merevedésén, mellkasától elhajoltam, hogy láthassam arcát. Saját tagom is hozzá fogtam a vibrátorhoz, gondolataimban elkalandoztam más vizekre. Mély nyögések hagyták el ajkaim, s összeráncolt szemöldökkel néztem le rá.
Félre dobtam a rezgő tárgyat, már csak kezem mozgattam rajtunk. Alig kellett pár rántás Jungkook már robbant is mellkasára hangosan nyögve, én pedig követtem őt. Élvezetem övével keveredve fedte el teste egy kis részét. Kipréseltem érzékennyé vált elernyed hím vesszőnkből a maradék ondó cseppet, majd egy zsepit megfogva tisztítottam meg Kook mellkasát, s dobtam ki a szemetesbe.
Leállítottam a vibrátort és eltettem a helyére, leültem a lihegő személye mellé, s lenéztem rá.
-Érted már? – néztem szemeibe.
-Igehn – kapkodott levegő után, a takarót magára húzta, ezzel eltakarva amúgy gyönyörű testét.
-Mit takarod magad? Már láttalak! – nevettem fel.
-Hyung!! – pattant fel zavartan, s magára kapkodta ruháit. – Kö...köszönöm... - motyogta zavarában, egy intés után pedig elhagyta a szobám.
Kuncogva szedtem össze ruháimat, majd elcammogtam fürdeni ma már másodszorra.
~~~
Sziasztok!🤟
Meghoztam a folytatást. Remélem elnyerte tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben!⭐💬❤️CukorkaSuga2
YOU ARE READING
Holding hands on stage
FanfictionA viszonzatlan szerelem fáj, egy idő után megváltozatja az embert. Rossz szokásokba kezd, elnyomja az érzelmeit. Aztán hirtelen jön, mint derült égből villámcsapás, és csak azt veszed észre, hogy akiért régen odavoltál viszonozza az érzéseid. Agyad...