2017.02.18. szombat:
Yoonig állapota egyáltalán nem javul, csak rohamosan romlik. Napi 24 órásfelügyeletet igényel, egy másodpercre sem szabad egyedül hagyni, mert önveszélyes. A turnét teljesen elhalasztották rapperünk állapota miatt.
Véletlenül nem figyeltem rá, már megtörtént a baj.
-Yoongi térjh magadhoz kérleh! – sírtam fel. – Srácokh hozzatok márh kötszert!!! – vettem le övemet, s szorosan párom felkarjára rögzítettem, ezzel elszorítva vérkeringését végtajában. Alig láttam könnyeimtől, kezeimet vér borította, egyszerűen nem tudtam feldolgozni, amit most láttam. Hyungom arca a szokásosnál is fehérebb volt. Lelki erőm most szállt ki belőlem teljesen. Namjoon és Jimin kivonszolt a fürdőből, míg Jin és J-hope befutottak ellátni a sérülést. Tae próbált megnyugtatni, letörölte a vért kezeimről, s magához ölelt. Minden tönkre ment. Szerelmem... Mi lett belőled...? Megijesztesz. Egyre jobban csak sírtam míg a végén elájultam.
Egy réten tértem magamhoz, már sötét volt. Beszélgetést hallottam nem messze így oda néztem. Furcsa volt, hogy tökéletesen láttam a sötétben. A fák közül Yoongi lépdelt elő valaki kezét fogva. Nem sokkal később hirtelen oda teleportálódottam hozzá. Már az én kezem fogta, s eltűnt az éjjellátásom. Belém csapott a felismerés, ez a szülinapom! Ekkor még minden jó volt. Itt akarok maradni, beleragadva a saját emlékembe.
Odavezetett a tisztás közepén álló autóhoz és felnyitotta csomagtartóját. Ahogy felnyílt a fedél egyből fénybe borul a jármű, fényfüzér volt rögzítve a tetőkárpithoz, az töltötte be fénnyel a csomagteret. A hátsó ülések ki voltak szedve, helyüket egy matrac váltotta fel. Az egész rakodó- és hátsó utastér egy ággyá változott. Vastag plédekkel, sok-sok párnával és egy laptoppal. Kedvenc italaink ott pihentek egy tál popcornnal az „ágy" közepén. Ennyi elég volt, elsírtam magam, s felé fordultam.
-Boldog születésnapot baba. – suttogta fülembe mosolyogva. Amint elhajolt lepillantott ajkaimra, majd lágyan rájuk tapadt. Boldogan viszonoztam csókját, arcomra simított és letörölte könnyeim. Átcsúsztatta kezeit derekamra és közelebb vont magához. Átkaroltam nyakát, ujjaim tincsi közé vezettem, s játszadozni kezdtem velük.
-Imádom amikor a hajamat piszkálod... - suttogta párnácskáimra, mire elmosolyodtam.Óvatosan tekergettem fürtyeit ujjam körül. Csókunk nem durvult el, maradt ugyan olyan lágy. Szerelmesen becézgettük egymás ajkait, kezei apró köröket írtak derekamra. Lassan szakadtam el tőle, s néztem szemeibe.
-Köszönöm hyung. – mosolyogtam rá.
-Bármikor kicsim. – puszilt hajamba. – Gyerünk mássz be.
Kuncogva tettem eleget kérésének. Elfoglaltam a matrac egyik oldalát, kezembe véve a nyuszis pohárban lévő itókámat és az ölembe tettem a tál popcornt. Yoongi is követte példámat, bemászott mellém. Ránk terítette az egyik vastag plédet, laptopját bekapcsolta és felment Netflixre. Elindított valami romantikus filmet, kezébe vette az italát, ami cicás pohárban volt, s átkarolt szabad kezével.3 órával később a laptop akkumulátora feladta a szolgálatatot, pont időben, úgyis épp végezünk a 2. filmmel. Suga félre tette a lemerült Macbookját, az üres tálat pedig, a poharakkal együtt kidobta a kocsiból. Természetesen nem fog ott maradni, ha megyünk haza betesszük a kocsiba.
Az idősebb felém fordult, s óvatosan össze tapasztotta ajkainkat. Egyik kezével derekam alá nyúlt, majd lejjebb helyezett a matracon és elfektetett. Fölem mászott, egyik mancsával oldalam cirógatta, míg a másikkal fejem mellett támaszkodott. Átkaroltam nyakát és közelebb húztam magamhoz, érezni akartam teste melegét. Azt hiszem most meg fog történni... Le fogok feküdni Min Yoongival.
Arcomat csiklandozta az orrán kiáramló forró levegő, ezért muszáj volt halkan felkuncognom. Elszakadt ajkaimtól, felnyitottam eddig csukott szemeimet és egyenesen övéibe néztem.
Annyira tökéletes... Porcelánfehér bőre makulátlan, sötétbarna szembogaraiban csak úgy csillog a végtelen szeretet.
-Szabad? – kérdezte szinte suttogva.
-Igen. – simítottam arcára, mire ő egy puszit nyomott tenyerembe, s nyakamhoz hajol. Apró csókokkal hintette be az érzékeny területet, néhány helyen kicsit megszívta, de vigyázott, nehogy nyomot hagyjon. Elkezdte levenni ingem, minden gomb helyére csókot nyomott. Nem bírtam csendben maradni, ajkaim közül csak úgy törtek elő az újabbnál újabb sóhajok. Önkéntelenül is tincsi közé túrtam ösztönzés képpen.
-Ne légy türelmetlen. – kuncogott, s felhajolt hozzám egy csókra. Keze végig járta felsőtestem minden szegletét, többször is végigsimított már kavicsként égnek meredő mellbimbóimon, ezzel hangosabb sóhajokat kiváltva belőlem. Csókunkat elmélyítette, nyelveink vad, szenvedélyes táncot jártak.Kacsója levándorolt nadrágomhoz és pillanatok alatt megfosztott tőle. Elkapott egy kissé furcsa érzés, elszakadtam ajkaitól, s végig mértem magunkat. Rajta túl sok ruha van, ezen változtatni kell. Mintha tudta volna mi jár az eszemben elkezdett vetkőzni. Utolsó ruhadarabját is félredobta így szembe nézett velem kőkemény mérete. Láttam már párszor, de akkor is. Úristen... ez belém fog egyáltalán férni?
-Ne aggódj, beléd fér. – puszilt alhasamra, majd eltávolította boxerem. Zavaromban eltakartam nemesebbik felem, de őt ez sem akadályozta meg. Elhúzta kezeim tagomról, s végig nyalt rajta.
-Ahh... hyung.... – nyögtem fel az isteni érzésre.
-Ne beszélj. – morrant rám, majd folytatta kényeztetésem. Valahonnan előszedett egy síkosítós üveget, nyomott belőle egy keveset ujjaira. Bekente vele bejáratom. Kissé összerezzentem a hideg, síkos anyagra, furcsa érzés volt.
-Kicsim, fontos, hogy ellazulj, nem akarok neked fájdalmat okozni. – mondta szemeimbe nézve, mire aprót bólintottam.Ajkaival visszatért tagom kényeztetésére, miközben megéreztem első ujját magamban. Fura volt, de nem volt fájdalmas. Óvatosan mozgatni kezdte bennem, hogy megszokjam. Hamarosan csatlakoztatta második ujját is, ez már picit kellemetlen volt, de gyorsan elterelte figyelmemet. Ajkaival folyamatosan munkálkodott merevedésemen, éppen ezért az sem fáj túlságosan, amikor utolsó ujját is csatlakoztatta az előzőkhez. Ennél a pontnál hangom már lehetetlen volt vissza fogni. Nyögéseimmel adtam tudtára élvezetem, s elégtelen morgással fejeztem ki nemtetszésem, mikor abba hagyta kényeztetésem.
Hosszát bekente síkosítóval, majd rám nézett.
-Készen állsz? – simított arcomra.
-Igen... - csillogtak szemeim az izgalomtól.
-Azonnal szólj, ha fáj. – mondta, s el is kezdett óvatosan behatolni. Hazudnék, ha azt mondaná nem fájt, könnyeim utat törtek maguknak, záporesőként hullottak szemeimből.Ő nem állt meg, a lehető legóvatosabban tövig nyomta magát, majd fülemhez hajolt és kedves semmiségeket súgott bele. Nyugtató szavai hatására lassan ellazultam, így elkezdett mozogni. Az elején kellemetlen volt, de ahogy megszoktam már nem lehetett befogni a szám. Lábaim dereka köré kulcsoltam, apró körmeimmel hátat karmoltam. Lökései egyre csak sokasodtak, egyre gyorsabban csúszott ki belőlem, majd vissza. Az élvezettől kábultan nézem szemeibe. Haja csapzott, nedves tincsei homlokára tapadtak, arca kipirult volt. Valószínűleg én is így festhetek. Csillogtak szemeim a boldogságtól, már épp húztam volna le egy csókra, mikor ismét elsötétült előttem minden.
Ne kérlek! Hadd maradjak itt vele! Nem akarok visszatérni a valóságba!
~~~
Sziasztok!🤟Meghoztam a folytatást. Remélem elnyerte tetszéseteket, ha igen dobjatok meg egy csillaggal és várom véleményeteket kommentben!⭐💬❤️
CukorkaSuga2
VOCÊ ESTÁ LENDO
Holding hands on stage
FanficA viszonzatlan szerelem fáj, egy idő után megváltozatja az embert. Rossz szokásokba kezd, elnyomja az érzelmeit. Aztán hirtelen jön, mint derült égből villámcsapás, és csak azt veszed észre, hogy akiért régen odavoltál viszonozza az érzéseid. Agyad...