Als Shanna de volgende morgen wakker wordt ligt Celeste niet meer naast haar in bed. Ze draait zich om, pakt haar telefoon en kijkt op de klok: half 11. Met een zucht legt ze haar telefoon terug op het nachtkastje en sluit haar ogen weer. Niet dat ze probeert verder te slapen, maar eerder om nog even te genieten van de stilte in de kamer voordat Celeste weer terugkomt.
En ja hoor, na een paar minuten komt Celeste de kamer binnen stormen met haar telefoon in haar hand. Ze springt op het bed en schudt Shanna helemaal wakker door op en neer te springen op het matras vlak naast haar hoofd. Shanna kreunt en opent haar ogen. Ennn weg is de stilte. Ze kijkt naar Celeste om erachter te komen waarom ze zo enthousiast is, en op haar beurt gooit Celeste haar telefoon naar Shanna, die hem vervolgens behendig opvangt. Ze kijkt haar vriendin lachend aan en verplaatst haar blik dan naar het telefoonscherm. 'We still haven't heard anything from Emily and her parents, so this is their last call to claim their tickets!! The clock is ticking: only 2 hours before we'll choose a new winner!' staat er op de story van Charles Leclerc. Shanna kijkt haar vriendin lachend aan. Dat betekent dus dat ze nog steeds kans hebben om die kaartjes te winnen!
Ze stapt uit bed om zichzelf aan te kleden en klaar te maken voor de dag. Terwijl Shanna in de badkamer doucht en aan het omkleden is, hoort ze dat Celeste de laptop alvast klaarzet zodat ze zo meteen gelijk kunnen kijken als de nieuwe winnaars bekend worden gemaakt. Ze bellen Olivia expres niet op zodat ze haar kunnen verrassen als ze winnen.
Als Shanna de badkamer weer uit komt is het half 12 dus de meiden besluiten beneden te gaan brunchen met roerei op brood en een grote beker aardbeienthee, en daarna een rondje te gaan lopen met de hond van de overburen. Ze lopen even door de buurt en een stuk door de duinen, voordat ze weer richting huis gaan om de stream niet te missen. Eenmaal thuis pakken ze een paar biscuitjes mee uit de koektrommel en dan haasten ze zich naar boven. Het is pas kwart voor 1 maar de stream is al bezig en ze zien dat Charles en George aan het kletsen zijn met de mensen in de chat. Ze gaan op het bed zitten en kijken het stukje stream tot het 1 uur is.
"Because we still haven't heard from Paige and her parents Patrick and Emily, it's now time to choose three new winners! Paige and het parents were Charles' winners so he will spin the wheel again for our new winners. Spin away Charles!" zegt George en Charles knikt. Hij deelt zijn scherm met het rad erop, telt af en geeft er een flinke draai aan. Het rad tikt terwijl het draait en voor het gevoel duurt het te lang voordat hij stilstaat. De meiden durven niet te kijken. "Our new winners are..." Charles is even stil "Emil and his best friends Levi and Timo from Germany! Congratulations with your tickets! You have until tomorrow 1 O'clock to claim your tickets and if you fail to do that we will, again, choose new winners". Shanna en Celeste kijken somber naar het tv-scherm. Ze hebben helaas niet gewonnen, het is nou eenmaal zo en ze kunnen er niks aan doen.
Shanna zet de tv uit, staat op, pakt haar lege bord en beker en gaat samen met Celeste naar beneden. Ze zet haar vaat in de vaatwasser en loopt dan naar Celeste toe, die zich inmiddels met haar laptop en een dekentje op de bank heeft genesteld. Shanna gaat naast haar zitten en kijkt wat haar vriendin aan het doen is. Ze heeft het programmaatje geopend waarin je als race-fan je eigen Formule 1 auto kan ontwerpen. Dat hebben ze al super vaak samen gedaan en alle auto's die ze tot nu toe hebben gemaakt hebben ze dubbel op karton uitgeprint en zelf in elkaar gezet zodat het 3D autootjes werden. Allemaal staan ze uitgestald in hun kamers, en ondanks dat ze er al ruim 20 hebben, blijven ze nieuwe maken. Celeste koppelt haar laptop aan de tv zodat ze op het scherm van de tv kunnen zien wat er op de laptop gebeurt. Ze beginnen aan het design en daarna knutselen ze de zoveelste auto in elkaar.
Na een tijdje geprutst te hebben aan het ontwerp van de auto kijkt Shanna op de klok en schrikt: het is al 15:10 en dat betekent dat ze over een uurtje moeten dansen en zich dus NU moeten gaan klaarmaken! Naast hun Formule 1 verleden zaten Shanna, Olivia en Celeste ook al vanaf jongs af aan samen op dansles. Hun moeders hebben toen ze klein waren samen gedanst en wilden ook graag dat hun dochters samen op dansles zouden gaan. De meiden daarentegen, hadden daar helemaal geen zin in en dat hebben ze hun moeders toen ook flink duidelijk gemaakt. Maar, nu ze inmiddels ouder zijn leren ze leukere choreografieën en doen ze betere optredens en daardoor zijn de danslessen ook veel leuker geworden. Ze gaan sinds een paar jaar dan ook met veel plezier naar dansen, en Shanna en Celeste zijn een paar jaar geleden zelfs gevraagd voor de selectie! Toen Olivia verhuisde stopte ze met dansen, tot ze vlak voor haar 18e verjaardag naar een voorstelling van haar oude dansschool ging en ze merkte dat ze het toch wel miste. Toen is ze weer terug gekomen naar de dansgroep waar Shanna en Celeste ook in dansten en inmiddels danst ook zij met haar vriendinnen in de selectie.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...