De hele week dat Shanna bij Lando is, doen ze leuke dingen. Op maandag heeft Lando afspraken bij het technologycenter, waar Shanna ondertussen samen met Henrik content maakt voor de sociale media. Lando maakt in de middag nog een Youtube video met Team Quadrant, maar in de avond eten ze samen en gaan ze een film kijken in de bioscoop. Dinsdag werkt Lando thuis dus Shanna gaat lekker in de tuin zitten en videobelt met Celeste, Olivia en Ivar, en chillt de rest van de dag een beetje in en om het huis. Woensdag neemt Lando Shanna weer mee naar het technologycenter en laat haar daar meetrainen met hem. Niet zo intensief als hij, maar hij laat haar wel zien wat hij allemaal doet. Met de lunch komen ze thuis en Shanna maakt kip-groente-wraps omdat ze weet dat hij dat lekker vindt. Na het eten stappen ze in de auto en rijden ze naar het vliegveld om George op te halen. George ging samen met Carlos Sainz en Alex Albon een weekje op vakantie naar Italië tussen de twee races in, en vandaag komen ze met zijn allen weer aan in Engeland. De auto van George staat nog bij het Williams HQ omdat hij meteen vanuit Spanje doorvloog naar Italië, en daarom heeft hij Lando gevraagd om hem vandaag op te komen halen bij het vliegveld en hem naar het Williams HQ te brengen.
Pov Shanna:
Lando parkeert de auto op de parkeerplaats van het vliegveld en samen lopen ze naar binnen. Ze begeven zich nu wel op gevaarlijk terrein omdat er op het vliegveld veel fans zijn, en ze hebben natuurlijk hun relatie nog niet online gezet. Daarnaast zijn er op het vliegveld niet alleen fans uit Engeland, maar ook uit andere landen! Ze gaan bij de Starbucks in de aankomsthal zitten wachten tot het vliegtuig land.
Als na een tijdje eindelijk wordt omgeroepen dat de vlucht uit Italië is geland, staan ze op en lopen ze naar de deur om te wachten op de jongens. Op het moment dat ze de deur door komen lopen zwaait Shanna en de jongens moeten lachen. Lando geeft ze een broederlijke omhelzing en ook Shanna geeft ze een dikke knuffel. "Hi Shanna" zegt George tijdens de omhelzing. Alex kijkt ze een beetje verbaasd aan maar dan stelt Lando hem voor aan zijn vriendin "Alex, this is my girlfriend Shanna, and Shanna, this is one of my good friends: Alex. But I'm guessing you already knew that". Shanna lacht "Yes, I did. But it's nice meeting you!". "Likewise!" zegt Alex en Shanna en ze lopen met z'n allen naar buiten. Vanaf daar gaan Carlos en Alex met hun eigen auto's naar huis en komt George met Lando en Shanna mee. "So, tell me. How's my favorite couple doing?" vraagt hij terwijl hij tussen hen in komt lopen. Shanna schiet in de lach "We're doing great as long as you don't walk between us" zegt ze met een knipoog. Ook Lando moet lachen. "No just kidding, we are doing fine! And how are things with you and Olivia?" vraagt ze. "We're fine, we spoke a lot on the phone this week and I hope we'll get to see each other more in the next couple of weeks".
---
Ze zwaaien George uit en rijden dan terug richting huis. Althans, dat was de bedoeling. Lando rijdt niet naar huis, hij rijdt naar het winkelcentrum. "Lando what are you doing? Aren't we going home?" vraagt Shanna lachend en ze kijkt of ze kan ontdekken waar ze heen gaan. Lando parkeert de auto op dezelfde parkeerplaats als zondag voor de fotoshoot en hij neemt haar mee na ar het winkelcentrum. Ze lopen naar een klein sieradenwinkeltje en ondertussen vertelt hij haar het verhaal van zijn familie en dit winkeltje. "This is the store that every man in my family has gone to to pick out the engagement ring for their girlfriend..." begint Lando. Shanna zet grote ogen op "No, please tell me you're not going to propose to me already". Lando schudt lachend zijn hoofd en praat verder "...and since I'm not going to propose to you yet, I want to buy us matching jewelry. We'll both pick something we like and then we can have the same thing engraved on it or something". Shanna glimlacht met grote ogen en vliegt Lando om de nek. "Lando, that's too sweet of you!" zegt ze terwijl ze hem stevig knuffelt en ze hoort aan haar eigen stem dat ze wel een beetje geëmotioneerd is.
"Are you crying?" vraagt hij lachend en hij drukt een kus op haar schouder. Ze schudt haar hoofd en hand in hand lopen ze de winkel binnen. "Hey Lando! You're not proposing to a girl I haven't even met yet right?" zegt de man achter de toonbank als hij het koppel ziet. Het is een kale, donkere, flink gezette man en van de glimlach op zijn gezicht moet je onmiddellijk lachen als je hem ziet. Lando schiet in de lach door de opmerking "That's a bit early don't you think? No, I'm here for some matching jewellery and you can get to know her at the same time". Shanna knikt "Nice to mee you! I'm Shanna". De man stelt zich voor en ze kletsen een tijdje terwijl Lando de winkel rondkijkt.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanficShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...