43. rész

268 23 92
                                    

Másnap korán felkeltünk, s elkészülődtünk. Beszereltünk két kamerát a kocsiba, hogy megtudjuk örökíteni ahogyan kivisszük a meghívókat. Indulás előtt készítettünk egy képet egy kedves barátunk segítségével. A házunkhoz közeli parkban készült a kép, Jungkook derekát átkarolva csókoltam meg, míg ő karjait nyakam köré kulcsolta. Egyik kezében pedig egy meghívót tartott.

Nagyon jól sikerült a kép, ezért meg is osztottuk a rajongókkal. Megköszöntük a segítséget Hyunjinnak és ha már úgy is itt volt átadtuk neki a meghívót. Majd kiugrott a bőréből, hogy ők is részt vehetnek ezen a különleges alkalmon.

Visszasétáltunk a házunkhoz, ahol elköszöntünk tőle, majd Kookieval beültünk az autóba és indult is a kézbesítés. Első célpont a Got7 dorm volt, mivel útba esett a céghez menet. Kook snapchat térképen megnézte, hogy van-e otthon valaki. Mákos tészta, akarom mondani Mark itt található jelenleg, szóval megfogják kapni a levelet. Leparkoltam a ház elé, majd kiszálltunk.

Az ajtóhoz sétáltunk, az előre levágott fonál egyik végét a borítékra ragasztottuk, míg a másik fele az ajtókeretre lett erősítve. Pont szemmagasságba lóg, így biztosan észreveszi az a majom. Kook vidáman feküdt rá a csengőre, majd mikor meghallottuk az ajtó túloldaláról Mark kiabálását, a kocsihoz siettünk. Az ajtókat kinyitva készültünk beszállni. A dorm ajtaja kinyílt, s a jómadár meg is találta a meghívót. Integettünk neki nevetve, majd beszálltunk a járműbe és tovább álltunk.

Párom az egész úton nevetett a srác reakcióján, amikor ráfeküdt a csengőre. „Jackson Wang te idióta seggarc, már megint itthon hagytad azt a szájbakúrt kulcsot?!".

Szépen lassan haladtunk tovább, a cégnél mindenkinek adtunk meghívót, aki a szoros baráti körbe tartozik. A személyzetünkből nem tudtunk mindenkinek adni, tekintve arra, hogy 50 főre van lefoglalva a hely plusz 5 fő van még belekalkulálva az egészbe. Ezért csak a két sminkesünk, a két fodrászunk és a fényképészünk kapott meghívót. A többiektől elnézést kértünk, s megígértük nekik, hogy BigHit körökben is fogunk ünnepelni.

Következő állomásként felkutattuk a srácokat az épületben, s számukra is átadtuk a meghívót. Pár perc erejéig beszélgettünk velük, majd rohantuk a vezérigazgató irodájához. Bang PD éppen pár leendő gyakornokot interjúztatott, de ez nem okozott nekünk gondot.
-Ne aggódjatok srácok, nem olyan kőszívű, mint amilyennek tűnik. – szóltunk oda a fiataoknak kifele menet.

Tovább indultunk, hogy kivigyük a maradék meghívókat. Igazából már csak néhány baráti és a családi meghívók vannak hátra. Szóval hamarosan elhagyjuk a várost. Még meg kell látogatnunk a Monsta X dormot és fel kell Kooknak hívnia Jaehyunt a húga miatt szóval még megyünk az utolsó dormhoz ő megteszi ez.
-Helló~ ez itt az NCT rádió, miben segíthetek? - szólt bele a telefonba.
-Szép milka csokit. – köszönt Guka. – Itt a Golden Maknae beszél.
-Yaaa JK! Köszönj a nézőimnek.
-Milka csokit mindenkinek. Ellopnálak egy percre magán jellegű beszélgetés céljából. – jelentette ki egyszerűen.
-Ez már rosszul kezdődik. – nevetett fel.
-Te is rosszul kezdődsz. – szóltam be vezetés közben.
-Aigoo! Yoongi, megijesztettél! – nevetett. – Délután van, nincs macska szieszta ilyenkor?
-Hééé! Odébb mentél már? – kérdezte Kook
-Igen.
-Szingli vagy még? – érdeklődött párom.
-Igen, de ez miért lényeges? – értetlenkedett Jaehyun.
-Bejössz a húgomnak. – jelentette ki egyszerűen.
-Mi... Jeon Minjinek?
-Nem a szomszéd Marika néninek. Van más testvérem? – nevetett Kook. - Dobunk neked egy meghívót, fél óra és ott vagyunk. – tette le.

Kuncogva vezettem tovább. Bekanyarodtam az utcába és már láttam is a célt. Éppen most szállnak ki az autóból, úgyhogy rájuk dudáltam, illetve villogtattam nehogy bemenjenek az épületbe. Megálltam stílusosan az út közepén, s lehúztam az ablakot.
-Üdvözletem. – köszöntem nekik. Jungkook átadta nekem a meghívót én pedig kinyújtottam nekik.
-Nem veszünk semmit! – szólalt meg Shownu.
-Meghívó te állat. – nevettem.
-Ha répajelmezes síkosító nem jár hozzá, akkor nem kérjük. – jelentette ki Kihyun.
-Használt is jó? – kiabált ki Kook mellőlem.
-Fúj nem! Jó lesz anélkül is. – vette el I.M a borítékot.

Nevetve húztam fel az ablakot és tovább is gurultunk lepasszolni az utolsó meghívót itt Szöulban. Negyedóra kocsikázás után leadtuk Jaehyunnak is, majd indultunk a családnak leadni.

Késő este értünk Busanba. Jungkook szülei nem voltak itthon mikor először jöttünk, ezért átmentünk Daeguba kézbesíteni. Otthon meg is álltunk egy fél órára, s elbeszélgettünk a családommal és természetesen Hollyval is játszottunk. Anyukám megkínált minket egy kis vacsorával is, ami nagyon jól esett mindkettőnk számára.

Fáradtan parkoltam le a busani ház előtt. Leállítottam az autót, majd páromra néztem. Az utcai fény bevilágított a kocsiba így láttam, hogy elszundított, miközben szabad kezemet szorongatta. Kiakartam szabadítani jobbkezemet, de ahogy egy kicsit is megmozdult felriadt.
-Nyugi baba. Csak fel akartalak kelteni. – hajoltam át hozzá, s ajkaira pusziltam.
-Hm... Rosszat álmodtam... - suttogta.
-Semmi baj, csak egy álom. – mosolyogtam rá. – Megjöttünk.
-Csókolj meg. – kérlelt. Nem kellett kétszer kérnie, elmosolyodva hajoltam párnácskáira. Lágyan ízleltem őket.

Kis idő után elszakadtunk egymástól.
-Menjünk be. Fáradt vagy már, hamarosan mehetsz aludni. – mondtam szemeibe nézve.
-Rendben. – vette kezébe az utolsó meghívót. Kiszálltunk a járműből, s kivettem a sporttáskát a hátsó ülésről, amibe váltóruhát hoztunk. Párom is kiszenvedte magát, majd amint becsukódott az ajtó lezártam az autót.

Odalépkedtem mellé, ujjainkat összekulcsolva indultunk az ajtóhoz. Kook átadta a meghívót mikor a falap elé értünk és elkezdte előkeresni kulcsát zsebéből. Hangtalanul szerettünk volna bejutni, már ők is alszanak, meglepetést szerettünk volna nekik okozni. A kulcsvadászat sikeres volt, így pillanatok alatt ki is nyílt az ajtó és beléphettünk a lakásba.

Guka visszazárta mögöttünk az ajtót. Levettem cipőmet, s kabátomat is. Utóbbit felakasztottam a fogasra, majd beljebb haladtam a sötét épületben. Amint párom is levetette felesleges cuccait utánam jött telefonjával világítva. Mivel minden szoba az emeleten van. Ahogy lejönnek a lépcsőn rögtön a nappali dohányzóasztalára nyílik tökéletes rálátásuk ezért oda tettük a meghívót.

Guk megfogta kezem, s maga után húzva indult az emeletre. Halkan beosontuk a szobájába az ajtót becsukva magunk után. Letettem a sporttáskát szekrénye elé, majd elé léptem.
-Majd holnap reggel lefürdünk, rendben? – karoltam át derekát. – Ne zajongjunk késő este.
-Rendben. – nyúlt felsőm aljához, s elkezdte levenni rólam. Készségesen fejem fölé emeltem karjaim, így letudta húzni rólam. Elmosolyodva vettem le pulcsiját és gomboltam ki nadrágját.

Arcomra simított és ajkaimra tapadt. Másik tenyere derekamra siklott, miközben én eltávolítottam zavaró farmert. Lehúztam zoknijait egyenként megemelt lábairól, majd hagytam, hogy ő vetkőztessen tovább. Csókunk egy pillanatig sem szakadt meg.

Eltávolította rólam is a nadrágot, majd a zoknimat is. Lassan elszakadtam ajkaitól és óvatosán az ágyra fektettem. Feljebb helyeztem testét a matracon és fölé másztam. Nyomtam pár apró puszit nyakára, illetve mellkasára, majd mellé feküdtem. Ránk terítette a takarót. Egymás felé fordulva szemeztünk egy ideig.
-Jó éjt Yoyo. – suttogta.
-Jó éjt Guka. – karoltam át, s lehunytam szemeimet. Maga alatt lévő karját becsúsztatta fejem alá párnának, míg a másikkal derekam cirógatta.

Elmosolyodva pusziltam ajkaira, majd szépen lassan elaludtam. 

~~~

Sziasztok!🤟
Meghoztam a folytatást. Szeretném tudatni veletek, hogy nemsokára a történet végére érünk.😞 Talán még 2-3 rész van hátra. Köszönöm, hogy kitartóan követtétek a könyv alakulását. 🥰
Remélem elnyerte a tetszésetket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben! ⭐💬❤️

CukorkaSuga2

Holding hands on stageWhere stories live. Discover now