Pov Shanna
Nadat Lando en Shanna zich na de workout hebben afgespoeld onder de douche en zich hebben omgekleed, ontbijten ze met wat geroosterd brood en pakken ze alle spullen in die ze in het weekend nodig hebben en voor in het hotel waar ze verblijven tijdens de racedagen. Als ze alle spullen bij elkaar hebben geraapt stappen ze met de spullen en de werkrugzak van Lando in de auto. De rijden naar het circuit en als ze aankomen zien ze George en Charles al met de meiden uit hun auto's stappen. Lando en Shanna volgen hun voorbeeld en ze groeten de anderen waarna ze een aantal meter achter hen aan via de achteringang van het circuit richting de poortjes van de paddock lopen. Om hen heen verzamelen zich fotografen die proberen de mooiste plaatjes van de coureurs en hun vriendinnen te schieten. "Looks like it's gonna be busy today!" lacht Shanna en Lando knikt. Ze scannen hun pasjes als ze bij de poortjes zijn en laten de fotografen achter zich. Hand in hand lopen ze door de paddock naar het McLaren motorhome, waar Henrik hun al staat op te wachten met een camera in zijn hand voor de McLaren Unboxed aflevering van dit weekend. "Hi guys" Lando zwaait lachend naar de camera. Shanna volgt zijn voorbeeld. Henrik knikt dankbaar voor het shot en groet het koppel terug, voordat hij een sprintje trekt naar de bar om een kopje koffie te halen waarna hij zijn gebruikelijke rondje gaat lopen met zijn koffie-maatje Valtteri Bottas. Lando geeft Shanna een zoen en loopt naar een paar mensen van het team toe en knoopt vrolijk een gesprek met ze aan. Zelf kijkt Shanna om zich heen om te zien of er nog mensen zijn die zij kent. Ze ziet Charlotte, de PR-hulp van Lando, dus ze gaat bij haar aan het tafeltje zitten en ze beginnen te kletsen.
Om 12 uur komt Lando weer aangelopen. "Hello ladies, can I invite you two ladies for lunch?" vraagt hij met een grijns op zijn gezicht. Shanna kijkt hem plagerig wantrouwend aan "What are you up to? Why are you smirking like that...?". Hij schudt zijn hoofd en pakt haar hand "Nothing, you're just so unbelievingly gorgeous with that ring on your finger, and it's not even a real engagement ring!". Shanna lacht met haar hoofd in haar nek en ook Charlotte grinnikt. Ze staan op en lopen met zijn drieën naar het eetgedeelte van de trailer om te lunchen.
Na de lunch, rond kwart voor 1, lopen Shanna en Lando samen zijn kamertje in. "Would you mind coming with me and Charlotte to the media pen for the pre raceweekend interviews? Jack and Olaf from Ziggo Sport asked for you" vraagt Lando als hij zich met een zucht op de bank laat ploffen. Shanna knikt "Of course! You know I like the media stuff right?". Lando lacht en knikt "That makes one of us". Hij frist zich snel even op en pakt vervolgens zijn mobiel erbij. "So today we have to do Sky Sports, Ziggo Sport, ESPN, RTL and ViaPlay interviews" zucht hij opnieuw en Shanna geeft hem een knuffel "You can do it, I know you hate this part of the weekend but you just have to do it...". Hij knikt en houdt haar dicht tegen zich aan. "Okay... You can let me go now baby" lacht ze als hij haar niet meer wil loslaten. Hij gniffelt en ze geeft hem een kus "Come on, let's get this over with". Ze lopen het kamertje uit en Charlotte komt net aangelopen om de twee op te halen. Lando pakt Shanna's hand vast en ze lopen achter Charlotte aan richting het mediavierkantje.
Als ze aankomen staat de helft van Lando's medecoureurs al in het vierkantje interviews te geven, dus Shanna gaat even aan de kant staan en kijkt naar hem terwijl hij de eerste paar zenders afhandelt. Af en toe ziet ze hem even naar haar kijken en glimlachen waardoor Shanna vlinders in haar buik krijgt. Ze glimlacht terug en maakt een foto van hem voor in haar camerarol.
--Lando--
Na een interview met RTL, ESPN en ViaPlay is het tijd voor Shanna om erbij te komen voor Ziggo Sport. Lando had haar de hele tijd al aan de kant zien staan en naar hem zien kijken en hij moet dan ook lachen als ze opgelucht adem haalt op het moment dat Charlotte haar wenkt om bij hen te komen staan. Ze komt hun kant op en begint met de riempjes van haar leren jasje te spelen zodra ze het vierkantje binnenloopt. Lando moet lachen en pakt haar handen vast "Baby, they're Dutch, you know how they work and you can talk to them in your first language if you need to, so there's nothing to be afraid of". Ze knikt "I know, don't worry about me". Lando glimlacht en geeft haar een snelle kus op haar wang voordat hij door Charlotte aan zijn arm wordt getrokken om het interview met Ziggo Sport te doen. Shanna blijft naast Charlotte, net uit het beeld staan om te zorgen dat hij alle aandacht krijgt.
Aan het einde van het interview richt Jack zich op haar "Hi Shanna! Are you ready for your interview with Lando?". Ze knikt en Lando kijkt haar trots aan. Ze gaat het gewoon doen! Jack wijst ze de weg naar Olav, die het interview gaat afnemen. Ze lopen het vierkantje uit, tussen de Mercedes en RedBull motorhomes door en zien Olav Mol voor het McLaren motorhome op een barkruk zitten. Er staan twee barkrukken tegenover hem, voor Lando en Shanna en ook staan er twee cameramannen met camera's klaar om het interview op te nemen. Lando pakt Shanna's hand vast en loopt samen met haar, voor Charlotte uit naar Olav. "Hey man! And welcome Shanna!" groet hij het koppel en ze zeggen elkaar vrolijk gedag. Ze gaan op de krukken zitten en Charlotte gaat ernaast staan om het gesprek op te nemen.
--Shanna--
"So... Lando and Shanna" begint Olav het interview "First of all, happy birthday Shanna!". Ze lacht "Thank you!". "Second of all... You guys are almost a year together, how does it feel?". Lando lacht "You say it like I shouldn't like it! No, without joking around, this past year has been the best year of my life so far and I can't wait to make more memories with this girl". "Awh, so sweet!" zegt Olav en hij kijkt in haar richting "And how do you experience it?". Shanna denkt even na en kijkt dan naar Lando terwijl begint te vertellen. "I love it. Obviously because I'm a Formula 1 fan myself. I like the parts of being able to see every race on the calendar live if I want to, meeting fans and being involved in a lot of stuff you don't see on TV, but just traveling with my boyfriend and spending time together is very important to me too". Lando glimlacht en Shanna praat verder "Also, Celeste and Olivia, the girlfriends of George and Charles are my two best friends so the six of us hang out a lot, not only on race weekends but also in our time off. And apart from that, we go to the same school so we see each other a lot there too". Olav knikt en gaat wat dieper op dat onderwerp in "Speaking of school, you follow dance education at 'Lucia Marthas' in England right? How do you combine that with traveling around the world for Lando's races?". "Yes I dance at 'Lucia Marthas' in England" knikt Shanna "But as you've maybe noticed, I'm not traveling with Lando for every race this season because I still have to finish school. I basically just go to school in the normal weeks and during the holidays I come to the races. But, I can sometimes get time off from school because the location where the race is held is seen as a family visit for me, like the race here in the Netherlands". Olav knikt en gaat verder met de volgende vraag "I spotted a ring on your finger... Is there something going on here?". Lando lacht en kijkt naar Shanna "No, actually not much right now. We celebrated Shanna's birthday on Tuesday and as a birthdaypresent I gave her this promise ring". Shanna houdt haar hand op en de cameraman zoomt in op de ring.
Olav gaat ondertussen verder. "That's so lovely. Well, I have a question only for Shanna now..." zegt hij en hij begint Nederlands te praten "Nou vertel, hoe is het nou echt om met dit kleine kind opgescheept te zitten? Je mag het eerlijk zeggen, hij verstaat je toch niet". Hij geeft haar een grappende knipoog en Shanna schiet in de lach "Het is vreselijk, ik wou dat ik het nooit had gedaan". Olav moet lachen. "Nee, het is echt heel erg leuk. We hebben heel veel lol samen en we kunnen het goed vinden met elkaars familie. Ook kunnen we elkaar helpen met trainen en fit blijven omdat we natuurlijk allebei sporten voor ons beroep, nou ja, voor mij dan mijn opleiding maar je snapt wat ik bedoel. Dus ik ben heel erg blij dat ik bij hem ben ingetrokken". Lando zit naar haar te kijken en probeert wat dingen te snappen maar hij faalt volledig dus het gezicht wat hij trekt is zo lachwekkend dat zowel Olav, als Shanna en Charlotte niet meer bijkomen van het lachen. "I guess we can't really continue this interview today so thank you for your time guys and good luck on the race" lacht Olav na een minuut of 5 en de camera's worden uitgezet. Het duurt nog minstens 10 minuten voordat ze weer kunnen opstaan en terug lopen naar het vierkantje voor de laatste interviews van de dag.
JE LEEST
Look at him (Dutch) Ft. Lando Norris (Currently rewriting)
FanfictionShanna, Celeste en Olivia zijn beste vriendinnen en van kleins af aan enorme Formule 1 fans. Hun grootste droom is om hun idolen te ontmoeten: voor Shanna is dat Lando Norris, Celeste vindt Charles Leclerc helemaal geweldig en Olivia is gek van Geor...