Authors Note: dit verhaal is gebaseerd op de 2021 drivers' line-up, en speelt zich in principe af in het jaar 2021 (Zonder Corona). Er zullen van sommige coureurs nicknames of afkortingen in staan in plaats van hun echte namen, dus als je niet weet over welke rijder het dan gaat kun je het altijd vragen. Het verhaal speelt zich af in het heden en wordt verteld vanuit Shanna, met later in het verhaal afwisseling naar Lando's kant van het verhaal. Sommige dingen zullen niet helemaal kloppen, hiervan ben ik mij bewust dus er hoeven geen opmerkingen over gemaakt te worden. Ideeën voor dit verhaal of nieuwe verhalen in de toekomst zijn altijd welkom. :)) Veel plezier met het lezen van dit verhaal!
Mijn uploadschema is in principe elke woensdagavond rond 20:00, soms iets eerder en soms iets later, en als ik vergeet te uploaden komt het deel de dag erna online. Het gemiddelde woordenaantal is 1500 per hoofdstuk: in het begin van het verhaal wat is het wat meer en tegen het midden/einde wordt dit minder.
Shanna (Shan) Lemmya: Shanna is 21 jaar en de grootste Formule 1-fan die er bestaat. Althans, dat vind ze zelf. Ze is al twee keer met haar vader, één keer met Olivia, één keer met Celeste, en twee keer met Olivia én Celeste naar een Grand Prix geweest, maar ze wil heel graag nog een keertje in de pitlane kijken. Ze is helemaal weg van coureur Lando Norris en hoopt hem dan ook ooit eens te mogen ontmoeten.
Shanna heeft een licht getinte huid en grote bos donkerbruine krullen. Haar ogen zijn donkerbruin, ze heeft een gemiddelde lengte en is slank. Ze woont samen met haar ouders: Lars en Caroline in Haarlem en is enig kind.
Celeste (Celest) Panji: Celeste is 21 jaar en is net als haar beste vriendin Shanna een enorme Formule 1-fan. Ze is al een paar keer naar een Grand Prix geweest: één keer met Shanna, twee keer met Shanna en Olivia en één keer met haar vader, maar haar droom is om haar grote idool Charles Leclerc te ontmoeten. Hij is namelijk haar favoriete coureur en stiekem vindt ze hem wel een beetje knap.
Celeste heeft lang golvend kastanjebruin haar, blanke huid, lichtbruine ogen, ze is net zo groot als Shanna en wordt vaak gezien als model door haar lange benen en slanke taille. Ze woont samen met haar ouders: Hester en Jamil, naast Shanna in Haarlem. Ze heeft nog een oudere broer: Leron, maar die is al samen met zijn vriendin Venna en beste vriend Timber op kamers gaan wonen in de stad voor hun studie.
Olivia (Olief) Kelsen: Olivia maakt als derde beste vriendin en grote Formule 1-fan het groepje compleet. Ze is 21 jaar en helemaal gek van George Russell. Ze is drie keer naar een Grand Prix geweest, samen met Celeste en Shanna, maar ze vond het zo leuk dat ze binnenkort nog wel een keertje wil gaan.
Olivia heeft lang, blond haar en is erg lang en slank. Haar ogen zijn blauw/groenig en ze heeft een blanke huid. Haar ouders zijn uit elkaar gegaan toen ze jong was, en daarom woont ze met haar vader Fedde, net buiten Haarlem, aan de andere kant van de stad ten opzichte van haar beste vriendinnen Shanna en Celeste. Vroeger woonde ze ook naast Shanna en Celeste, als derde op het rijtje, maar omdat haar moeder naar zuid Nederland verhuisde toen haar ouders uit elkaar gingen, ging ze bij haar vader wonen.
Lando Norris: Lando is een 21 jarige Engelse autocoureur voor het team van McLaren. Hij rijd dit jaar voor het derde jaar in Formule 1 en heeft een flinke fanbase achter zich staan. Veel vrouwen vinden hem er goed uitzien en is een van de meest 'als favoriet gekozen' coureurs van de 2021 grid. Hij heeft twee zusjes en een broer: Flo Norris, Cisca Norris en Oliver Norris. Hij heeft in dit verheel GEEN relatie met Luisa Oliviera.
George Russell: George is een 23 jarige Engelse autocoureur voor het Williams F1-team en is dit jaar bezig met zijn derde jaar in Formule 1. Hij heeft één broer en één zus genaamd Benjy Russell en Cara Russell. Ook hij word vaak door vrouwen aangehaald als 'good looking' en veel mensen hopen dat hij na Lewis Hamilton een contract aangeboden krijgt bij Mercedes. (Update: die heeft ie inmiddels :)) Hij heeft in dit verhaal GEEN relatie met Carmen Montero Mundt.
Charles Leclerc: Charles is als enige in dit rijtje geen Engelse, maar een Monegaskische autocoureur. Hij is 23 jaar en rijdt dit jaar voor het derde jaar bij het Scuderia Ferrari F1-team. Hiervoor heeft hij alleen in zijn eerste jaar bij het team van Sauber (nu bekend als Alfa Romeo) gereden. Hij komt oorspronkelijk uit Monaco en heeft twee broers genaamd Arthur Leclerc en Lorenzo Leclerc. Hij heeft in de verhaal GEEN relatie met Charlotte Siné of Alexandra Saint Mleux.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...